η ψήφος

έμμεσος η άμεσος εξαναγκασμός στην χρήση ενός δικαιώματος

(η χρήση ή μη χρήση ανήκει στον κάτοχο του και όχι στο σύστημα αλλιώς δεν πρόκειται για δικαίωμα )

δεν ένιωσα,δε νιώθω, δε θα νιώσω καμιά υποχρέωση, αψηφώ άφοβα τα κοινώς βουλευόμενα!

φοβάμαι, τρομάζω…με αυτή κάθε φωνή  κοινής λογικής, το ομολογώ!

νιώθω σαν την Αλίκη στην χώρα των τραυμάτων!

τα θαύματα τελείωσαν, θα απαντούσε ο δόκτωρ Χάουζ, είστε άσχετοι! ανειδίκευτοι!

διψάς για διάκριση θα του ανταπαμτούσε ο μικροβιολόγος, έχεις τον ιό της εξουσιολαγνείας μέσα σου και δεν ενδιαφέρεσαι για την ασθενή!

ηρεμήστε, με μια συντηρητική αγωγή θα μπορέσει να επιζήσει αξιοπρεπώς μερικά χρόνια ακόμα, θα πετάγοταν ο καρδιολόγος…

τώρα το κατάλαβες ότι δε υπάρχει ελπίδα; θα ρώταγε ρητορικά ο Χάουζ…

εγώ έχω υιοθετήσει μια αγκρίκολα διάθεση, βοηθάνε και τα βρώμικα από το χώμα χέρια μου…

να προσμένεις το καλό, να κοιτάς μπροστά, να ‘σαι αισιόδοξη, μου ‘χει ψιθυρίζει ο ηλικιωμένος χωρικός απ’ το διπλανό χωράφι… εγώ πώς νομίζεις επιβίωσα απ το Νταχάου; τι λες; άσε τους γιατρούς, εμένα ν’ ακούς!

πόσες φορές θα στο πω γέρο; δεν πέρασες ποτέ από το Νταχάου, του ‘χει εντωμεταξύ πετάξει η γριά του συνεχίζοντας το σκάλισμα του λαχανόκηπου…

κι εσύ, γυρνάει σε μένα, μη φανταστείς ποτέ ότι είσαι η Άννα Φρανκ, συνέχισε ο γέρος…

άνοιξε το μάτι μου, γέλασα δυνατά και ένιωσα σαν τον πρώτο εβραίο που από ατυχία δεν συμπεριλήφθηκε στη λίστα του Σίντλερ…

μα ξαφνικά η διάθεσή μου άλλαξε και νομίζω πως θέλω να συγκατοικήσω στους οικολόγερους πράσινους…

είμαι άτυχη! άτυχη! είμαι καταδικασμένη…

ήρθε η μέρα που πρέπει να ψηφίσω κάποιον που δεν εμπιστεύομαι;

ήρθε η μέρα που πρέπει να ψηφίσω κάποιον στον οποίο δεν πιστεύω;

ή

ήρθε η μέρα που δε θα ψηφίσω κανέναν επειδή δεν πιστεύω σε κανένα…

αν μετά μ’ αρχίσει ο μπαμπάς μου ή οποιοσδήποτε πασσιονάριος της δημοκρατίας:

«ντροπή σου! για μένα η αποχή ή το λευκό είναι ανεπίτρεπτα πράγματα!»

«ο πολίτης οφείλει να ψηφίζει!»

« είναι δείγμα ανωριμότητας να αφήνεις τους άλλους να αποφασίζουν για σένα»

« δεν πρέπει να βγάζεις την ουρά σου απ΄έξω»

« δεν επιτρέπεται να επιτρέπεις να ψηφίζουν οι ανεγκέφαλοι –μη μου πείτε πως δεν έχετε γνωρίσει κανέναν απ αυτή τη συνομοταξία;- πρέπει να σταματήσεις την άφιξή τους στην κάλπη»

αρκετά !

δεν το πολυψάχνω πια…

σ’ αυτή τη χώρα είναι τόσα πολλά τα ανεπίτρεπτα που έχουν γίνει επιτρεπτά με την ανοχή μας και ενίοτε με τη συγκατάθεσή μας…

σα να μου φαίνεται ότι το ζηλεύω αυτούς που που χάρη στην άνοιά τους μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από τόσες ζωές…

κυρίως ζηλεύω αυτούς που πάσχουν από αλτσχάιμερ, γιατί από τη μία ζωή στην άλλη, ένα από εκείνα που τους διαφεύγουν είναι οι εκλογικές αναμετρήσεις που πέρασαν…

αν και μισώ τους εγκιβωτισμούς… κρύβομαι μέσα στο παραβάν…

έτσι κρυβόμουν και μικρή,μέτραγε ο παππούς, να βγω;βγες, φώναζα εγώ…


16 responses to “η ψήφος

  • moodytimes

    Μια και ανέφερες τον Δρ Χάουζ….
    υποθετικό σενάριο…
    -House why do you think Golden Dawn party has an almpost 7%?
    -Voters are idiots!
    Μτφ…-Χάουζ γιατί η Χρυσή Αυγή έχει ποσοστό σχεδόν 7%?
    -Οι ψηφοφόροι είναι ηλίθιοι!…
    Συνηθισμένος διάλογος της σειράς που δίνει τηναπλούστερη εξήγηση σε πράγματα πο μοιάζουν δυσνόητα ή πολύπλοκα,ο Χάουζ σαν ιδιοφυία δίνει την προφανέστατη απάντηση που είναι πάναπλη.
    Αυτά!
    Λαύριο,Δίστομο,Κοκκινιά,Γοργοπόταμος…φαίνεται πως για κάποιους είναι ονόματα ξενυχτάδικών,περήφανη ΓΕλλάδα!!!!

    Μου αρέσει!

  • Joker


    Ιδρυτές του βίντεο κάποιοι συνομήλικοι και αν για ένα πράγμα χαίρομαι σήμερα είναι ότι αποδεικνύεται περίτρανα ότι οι 17χρονοι δεν ξέρουν μόνο να ανεβάζουν τραγούδια στο φατσοβιβλίο.. «Ψήφισε σωστά» προτρέπουν τους ενήλικες, το γεγονός ότι η Χρυσή αυγή θα έχει 21 έδρες στη βουλή, δείχνει ότι μάλλον δεν ψήφισαν συνετά…»Η κάθε γενιά δανείζετε την κοινωνία από την επόμενη». Τι είδους κοινωνία είναι αυτή που τελικά θέλετε να μας παραδώσετε; «Μην με κρεμάσεις»…μόλις μας κρέμασαν ,πάλι,αλλά δεν πειράζει οι άνθρωποι ξεχνάνε εύκολα. Όσο για τα παιδιά,ε όταν μεγαλώσουν ας τα καταφέρουν καλύτερα… Καλό βράδυ,όσο καλό μπορεί να είναι

    Μου αρέσει!

    • katabran

      βρισκόμαστε στα πρόθυρα αντικαπιταλιστικής επανάστασης ή ακροδεξιάς αντεπανάστασης;
      θα σε γελάσω μικρό μου, εσύ κοίτα να διαβάζεις ιστορία…
      καλημέρα!όσο καλή μπορεί να ναι…

      Μου αρέσει!

  • yannidakis

    «βράβευση τσι μέρας» για την Κυριακή σύμφωνα με την ομώνυμη ενότητα του yannidakis, η παρούσα καταχώρηση του ιστολογίου.
    Το ιστολόγιο είναι πλέον υποψήφιο για την μηνιαία βράβευση «ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ». Καληνωρίσματα :[

    Μου αρέσει!

  • Ράκος "Lumpen" Κουρελάριος

    «βρισκόμαστε στα πρόθυρα αντικαπιταλιστικής επανάστασης ή ακροδεξιάς αντεπανάστασης;»

    Μπορεί να συμβαίνουν και τα δύο ταυτόχρονα. Κι οι εθνικοσοσιαλιστές [ακροδεξιοί] ενάντια στο κεφάλαιο είναι…

    Καλημεράννος!

    ΥΓ. Τι ταλαιπωρείστε τόσο πολύ με την ψήφο; Μετράει διπλά η δική σας;

    Μου αρέσει!

    • katabran

      μου θυμίσατε το «Ψηφίζω ό,τι θέλω, όχι ό,τι να ’ναι» της Ε.Ακρίτα…
      αν ταλαιπωρηθείτε λιγάκι θα το βρείτε στα Νέα σ/κ…
      μακάρι να μη ψηφίζαμε κανέναν και να βγαιναν με κλήρωση…
      καλημεράκος!

      Μου αρέσει!

  • Ράκος "Lumpen" Κουρελάριος

    Έλενα Ακρίτα; Πάλι καλά που δεν σας θύμισα τη Τζούλια 🙂

    Μου αρέσει!

  • Ράκος "Lumpen" Κουρελάριος

    Μ’ έχετε τσακίσει μ’ αυτά τα φραγκοφωνητικά σας δευτεριάτικα! 🙂 Πάλι καλά που δεν τα παίζετε στο πιάνο…

    Μου αρέσει!

  • metaretriever2

    Καλημέρα! Είχα πολύ καιρό να εντυπωσιαστώ … Βάλε και twitter share! Χαραμίζεσαι. 😉

    Μου αρέσει!

  • silentcrossing

    Μετά από τόσες μέρες δυσβάσταχτης κοινωνιολογικής ερμηνείας και εκλογίκευσης του εκλογικού αποτελέσματος, το σχόλιο του moody ήταν το καλύτερο πατ πατ στην πλάτη. Συνασπίζομαι μαζί του και ξεκινάω αγώνα απεξάρτησης από το ιστορικό προτσές. Θα πάω για μπάνιο ανακουφισμένος!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac

A Dream It Is

a dream it is, where reality is fiction and fiction is reality