πάντοτε…

πάντοτε και για καιρό…

δυο μεγάλες εχθρικές λέξεις!

που συγκρούονται μόλις σκεφτώ ένα και μόνο συναίσθημα …

που ανταλλάσσουν εκτυφλωτικά σπαθιά πάνω απ’ το κεφάλι μου μέσα σε ένα ουρανό από μάτια…

μάτια με ασπράδι άσπρο καθαρό…

πάντοτε και καιρός…

δυο λέξεις!

μια φέρει τα χρώματά μου…

ακόμα κι αν το άσπρο της εξασθενεί αυτή την ώρα,

ακόμα κι αν τα μάτια κλείσουν από φαντασία κι όχι από ύπνο!

πάντοτε,

όπως πάνω στους όρκους που γυρεύουν τα κορίτσια…

πάντοτε,

όπως πάνω στην άσπρη σκόνη του χρόνου και εν ονόματι αυτού του οργάνου,

που χρησιμεύει για τη μέτρησή του…

αλλά μονάχα ως εδώ με γοητεύει!

ή μου ανοίγει την όρεξη!

μιας και έχει φτάσει να μου ανοίγει την όρεξη αυτή η ατέλειωτη κλωστή γάλα που βγαίνει από ένα γυάλινο βυζί…

απέναντι σε όλα και αντίθετα με όλα,

έτσι, θα ‘χω  υποστηρίξει ότι αυτό το πάντοτε!

σαν το μεγάλο κλειδί!

αυτό που αγάπησα,

που το φύλαξα ή δεν το φύλαξα,

αυτό που θα αγαπώ,

γιατί πάντοτε,

ήθελα να με εξηγώ με τέτοιους τρόπους,

ακατανόητους πάντοτε…

3 responses to “πάντοτε…

  • moodytimes

    Μιά φιλόλογος που είχα στη Γ Λυκείου μου έλεγε να αποφεύγω δύο λέξεις το «πάντοτε» και το «ποτέ».Πέρασαν κάμποσα χρόνια και κάμποσα στραπάτσα για να δω ότι είχε απόλυτο δίκιο.Τα μάτια τα δικά μου ήταν ανοιχτά και στη φαντασία και στον ύπνο,έτσι συχνά κοιμόμουν κι έτσι ονειρευόμουν. Σαν ξεχειλίσει ο χρόνος, όπως περίπου λέει και η Lucinda καταλαβαίνουμε ότι το πάντα και το ποτέ ήταν σα να μην υπήρξαν πο…ωπς πάλι πήγα να την πατήσω

    Μου αρέσει!

    • katabran

      τελειολογικά είχε δίκιο η φιλόλογός σου, αλλά εν προκειμένω διαφωνούμε…κάπως, διότι εγώ έγραψα για το «πάντοτε» κι όχι για το «πάντα» 😉
      για μένα υπάρχει ένα πάντοτε και ευτυχώς ή δυστυχώς ανυποψίαστε φίλε μου,το υπηρετώ ως προς το μοναδικό συναίσθημα που ανέφερα χωρίς να πω ποιο είναι…
      σε φχαριστώ πάντοτε

      Μου αρέσει!

      • moodytimes

        Σωστό, σκέφτηκα αρχικά φράσεις όπως «πάντοτε θα είμαι…», «πάντοτε κάνω αυτό πριν…» κλπ, δε μπλέκω άλλο με έννοιες και ερμηνείες μένω στο συναίσθημα τις ανάγνωσής και στη μυαλοκαταιγίδα που προκαλεί+

        Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac