ανυπόστατη ή ενυπόστατη;

σήμερα είχα το θράσος να πω στον εαυτό μου : αυτό που είδες, θα μπορούσες και να το ζωγραφίσεις με χρώματα, αλλά το βαθύτερο εγώ μου δεν υπάκουσε και στο χαρτί εμφανίστηκαν τα πιστά φαντάσματα και οι εμμονές μου, που έρχονται από το πουθενά, που αγνοούν τελείως τη δοκό ισορροπίας, που αγνοούν την ίδια την ισορροπία, και που δε μ΄αφήνουν να τους ξεφύγω… αυτός, είναι ένας καινούριος τρόπος σκέψης! άλλοτε δεν περίμενα από το μέλλον όσα περιμένω από το σήμερα… όταν γυρνώ από την εξοχή, από την εσωτερική ηρεμία που περηφανεύομαι πως έχω κατακτήσει, ανακαλύπτω πως η γη είναι στρογγυλή, και θα κατρακυλήσω και θα διαλυθώ σε κάποια σύγκρουση…ενυπόστατη ή ανυπόστατη εντύπωση, αλλά σε όλη μου τη ζωή , με σημάδεψαν κενά και ελλείψεις…και σήμερα, μετά την αποτυχημένη απόπειρα εντέχνης δημιουργίας, κάθε σταγόνα κόκκινη,εξάντλησε το απόθεμα της υλικής μου βαρύτητας, αποξενώθηκα από τις γάμπες και τα πόδια,τα μόνα που παρέμειναν αδρανή στο οριακό έλεγχο της ελάχιστης ενυπόστατης ή ανυπόστατης ύπαρξής μου…μα να σας πω κάτι; είμαι σαν μια καταβόθρα! οι πιο έντονες εντυπώσεις μου δενκρατούνπολύ,τις απωθώ για χάρη των επόμενων και ούτω καθεξής… λένε πως μεγάλωσα κάπως…ναι, μεγάλωσα, και κοντοστέκομαι μπροστά στην εικόνα του κόσμου που δε με αφορά, και μετά ως ανεπίδεκτη μαθήσεως, παραπέμπομαι με μηδέν, ας γίνω όπως έγραφε «στη μοναξιά των κάμπων» ο bernard marie koltes,ένα ολοστρόγγυλο μηδέν,αδιαπέραστο, προσωρινώς σε αντιπαράθεση, που κυλά προς την κατεύθυνσή του… εδώ, που είμαστε μόνοι, μέσα στην απεριόριστη μοναξιά αυτής της ώρας και αυτού του τόπου που δεν είναι ούτε μια ώρα καθορίσιμη ούτε ένας τόπος καθορίσιμος,αφού δεν υπάρχει λόγος για να σας συναντήσω εγώ εδώ,ούτε λόγος για να διασταυρωθείτε εσείς εδώ μαζί μου, ούτε λόγος για την εγκαρδιότητα, ούτε εύλογος αριθμός για να προηγείται απο μένα,το ολοστρόγγυλο μηδέν ,ώστε μαθηματικά  να μου προσδίδει ένα νόημα, ας είμαι, ένα απλό ενυπόστατο μηδέν

2 responses to “ανυπόστατη ή ενυπόστατη;

  • moodytimes

    Μηδέν ή κύκλος? Δυσδιάκριτες εκ πρώτης όψεως οι διαφορές αλλά αυτά τα δύο είναι τελείως ξένα μεταξύ τους.
    Κι εμείς όπως και οι εμμονές μας από το πουθενά ερχόμαστε, αλλά θα υπάρξουν και δαίμονες που θα σε αφήσουν να ζωγραφίσεις

    Μου αρέσει!

  • katabran

    ήθελα να απενεργοποιήσω τα σχόλια, ως κάτι που επίπονα βγήκε στη φόρα, αλλάπρόλαβες, χαλάλι σου,έβαλες όμορφο τραγούδι…
    😉

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac