ημιτονοειδής…

με εναλλασσόμενη τάση,

και δυσανεξία των βημάτων στην επαφή τους με το διορισμένο μου δάπεδο,

όπου σαν παιδί δεν έπαιξα,

προσπαθώ σημειωτόν μονάχα και πλαγίως στις υγρές επιφάνειες να πατώ,

μα δεν είμαι θεός,
 
δύσκολη ακροβασία και περίτεχνη,

και όλο χάνω του σώματος την ισορροπία, και του πνεύματος τον λογαριασμό …
 
και μπερδεύονται τότε η τάση μου εναλασσόμενη και το περιπλανώμενο πέλμα μου,
 
παραπατάνε και πέφτουν…

θα χρειστεί πάλι ν’ αρχίσω απ’ την αρχή το παιχνίδι…
 
πρέπει να εξασκηθώ στην τέλεια ακροβασία, πρέπει…
 
όμως, αρχίζοντας πάλη και πάλι,
 
το αποκαμωμένο μου πνεύμα,

περιδινείται σε ιλίγγου στροβίλισμα
 
κι ενώ του δαπέδου ο ακίνητος δίσκος μόνο ακίνητος δεν είναι,

συγχέω την εναλλασσόμενη τάση με την εναλασσόμενη τάξη
 
συγχέω ττη γέυση με την ακοή, την όραση με την αφή…
 
και με των αισθήσεων τη σύγχυση,
 
όπως ένα παιδί,

που του χαλούν το παιχνίδι,

όπως ένα παιδί,

που η υπομονή του εξαντλείται,

τρέχω με πείσμα,

τσαλαπατώντας τον εαυτό, με το πέλμα τον σκορπίζω, χώνω απειροελάχιστα μόριά του σε αρμούς γκρίζους και ξαπλώνομαι πάνω τους ως ευκλείδια παράλληλος, και με βουρκωμένο το πνεύμα μου, ποτίζω τις συντριμμένες μου ημιτονοειδείς δυνάμεις…

πόσο με δίψασε η επίμονη άσκηση
δε λέγεται , όμως συναρτήσει του χρόνου, ακόμα δε βλέπω φανερά τι σημαίνει αυτό…


3 responses to “ημιτονοειδής…

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

Συγγραφέας

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac