η πρόζα του κόσμου

συναίσθημα, τύχη και αμαρτία

amorale…

ηθικά ουδέτερη…

όπως κι όσοι κοιμούνται… θαρρώ το λέει ο Ηράκλειτος, είναι εργάτες και συνεργοί στην πρόζα αυτού του κόσμου…

10 responses to “η πρόζα του κόσμου

  • mplaougrinias

    Έχουν κάνει ζημιά αυτοί που κοιμούνται!
    Καλησπέρα

    Μου αρέσει!

  • χρηχα

    Καλησπέρα αγαπητή…

    Πριν λίγες ημέρες διάβαζα σε ένα διήγημα άσχετο της σειράς (μπεστ σελλερ)….το 95% του πληθυσμού είναι ανενεργό…ένα ποσοστό ένα τοις εκατό είναι άγιοι και άλλο ένα είναι εγκληματίες….το υπόλοιπο τρία τοις εκατό είναι αυτό που κάνει πράξη αυτό που λέει….μέσα σ’αυτό το τρία τοις εκατό είναι όλοι όσοι «κάνουν πράγματα » σ’ αυτήν την ζωή…

    όσο και να μην ενστρερνίζεται κανείς αυτήν την «βαριά κουβέντα» ενός κατά τα άλλα επιφανειακού βιβλίου , δεν μπορείς και να μην της αναγνωρίσεις μιαν «αλήθεια»….

    Μου αρέσει!

  • Ράκος "Lumpen" Κουρελάριος

    «σήμερα το μεσημέρι, είχα το συναίσθημα πως η σκέψη μου είχε ολωσδιόλου αδειάσει το μυαλό μου και βρίσκονταν στη θέση της δυο άγνωστοι που συζητούσαν και μάλωναν για να αποφασίσουν την τύχη μου…»

    Μόνον εκείνο το μεσημέρι; Συνήθως «δύο» άγνωστοι συζητούν μέσα μας. Ο εξής ένας: το μυαλό μας. Το κακό είναι ότι συμφωνεί πάντα με όσα λέει. Ερήμην μας.

    Καλημεράννος!

    Μου αρέσει!

  • moodytimes

    Άρα εγώ που κοιμάμαι λίγο ή με διακοπές είμαι αθώος ….. α μπράβο στη μάνα μου πεσ’το που με λέει βρυκολακιασμένο

    Μου αρέσει!

  • Joker

    Και εγώ αθώα είμαι! Ο
    Την ερώτηση του τραγουδιού την έχω κάνει πολλές φορές στον εαυτό μου αλλά πάντα είμαι αδιάβαστη και δεν ξέρω την απάντηση…

    Μου αρέσει!

  • Joker

    Δεν ξέρω τι κάνει εκείνο το «Ο» μοναχό του εκεί ψηλά, βάλτου απουσία!
    μιας και είπες Ηράκλειτος, ήθελα από μέρες να σου πω, υπάρχει ένα βιβλίο της Β λυκείου που λέγεται «Ανθολόγιο Αρχαίας Λυρικής Ποίησης». Ρίξτου μια ματιά, ειδικά από την 94 σελίδα και μετά υπάρχουν κάποια αποσπάσματα που έχουν αρκετό ενδιαφέρον.Τώρα βάλε και σε μένα απουσία!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac