αλήθεια;

αυτός ο νόμος της αλήθειας,

δεν έχει αλήθεια παραπάνω απ’ όση ο κόσμος…

εν μέρει, στοχασμός ελεύθερος και αντιπροσωπευτικός υπαρξιακών αναζητήσεων

επί του συνόλου, κενή και αφυπνισμένη μέσα σε όλη την κενότητα και την αφύπνιση των πάντων,παραμένω ένας ήσυχος και καλός άνθρωπος…

10 responses to “αλήθεια;

  • Joker

    Αυτές οι πτήσεις,πάντα δίνουν τροφή για σκέψη και αναζητήσεις.Καμιά φορά αφυπνίζουν κιόλας ή προσπαθούν να αντιμετωπίσουν την κενότητα..Έχε χάρη που είναι για πλύσιμο τα καλά μου τα φτερά…
    Δεν ξέρω τι λέει ο νόμος της αλήθειας,εγώ μόνο αυτό γνωρίζω

    Μου αρέσει!

  • Ράκος "Lumpen" Κουρελάριος

    «Καλός και ήσυχος άνθρωπος»;

    Μήπως υπερβάλλετε λιγάκι;

    Μήπως είστε και λίγο στριμμμένη, μήπως είστε και λίγο επιρρεπής στις σκανταλιές και στα πειράγματα; Μήπως;

    Καλοβραδάννος!

    Μου αρέσει!

  • MOODYTIMES

    Η αλήθεια είναι ότι ήσυχος και καλός άνθρωπος δεν ήμουν ποτέ.Καλά ήμουν πιο πολλές φορές ήσυχος απ’όσες ήμουν καλός.
    Θυμήθηκα το τραγούδι του Ακη Πάνου για τον τρελό και το αλλάζω λίγο «την αλήθεια αυτή σιχάθηκε κι έφτιαξε μια δική του»…συμβαίνει συχνά
    Τώρα που ξεκινάω να γράφω το «μυθιστορηματάκι» μου ψάχνω να βρω κι εγώ δικές μου αλήθειες…μπορεί να μη το δημοσιεύσω ποτέ αλλά αυτό δεν αλλάζει το ψάξιμο.
    Άλλες φορές το αληθινό όσο απογοητευτικό και ναναι δίνει αξία σε κάτι , λόγου χάρη στη τέχνη.Σε μια φωτογραφία βλέπεις κάτι αληθινό και μαγεύεσαι ενώ στη ζωή μπορεί απλά να το προσπερνούσες, το ίδιο και στο σινεμά όταν η αλήθεια με ανατρέπει την «ρομαντική» μυθοπλασία αυτό έχει λειτουργήσει συχνά υπέρ της ταινίας.Να μη πούμε και για τη λογοτεχνεία με τους συγγραφείς και ποιητές του δρόμου.
    Καλημέρες

    Μου αρέσει!

  • kafsokaliva

    Είναι προτιμότερο ν’ ακούς αληθινά, το «καλέ μου άνθρωπε», παρά το «αντίχριστοι…» (Θανάσης Βέγγος)

    Μου αρέσει!

  • χρηχα

    Καλησπέρες…

    Καλός και ήσυχος άνθρωπος…..

    Πάντα τέτοια….

    Εγώ συνηθίζω τον στίχο που λέει:

    «Είμαι μετρίως μέτριος και πάντα μετρημένος…..»

    Μου αρέσει!

  • onlyandjustme

    καλός και ήσυχος άνθρωπος φυσικά…αλλά ουχί κενός..αντιθέτως μεστός ουσίας….και μεγίστης σημασίας…καλημέρα katabran….πάρα πολύ όμορφο….

    Μου αρέσει!

  • koufetarios

    .. και έτσι πρέπει να είναι ο καθένας μας..

    (κλικ στο 1:39 )

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac