ενδεικτικές λύσεις

υπήρχαν κάποτε δυο τύποι , ο Ευκλείδης κι ο Αρχιμήδης που είχαν οργιώδη φαντασία και τους άρεσε να με βασανίζουν…

κι αναρωτήθηκα γιατί από τα αμέτρητα προβλήματα που υπάρχουν στη ζωή να πρέπει να λύνω και τα δικά τους…

εγώ δεν ήθελα να νιώθω κλεισμένη στην κάμαρή μου, ήθελα να να νιωθω σα να ‘μαι στην εξοχή…

ή, ήθελα να διαλέγω τα προβλήματά μου με καθαρά υποκειμενικά κριτήρια!

οι μπανιέρες που αδειάζουν μού προκαλούν κατάθλιψη και τα τρένα που διασταυρώνονται δε χρησιμεύουν σε τίποτα, εκτός κι αν δουλεύεις στον οσε…

είναι πιο εύκολο να λύνεις προβλήματα με ποδηλάτη!

προβλήματα με διαδρομή 36 χιλιομέτρων ίσιωμα, 24 χιλιομέτρων ανηφόρα και 48 χιλιομέτρων κατηφόρα…

ας σκεφτούμε μια ωριαία ταχύτητα λοιπόν που να ελαττώνεται κατά 12 χιλιόμετρα στην ανηφόρα και να αυξάνεται κατά 15 χιλιόμετρα στην κατηφόρα…

ας σκεφτούμε και πως στο ίσωμα η διάρκεια της διαδρομής ισούται με το 1/3  της συνολικής της διάρκειας…

ααα ναι, οι ρόδες του ποδηλάτου ας πούμε πως έχουν περίμετρο 83 εκατοστά…

ποιο είναι το πρόβλημα;

το πρόβλημα δεν είναι ούτε η ωριαία τχύτητα του ποδηλάτη στο ίσιωμα, ούτε η συνολική διάρκεια της διαδρομής, ούτε η μέση ταχύτητά του, ούτε ο αριθμός των πριστροφών που πραγματοποιούν οι ρόδες του…

το πρόβλημα είναι ότι ο πανικός που νιώθω οφείλεται στο ότι δε γνωρίζω πόσο χρόνων είναι ο ποδηλάτης!

πως δε ξέρω τί ώρα ξεκίνησε, αν είχε τρεις ταχύτητες, κι αν έκανε πεντάλ στην κατηφόρα!

το πρόβλημα είναι πως δεν έχω ούτε ένα χάρτη της περιοχής της διαδρομής!

το πρόβλημα είναι πως πρέπει να σταθμίσω ότι έχω…

μόνο τότε ο ποδηλάτης δε θα με δυσκολέψει κι εγώ θα νιώσω ξεφτέρι…

δεν έχω ταλέντο στους πολλαπλασιασμούς και τις διαιρέσεις…

λοιπόν, ο ποδηλάτης τρέχει με 4,645 χλμ/ώρα!

λάθος;

ξέχασα μια διαίρεση;

πρέπει να διαιρέσω με το 100;

δεν μπορεί, κάπου πρέπει να υπάρχει μια απλή μέθοδος των τριών…

ακόμη κι αν δεν την εντοπίσω, πρέπει να υπάρχει!

4,645χλμ/ώρα!

μήπως να μετακινήσω πιο μπροστά την υποδιαστολή;

όχι…

πρέπει να ‘ναι λάθος, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει σώνει και καλά να ‘ναι λάθος…

ας την μετακινήσω!

μπορεί αυτός ο βρωμοποδηλάτης να τρέχει με 46,45 χλμ/ώρα ακόμα και στην ανηφόρα, γεγονός που προσδίδει μια εξαιρετική φυσική κατάσταση σε αυτόν και μια κάποια μαθηματική διαστροφή σε μένα…

οκ, εξάλλου κανείς δε θα το μάθει…

θα το ξέρω  εγώ κι εσείς…

αυτό που μετράει είναι το αποτέλεσμα θα μου πείτε…

αυτό που μετράει είναι ο σωστός υπολογισμός θα προσθέσετε…

το ίδιο είναι θα απαντήσω…

μήπως δεν είναι το ίδιο; θα αναρωτηθώ…

στην
εποχή
της
νεανικής
κουλτούρας
πρέπει
να
υπενθυμίσουμε
μια βασική κοινοτοπία:
η
νεολαία
δεν
ήταν
ποτέ
τάξη!
είναι
μια
στιγμή
της
ζωής
που
έγινε
αγορά.
Ζ.Κ. Μισεά 
επ’ αφορμή των πανελλαδικών του 2012
Advertisements

27 responses to “ενδεικτικές λύσεις

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac