το ποίημα του & της τάδε…

παίρνει το κοινότοπο,

και το αφήνει εκεί που είναι…

η πρόζα του/της είναι καθαρή και πάει με τα πόδια…

δοκιμασμένη κι αληθινή!

εντούτοις, το ποίημα του/της… δεν είναι ανησυχητικά ανέτοιμο…

οι στίχοι είναι το ίδιο άχαροι με αυτούς που συναντάμε στην καθημερινή ζωή…

το ποίημα είναι μια αγωνιώδης περιήγηση στην κοινοτοπία!

πρόκειται για ένα ποίημα συνηθισμένο,

αλλά όχι κακόγουστο…

άστοχο,

αλλά όχι ανούσιο…

ανούσιο,

αλλά όχι μπαγιάτικο…

E Pluribis Unum!

έτσι ακριβώς όπως θα πρεπε να ναι ένα ποίημα αφιερωμένο στην παγκόσμια μέρα εκ-ποίησης

λοιπόν, μου πήρε σαράντα γομολάστιχες, αλλά τα κατάφερα, δεν μου ‘φυγαν οι προθεσμίες!

το έστειλα!

το ΄χα ονομάσει: το σβησμένο ποίημα…

11 responses to “το ποίημα του & της τάδε…

  • silentcrossing

    Μιλάς για την Κικήδη Μουλά μήπως; Γιατί εκτός από τους Last Poets υπάρχουν και οι Lost Poets:

    Μου αρέσει!

  • silentcrossing

    Αλήθεια;;
    Ας το γιορτάσουμε λοιπόν με ένα ποίημα του Μιχάλη Κατσαρού που μόνο εσύ μπορείς να εκτιμήσεις!

    Τα μείον ωά
    όταν συγκεντρωθούν σε καρέ τετράγωνο
    ότι
    είναι με υιόν νέο διαφορετικό
    από Θεό
    με υιόν μαζούτ σώμα εξελθών
    όπως πλάνο αμερικαίν πάνω από εκράν
    ή ό,τι άλλο – άγνωστο σε ουσία
    ή σαρκικό
    ταμείον σεπτό
    ταμείον εφορίας
    ταμείον θεάτρου ιπποδρόμου Μπαρ
    και τα μείον δεφτέρι
    με είσπραξη εξόφληση
    τα μείον ωά – ωοά
    μειοδοτείς εσύ μετά
    με τι με τε
    με α και μέχρι
    να φτάσεις ήττα
    είσαι
    μη μη προχωράς στο θήτα
    είναι εκτός ταμείου εκτός επτά
    ενθέμιον Θέμιον
    θαρρώ Θέτις
    Τα μείον ωά
    είναι να μη μπλεχτεί ο Θεός
    και σε διχάσει.

    Μου αρέσει!

    • katabran

      κι από τσόφλια φυσητήρια βγαίνουν νέγρικα χείλια
      οι τελείες φορούν αλεξίπτωτα
      και φυτρώνουν ματιές στο χώμα
      αλλά, μην είμαστε ανόητοι
      ας τους βάλουμε νάρθηκες στις γλώσσες ατέλειωτης σειράς διαλυτικών…
      και θα ιδούμε να ρέει σάλιο προς τις γραβάτες τους
      ..
      γεια μας!

      Μου αρέσει!

  • Joker

    Το ποίημα λέει πολύ μεγάλες αλήθειες αλλά επειδή καμιά φορά καλό είναι να κλείνεις τα μάτια στην αλήθεια και να φαντάζεσαι ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι αλλά είναι αλλιώς, πάω να ξαναδιαβάσω τα αντικείμενα…

    Μου αρέσει!

  • χρηχα

    Καλησπέρα αγαπητή…

    Προφανώς διάβασες κάποιο δικό μου ποίημα και σου ‘ρθε να εκφραστείς έτσι….ε;;;

    χαίρομαι που σας ξαναβρίσκω….

    αποτοξίνωση (ελπίζω) τέλος….

    Μου αρέσει!

  • moodytimes

    Πριν παρομοιάζαμε τη ζωή με μυθιστόρημα,τώρα τη παρομοιάζουμε με ανέτοιμο ποίημα….τόσο πολύτιμη είναι τελικά.
    Τελευταία μ’έχει πιάσει η μανία να χώνομαι σε αλλόκοτους αλλα περίεργα οικείους κόσμους ποιητών.
    Μέσα στη λάσπη του Μπέκετ στο ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ που κάποιοι το λένε μυθιστόρημα εγώ πάλι το λέω ποίημα.
    Οι LAST POETS και ο Gil Scott Heron κανονικά ήταν οι πρώτοι ράππερς όχι ο James Brown.

    Μου αρέσει!

  • koufetarios

    Δεν βρίσκω καλύτερο χώρο νομίζω από τον δικό σου για να αποδόσουμε φόρο τιμής στην ποίηση. Σου αφήνω κάτι μικρό από την Στρατώ Αμπατζή, από τη συλλογή της »εκ του συστάδην».

    «Μιας νύχτιας μόνο παγωνιάς η ανάγκη
    τη θέρμη μπορεί να φέρει της μέρας
    και τ’ άστοργο φως, στοργικό και παρήγορο
    για του έρεβους την άπειρη μοναξιά..»

    🙂

    Μου αρέσει!

    • katabran

      Εγώ φοβούμενος τα τετριμμένα
      πολλούς μου λόγους αποσιωπώ.
      Εν τη καρδία μου είναι γραμμένα
      πολλά ποιήματα· και τα θαμμένα
      εκείνα άσματά μου αγαπώ.
      K.Καβάφης,«Nous n’osons plus chanter les roses»

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac