ο χρόνος αλλάζει μαζί σου…

ο χρόνος δεν αλλάζει μόνος!

και πήρα και τα δώρα…

και γύρισα…

και όλα μου ήταν αδιάφορα…

και την ώρα που κατέβαινα τα χρόνια μου, ένα κοριτσάκι μου άγγιξε τον αγκώνα…

μουρμούριζε κάτι σαν «ξέρω πως σε φοβάμαι και με περιφρονείς«

θυμάμαι πως μου ‘καναν εντύπωση τα παπούτσια της…

το κοίταξα λοξά, δίχως να σταματήσω την κάθοδό μου…

το έδιωξα λίγα μέτρα παρακάτω…

είναι κάπου ένας ολόκληρος χρόνος που μένω ξύπνια, κάθομαι σε μια καρέκλα  που την τραβώ κάθε τόσο πιο κοντά στο τραπέζι, δίχως να κάνω τίποτα, οι σκέψεις περνούν ελεύθερα από το κεφάλι μου και τις αφήνω να φεύγουν…

όλα μου είνα αδιάφορα, ναι όλα, μα παρά την αδιαφορία μου, δεν είμαι εντελώς αναίσθητη…

μπορώ κάλλιστα να νιώσω τον πόνο από ένα παλιό διάστρεμμα…

ο πόνος αυτός μου χει γίνει βραχνάς και δεν μπορώ να ξεκολλήσω από τούτη εδώ τη θέση… του ανθρώπου!

βλέπω καθαρά πως είμαι άνθρωπος, δεν είμαι ακόμα ένα τίποτα, ζω και κατά συνέπεια, μπορώ να υποφέρω, να θυμώνω, να ντρέπομαι για τις πράξεις μου…

αλλά εκείνο το κοριτσάκι;

αν  δεν υπάρχω ύστερα από δυο ώρες, τι θα με ενδιαφέρει εκείνο το κοριτσάκι; τι θα με ενδιαφέρει αν καεί ο κόσμος όλος;

γίνομαι ένα τέλειο μηδενικό και όμως, η συναίσθησή πως ύστερα από δυο ώρες μπορεί να μην υπάρχω, δεν μπορεί να εκμηδενίσει την έγνοια που μου γέννησε εκείνο το σκούντημα στον αγκώνα…

δυο ώρες μετά:

το κοριτσάκι με είχε σώσει!

ε λοιπόν ναι χρόνε ξεροκέφαλε, έστω, είσαι μονάχα ένα όνειρο και γι αυτό σε κοιμάμαι και σχηματίζω αρμονικούς χορούς παιδιών στα περάσματά σου από τον κόσμο μου, χορών χωρίς τραγούδια, γιατί μου είναι αδύνατο να καταλάβω το νόημα των τραγουδιών αν δεν κατέχομαι από αυτά…

9 responses to “ο χρόνος αλλάζει μαζί σου…

  • kafsokaliva

    Ένας άγιος σώζει ένα κοριτσάκι…το κοριτσάκι σώζει μια αυτοκρατορία…ο αυτοκράτορας δολοφονεί και το κοριτσάκι και τον άγιο.
    Μια ταινία του Pavel Lunghin.

    Μου αρέσει!

  • Joker

    Κάποτε είχα πει ότι με αυτά τα παπούτσια θα γυρνούσα τον κόσμο, τώρα κουράζομαι μόνο με την ιδέα να το κάνω… Αποκλείεται να κατάφερε να σε σώσει, ούτε τον εαυτό του δε μπορεί να σώσει. Καλά έκανες και την έδιωξες λίγα μέτρα πιο κάτω, είναι απίστευτος μπελάς,ναι σε φοβόταν, όχι πια..

    Παρόλα αυτά το κοριτσάκι χαίρεται για αυτήν την έγνοια..Ευχαριστώ..Για όλα.

    Μου αρέσει!

  • χριστίνα

    η χαρά είναι για τους ανθρώπους ότι ο Joker για την τράπουλα!
    καλή χρονιά κορίτσια!σας φιλώ πολύ

    Μου αρέσει!

  • moodytimes

    Ένα ένα με τη σειρά.
    Πέτυχα το θέμα της φωτογραφίας….Ναύπλιο σωστά?
    Τη πρωταγωνίστρια της φωτογραφίας τη μάντεψα…μάλλον ,εννοώ πριν να διαβάσω το σχόλιο.
    Σήμερα είδα ένα φιλμ που δένει τρομακτικά μέ το κείμενο.
    ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ…αυτο ήταν το φιλμ.
    Δες τη ταινία,ξαναδιάβασε το κειμενό σου και τα ξαναλέμε,χρόνος υπάρχει.

    Μου αρέσει!

  • Hollowsky

    «Όταν δεν με ρωτούν γι’ αυτόν, ξέρω τι είναι ο χρόνος. Όταν με ρωτούν, δεν ξέρω».

    Πολύ όμορφη ανάρτηση!

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

    Κι ένα τραγούδι – απαισιόδοξο;

    Μου αρέσει!

    • katabran

      δανείζομαι από τα δικά σου κι αντεύχομαι την καινούργια χρονιά να ξέρουμε τουλάχιστον, μέσα στη μάχη της γλώσσας, ποιες είναι οι λέξεις που περιγράφουν κάθε φορά τη θέση μας!
      καλώς ήρθες!

      το άσμα εξαιρετικό, δεν είναι σκούρο, για την ακρίβεια είναι ανήσυχο!

      Μου αρέσει!

  • η ζωή με blogάρει

    Πολύ όμορφο το κείμενό σου!!Καλή χρονιά σε όλους μας…από καρδιάς,τα καλύτερα σου εύχομαι!! Συνέχισε το πολύ καλό έργο που κάνεις ήδη…..
    Καλησπέρες!! 🙂

    Μου αρέσει!

  • arottenworld

    κάτι από «το όνειρο ενός γελοίου» ; Πολύ όμορφο. Κάνω μια «γρήγορη επαναφορά» των αναρτήσεών σας και φαίνεται ότι θα έρχομαι συχνά…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac