θυμίσου το 2012,

μην κλαψουρίζεις,
όπως θα λεγε ένας απασχολημένος παθολόγος!
κάνε το καλύτερο που μπορείς,
να είσαι ευγενικός,
να περνάς καλά όταν μπορείς,
να πίνεις με μέτρο,
να ασκείσαι,
και… κράτα την πλάτη ίσια καθ’ οδόν προς το εκτελεστικό απόσπασμα!
αλλά, !ςιεζάινιργγκ αν ιενάκ νεδ*
ω! αν όλος ο κόσμος ήθελε να θέλει, όλα θα ‘χανε γίνει κιόλας και δε θα χρειαζότανε καμμιά αλλαγή του χρόνου…
*αναγνώστη μου, δεν είναι ένα καθιερωμένο τέχνασμα σε καθημερινές κουβέντες, όπως οι ευχές που θα πάρουν και θα δώσουν πάλι, αλλά είναι ένα  από  τα πιο φίνα εγκεφαλικά γυμνάσια, αν αφαιρέσεις τα λεπτοδουλεμένα προσχήματα είναι ακριβώς αυτό! ένα γυμνάσιο!
7 responses to “θυμίσου το 2012,

  • Joker

    Πάντα το λεγα ότι αυτός ο εκκεντρικός Dr. Gregory House είναι σοφός!είναι ένα τραγούδι που ήθελα να αφήσω αλλά δε θυμάμαι ποιο είναι..Μπορεί αύριο! Καλησπέρες!

    Μου αρέσει!

  • χριστίνα

    ατναπ σεραχ! (αρχαία αραβική ευχή!)
    καλή χρονιά katabran!xxx

    Μου αρέσει!

  • moodytimes

    «ααααλαααακ αλοοοοοο»……όπως θα έσκουζε ο Προφήτης Sakis.
    Τέλως πάντω κι εγω θα προτιμήσω House,αλλα επειδή γενικά σε κάθε αφετηρία εύχομαι και κάτι,πάντα απο καρδιάς,κάποιες ευχές θα τις κάνω και φέτος.

    Μου αρέσει!

  • silentcrossing

    Καλή χρονιά με όλη μου την αγάπη καλή μου katabran!

    Μου αρέσει!

  • Νέστορας

    καλή χρονιά katabran 🙂

    Μου αρέσει!

  • χρηχα

    «ω! αν όλος ο κόσμος ήθελε να θέλει, όλα θα ‘χανε γίνει κιόλας και δε θα χρειαζότανε καμμιά αλλαγή του χρόνου…»

    ακριβώς φίλη μου…ακριβώς έτσι…πόσες φορές το αναφώνησα κι εγώ στην πεζή καθημερινότητά μου….ω! αν όλος ο κόσμος ήθελε να θέλει…όοολα θα ‘χανε γίνει κιόλας και θα’χανε γίνει σωστά….μα ο κόσμος θέλει , πολλές φορές …αλλά το κακό είναι ότι δεν ξέρει ακριβώς τι θέλει….πολλές φορές θέλει για να θέλει και τις περισότερες τον εκμεταλεύονται , κι όταν θέλει , θέλει αυτό που του βάζουν στο μυαλό να θέλει….
    πόσες φορές ευχήθηκα να ξέρει ο κόσμος τι θέλει….και να θέλει να το θέλει….

    καλή χρονιά …..
    με όλες τις ευχές μου…
    με τις καλησπέρες μου…..

    Μου αρέσει!

  • Joker


    Καλά ναι άργησα λίγο αλλά σήμερα το βρήκα και έσπευσα να στο αφήσω..Φιλιά!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac