ααα, τα λάθη…

μπωρή κε να μ’ αραίσω!

(το μελάνι από το στυλό είχε βάψει μπλε τη άκρη του δείχτη όση ώρα σκεφτόμουν να δηλώσω τούτο το βαρυσήμαντο λόγο)

ναι μπορεί, το σκέφτηκες ποτέ σου αναγνώστη μου;

(το βλέμμα καρφώθηκε στο δάχτυλο, μετά κοίταξε τον πίνακα, χαμογέλασε, κι ακούμπησε την παλάμη στο δεξί μάγουλο που γέμισε μελάνη… χάρηκε με την έκπληξη τους και γέλασε δυνατά)

λάθος κίνησε ε;

δεν πειράζει, ε τί να κάνουμε, είμαι λάθος… έστω, ας παραδεχτούμε χωρίς φόβο και υπεκφυγές πως είμαι λάθος!

(ανασήκωσε τους ώμους και βάλθηκε να πηγαίνει πάνω κάτω σκεφτική)

αν υποθέσουμε όμως πως είμαι λάθος,

(μουρμούρισε ύστερα από μια μεγάλη παύση)

τότε πρέπει να υπάρχω ως λάθος μέχρι το τέλος και να καταγγέλω αυτό το λάθος, γιατί σε καμμιά περίπτωση δεν είναι δικό μου! να το καταγγέλω ως την τελευταία στιγμή, ωσότου σωριαστώ, μέχρι το ρείθρο του παραδείσου!

(όταν είπε τη λέξη «παράδεισος» γέλασε με κακεντρέχεια)

μπα, τί σχέση έχω εγώ με τον παράδεισο; αυτά είναι για τον πατέρα μου, τον ιδεαλιστή δάσκαλο… τους έριξε ένα μοχθηρό βλέμμα, πρόσεξε την αμηχανία τους και θύμωσε…)

γιατί με κοιτάτε με αυτόν τον τρόπο; τί περιμένετε; μη φοβάστε, εγώ θα πέσω με τούτο το μπλε δάχτυλο τεντωμένο, έτσι, όρθια, ή μάλλον δε θα πέσω, θα πηδήξω…αιφνιδίως!

(είχε το χέρι ακόμα τεντωμένο… μετά σήκωσε και το μπλε δείχτη)

και με το δάχτυλο τεντωμένο, θα δείχνω ψηλά… το έχω αυτό το δικαίωμα, το έχω πληρώσει ακριβά, ναι, με το δάχτυλο τεντωμένο ώστε το τελευταίο πράγμα που θα χαθεί από μένα θα ναι ετούτη η μπλε άκρη, ναι, θα δείχνω ψηλά και θα διαμαρτύρομαι για τούτη εδώ την κόλαση απ την οποία προσπάθησα αλλά δεν κατάφερα να σας βγάλω…

αφιερωμένο στο jokerάκι που όλο μου ξεφεύγει εξαιτίας του profisciency που έρχεται … τρέμοντας!

8 responses to “ααα, τα λάθη…

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac