ααα, οι αποτυχίες…

τί θαυμάσια τακτική οι αποτυχίες…

μικρές αναγκαίες θυσίες, αγαπητέ αναγνώστη μου, εξιλαστήριες προσφορές στην ανθρώπινη υπεροψία, που συγκροτούν όμως έναν ευφυή δούρειο ίππο με τον οποίο θα περάσουμε τα τείχη, έτοιμοι ώστε η άλωση να επιτευχθεί εκ των έσω…

ααα οι αποτυχίες μου…

μη δίνεις σημασία αναγνώστη μου, είναι μια ακόμα ιδιοτροπία της τύχης με την οποία μαθαίνω να συνυπάρχω…
νομίζω πάντα πως ένας δυνατός καφές είναι ότι χρειάζεται !

14 responses to “ααα, οι αποτυχίες…

  • moodytimes

    Καφέ ήπια το πρωί,όντως βοηθάει.Ως πρύτανης της αποτυχίας μπορώ να πω ότι το κείμενο ήταν βάλσαμο…πετυχημένο!

    Μου αρέσει!

  • Soduck

    Εγώ πάλι, ομολογώ πως δεν κατάλαβα. Για δεύτερη φορά σε σύντομο χρόνο, συνδέεται κάτι που λέω με «τακτική». Πρέπει να ανακαλύψω, τι στις λέξεις μου, σας φέρνει τέτοιους συνειρμούς. Θα με βοηθήσετε να δω μια άλλη οπτική; 🙂

    Μου αρέσει!

  • Soduck

    Σας ευχαριστώ για την απάντηση. 🙂
    (είναι μια οπτική…)

    Μου αρέσει!

  • kafsokaliva

    Μη γκρινιάζεις που δε σου ‘ρθε η ζαριά
    τζογάρισες στο όνειρο κι είσαι έτοιμος για όλα
    Το λέει κι ένα τραγούδι που μας μάθαιναν παλιά
    ο χαμένος τα παίρνει όλα…

    Μου αρέσει!

  • Soduck

    Κάθε φορά, πρέπει να σας διαβάζω πάνω από 3 φορές για να αρχίσω να καταλαβαίνω ή να ψυλλιάζομαι τι λέτε. Κοντά είμαι… άρχισα να το αντιλαμβάνομαι. 🙂

    Μου αρέσει!

  • Ράκος "Lumpen" Κουρελάριος

    Μα είναι τόσο ωραίο να αποτυγχάνει κάποιος. Πρόκειται περί καθαρής και απόλυτης ηδονής, θα έλεγα. Μέσα σ’ έναν κόσμο επιτυχημένων είναι υπέροχο να ξεχωρίζεις σαν τη μύγα μες το γάλα ως αποτυχημένος. Πέρασα μια υπέροχη ζωή αποτυγχάνοντας συστηματικά [δεν ήταν και εύκολο…] στα πάντα.

    Τώρα πια, απολαμβάνω τον… σοσιαλισμό. Η Κρίση σας έκανε σχεδόν όλους ίσους μου. Σχεδόν… Προσπαθείστε λίγο ακόμα! 😆

    Μου αρέσει!

  • χρηχα

    Kαλησπέρα….

    Μπορούμε να πούμε ότι ήταν ένα θαυμάσιο λάθος, και πολύ πετυχημένο μάλιστα….

    να το πάω προσωπικά;….
    παλεύω κάθε μέρα για να πετύχω…αυτό, εκείνο, το άλλο…..δεν μπορώ να απολαύσω τη αποτυχία…μπορώ να απολαύσω το πετυχημένο λάθος…ένα πετυχημένο λάθος είναι πάντα απολαυστικότατο….

    είμαι ίσως πολύ μπανάλ ;

    συγνώμη λάθος μου….

    Μου αρέσει!

  • Joker

    Πρόσφατα όταν ανέφερα μία αποτυχία μου κάποιος μου είπε ότι οι αποτυχίες είναι μέρος της ζωής και επειδή η ζωή είναι γεμάτη από αυτές το καλύτερο που έχω να κάνω είναι να τις δέχομαι και να μάθω να ζω με αυτές.Άλλες φορές χάνουμε, άλλες κερδίζουμε…
    Καφέ έχω αρκετό στην κούπα αλλά λόγω της ώρας λέω να μην τον πιω..

    Σου αφήνω αυτό επειδή λόγω μίας αποτυχίας πέρυσι έγραψα τους στίχους και τους κόλλησα στον τοίχο για να τους βλέπω..

    Μου αρέσει!

  • Theorema

    Αντιγράφοντας το σχόλιο της kafsokalivas (πολυαγαπημένο το τραγούδι, άλλωστε… και προφητικό), στέκομαι μπροστά στις πιο πρόσφατες αποτυχίες μου και λέω στον εαυτό μου:

    «Μη γκρινιάζεις που δε σου ρθε η ζαριά,
    τζογάρισες στο όνειρο κι είσαι έτοιμος για όλα.
    Το λέει κι ένα τραγούδι που μας μάθαιναν παλιά
    ο χαμένος τα παίρνει όλα…»

    Δεν ξέρω τι παίρνει ο χαμένος, κι αν τα παίρνει όλα τελικά (ποια όλα;… για αποτυχία μιλάμε…), ένα καλό μάθημα πάντως το παίρνει και με το πάρα πάνω.

    Μου αρέσει!

  • magikifoni

    όμορφο το κείμενό σου και τα λόγια σου για τις αποτυχίες. ενδιαφέρουσα προσέγγιση

    Μου αρέσει!

  • magikifoni

    Από το… εφηβικό μέτωπο με αγάπη!
    Καλησπέρα

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac