να επιθυμείς διακαώς…

να επιθυμείς παράφορα κάτι κι αυτό να σε ψηλώνει…

κι αντί να σου μιλήσουν γι αυτό, τί σου προτείνουν;

μια χαμηλόθωρη εξίσωση!

και μετά ρωτάς γιατί δε σε πιστεύω αναγνώστη μου  όταν μού λες πως σα μεγαλώσεις θα γίνεις σπουδαίος, μα έχεις ήδη μεγαλώσει…

19 responses to “να επιθυμείς διακαώς…

  • kafsokaliva

    Καλησπέρα katabran με τα ωραία σου!

    «Καλά που έγινα σπουδαίος και τρανός
    Κι ήταν ο Κύριος κι Αυτός καλός μαζί μου…»

    Μου αρέσει!

  • χαρη

    katabran εμείς πάντως δεν μασάμε… ούτε οκτώ χρονώ δεν είμαστε ακόμα : ας επιθυμούμε λοιπόν όσο θέλουμε 😛

    Μου αρέσει!

  • χρηχα

    Καλησπέρα katabran…

    Δυστυχώς έχω μεγαλώσει….ότι και να ποθούσα να γίνω έγινα ή δεν έγινα….αλλά ελπίζω να είμαι στην πρώτη μου ζωή και στην επόμενη να ξαναγίνω άνθρωπος ….έτσι θα έχω ίσως μια δεύτερη ευκαιρία….αν και δεν έχει , νομίζω , πολλές δεύτερες ευκαιρίες……

    Το δημαντικότερο είναι να μην μετανοιώνεις για τα σημαντικά των επιλογών σου….

    Πάντως δεν είμαι σε φάση να κοιτάζω πίσω….εξακολουθώ να ιώθω δεκαενιά στα δεκαοχτώ και να προγραμματίζω σαν να ήμουν αθάνατος…..

    «προγραμμάτισε σαν αθάνατος και δράσε σαν μελοθάνατος»…..δεν θυμάμαι πιός το είπε…….

    Μου αρέσει!

  • Το Φαούδι

    και οι εξισώσεις μπορούν να προκαλέσουν πόθους διακαείς. Να ξέρεις ότι μπορείς να βρεις την απάντηση αλλά….

    εγώ πάντως ήθελα μεγαλώνοντας να γίνω αχινός. Και τα καταφέρνω…!

    Μου αρέσει!

  • χ.κ.

    καμμιά φορά αυτό το «διακαώς» υπονομεύει την επιθυμία, λειτουργεί σαν μηχανισμός αποφυγής.προσωπικά, το έχω δει στη ζωή και την δική μου και άλλων οτι κάπως έτσι λειτουργεί, μεγάλα λόγια μικρές πράξεις.
    φωτιά σημαίνει πάθος αλλά κι αλλοτρίωση και φόβο, δεν την αρνούμαι, αλλά σέβομαι τη δύναμή της, την αναγνωρίζω (λες να μεγάλωσα επιτέλους;)
    μ’αρέσει που το είπες με λίγα λόγια πάντως και το λινκ είναι πραγματικά εύστοχο
    διαλεκτικά, ας πάμε διαλεκτικά
    καλημέρα καλή μου Κ

    Μου αρέσει!

  • katabran

    καλημέρα σε όλους!
    σε φχαριστώ Χ που έδωσες σημασία στο λινκάκι που δεν είναι παρά μια «εισαιμικρηακόμα», ένα παιδί που μεγάλωσε δηλαδή!

    Μου αρέσει!

  • travellirious

    Τελευταία πάντως μου λείπει το «όταν» και το «θα κάνω αυτό».Μου λείπει να επιθυμώ παράφορα και να κοιτάω ευθεία στα μάτια των άλλων, ούτε ψηλότερα, ούτε χαμηλότερα.
    Και δε με νοιάζει να σου πω αν και τί γίνεται στο τέλος.
    Καθόλου δε με νοιάζει. Ένα όνειρο θέλω. Απλά, μου λείπει το όνειρο. Και πρέπει να τα νταντεύουμε τα όνειρά μας, γιατί αυτά γερνάνε πιο γρήγορα από εμάς, γερνάνε και άμα τα αφήσεις πεθαίνουν κιόλας.Αυτά χάσαμε και μετά χαθήκαμε…
    Καλησπέρα

    Μου αρέσει!

  • moodytimes

    Τελευταία κάποιος φίλος με γύρισε πίσω στο χρόνο.Κάποια πραγματα που έκανα σα παιδί τα κάνω και τώρα κι ένα απο αυτά είναι να επιθυμώ διακαώς…έτσι είναι αυτή η επιθυμία είναι το καύσιμο μερικές φορές,και δε δίνω φραγκο για το αν είμαι αρεστός ειδικά σε άτομα που πλαδαρεψαν πνευματικά ,ψυχικά και γέρασαν πριν την ώρα τους.Ότι αγαπησα σαν παιδί το αγαπώ και τώρα, ξεκλέβω χρόνο,ξεκλεβω ζωή αλλα…
    Κι εδώ οι U2 επίθυμούν διακαώς να γίνουν Bo Diddley

    Μου αρέσει!

  • scarlett

    αυτους που λεν «σα θα μεγαλώσω,…» τους χαιρομαι και τους ακολουθω, γιατι έχουνε μελλον μπροστα τους ό,τι και να λεει η ταυτοτητα τους για την ηλικια, δεν κρυψανε τα όνειρα στο κελαρι, δεν κλεισανε τα ματια τους στα θαυματα του αυριο

    τους αλλους φοβαμαι . εκεινους που λενε «μεγαλωσα» σε ποιο ονειρο να τους ακολουθησω;

    Μου αρέσει!

  • Joker

    Έχω ήδη μεγαλώσει;; Όχι όχι δε μεγάλωσα ακόμη. Δηλαδή ναι μεγάλωσα αλλά όχι αρκετά. Δε μεγάλωσα γιατί όλα όσα επιθυμώ διακαώς να κάνω πριν μεγαλώσω ,δεν τα έκανα. Δε μεγάλωσα γιατί δε θέλω κιόλας. Χαμηλόθωρες εξισώσεις εε; Έχω μάθει πλέον να μην τις δέχομαι, όχι γιατί έχω κάτι προσωπικό μαζί τους αλλά επειδή εγώ μία απάντηση ζήτησα, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

    Πώς τα καταφέρνεις και προβληματίζεις ακόμη και με 6 σειρές κείμενο;

    Υγ. Ευχαριστώ που έβαλες το λινκ μου σε αυτό το μικρό αλλά τόσο ωραίο κείμενο.. 🙂

    Μου αρέσει!

  • dimitra fytili

    Χάρμα οφθαλμών και σκέψεων το παρόν ιστολόγιο, θα σε διαβάσω σιγά σιγά, συμφωνώ και πολύ χαίρομαι με την παρούσα ανάρτηση, εμένα πάλι μου ήρθε στο νου το ποίημα του Καβάφη
    «Επιθυμίες»
    Σαν σώματα ωραία νεκρών που δεν εγέρασαν
    και τάκλεισαν, με δάκρυα, σε μαυσωλείο λαμπρό,
    με ρόδα στο κεφάλι και στα πόδια γιασεμιά —
    έτσ’ η επιθυμίες μοιάζουν που επέρασαν
    χωρίς να εκπληρωθούν· χωρίς ν’ αξιωθεί καμιά
    της ηδονής μια νύχτα, ή ένα πρωί της φεγγερό.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac