ένα κιλό τομάτες!

το μυαλό μου συχνά κάνει άλματα και όλο πίσω γυρνά, κι όλο και πιο πίσω κάθε φορά που χρειάζεται να αντιμετωπίσω με ώριμο τρόπο την πραγματικότητα…

αν προκαλέσω κάποιον παθητικό στο βαθμό του ερεθισμού, τι θα κερδίσω;

έναν πρώην παθητικό, νυν εκνευρισμένο, και στο μέλλον παθητικό και πάλι άνθρωπο!

ποιος ο λόγος;

ξέρω πως ακριβώς αυτή μου η «ευγένεια», αυτή η έλλειψη εγωπάθειας, την οποία αναβαπτίζω ως παθητικότητα, είναι από τα πρώτα πράγματα που τραβούν ανθρώπους πάνω μου…

να είσαι ο εαυτός σου, έτσι λένε όλοι, αλλά δεν το εννοούν!

να γίνεις ο εαυτός σου, εννοούν κι εγώ ευτό εννοώ παρόμοια…

να γίνεις ο ευατός σου;

ότι κι αν είναι αυτό;

και με οποιδήποτε τρόπο;

ναι…ναι… ναι…

κάτσε εκεί που κάθεσαι αναγνώστη  μου και συνέχισε να εκπέμπεις την αγάπη σου και τότε θα γίνω ο σοβαρός, ώριμος άνθρωπος που πάντα ήθελα να είμαι…

υπάρχει μεγαλύτερος εγωισμός και αφέλεια;

ποιος είπε ότι οι άνθρωποι ωριμάζουν άλλωστε; ίσως απλά γερνάνε…

κι εκεί είναι που το μυαλό μου κάνει το άλμα και βρίσκομαι πίσω… κι όλο πιο πίσω…

η μάνα μου να μου δείχνει πώς ωριμάζουν οι τομάτες ένα υγρό καλοκαίρι…

οι τομάτες εξακολουθούσαν να είναι πράσινες στο κοτσάνι τους ακόμα κι όταν τα φύλλα τους κατσάρωναν σαν την παλιά ταπετσαρία του καθιστικού μας…

η μάνα μου να έχει χωρίσει τη μικρή σοδειά στα δύο…

τις μισές τις είχε αφήσει στην ησυχία τους για να ωριμάσουν φυσικά σε ένα μπολ, τις άλλες μισές τις έβαλε σε ένα άλλο μπολ μαζί με μια μπανάνα!

μέσα σε λίγες μέρες οι τομάτες του δεύτερου μπολ ήταν φαγώσιμες, ενώ του πρώτου έκαναν μόνο για σάλτσα …

«πώς γίνεται αυτό;»

«έτσι…έτσι γίνονται αυτά τα πράγματα…»

όμως αναγνώστη μου, τα πράγματα δεν είναι μπανάνες, αλλά,ούτε κι εγώ είμαι τομάτα!

μπορώ ίσως να τα βάλω με την τύχη που με έκανε άνθρωπο!

αυτή φταίει που δε γεννήθηκα τομάτα…

όλα θα ήταν τόσο απλά…το μόνο που θα χρειαζόμουν θα ήταν μια μπανάνα!

7 responses to “ένα κιλό τομάτες!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac