προς α(εί)ποτυχόντες… στις πανελλαδικές γονείς!

τα μωρά δεν πρέπει να τ’ αφήνετε να κλαίνε...
αμέσως να τα παίρνετε αγκαλιά… αλλιώς
υπόκειται σε πρόωρη ανάπτυξη
το αίσθημα εγκατάλειψης ενηλικιώνεται
αφύσικα το παιδικό τους τραύμα
βγάζει δόντια μαλλιά νύχια γαμψά μαχαίρια…

Κ.Δημουλά

///

εσύ που είσαι ηλίθιο, βλαμμένο και ανώριμο και πάντα θα τα σκατώνεις, να ακούς εμένα που είμαι μεγάλος και κάτι παραπάνω θα ξέρω από αυτά!

 έλλην προοπτικολόγος

γεια σου αναγνώστη μου, μικρέ και μεγάλε!

δε θα το παίξω μέντορας, δεν με ενδιαφέρει καν… δε θα σου ενσταλλάξω εμπειρίες, δε με πείσαν ποτέ…

θα σου πω μονάχα καντ΄το κι ας  είναι λάθος, εξάλλου δική σου δουλειά είναι η ζωή σου…δική σου και η δουλειά που θα κάνεις στη ζωή σου…

6 responses to “προς α(εί)ποτυχόντες… στις πανελλαδικές γονείς!

  • Το Φαούδι

    Αυτού του είδους οι γονείς, όντως θα είναι αποτυχώντες αιωνίως… Τέτοιες μέρες είναι αυτό ακριβώς που δεν χρειάζεσαι. Καλό κουράγιο σε όσους το εχουν ανάγκη!!

    Μου αρέσει!

  • moodytimes

    Έχουν δει τα μάτια μου κι εχουν ακούσει τ’αυτιά μου!!!
    Θα αφήσω μόνο ένα τραγούδι που τα λέει όλα…..

    Μου αρέσει!

  • scarlett

    Με την κ Δημουλά ποτέ δεν εσυμφώνησα μήτε στο ύφος μήτε στο μέσα νόημα…μονο εκεινο το
    «Ναυλώνεις έναν κόσμο για να κάνεις το γύρο μιας βάρκας» κάπως βρίσκει και ακουμπά ..

    όσο για το άλλο θέμα, μονο στην Ελλάδα αποκτα τοσο μεγαλη σημασια η εισοδος ή μη στα ΑΕΙ
    ….και αυτη η λανθανουσα ταυτιση με την επιτυχια!

    Μου αρέσει!

  • mplaougrinias

    Εγώ πάλι έχω ακούσει ότι τα μωρα δε πρεπει να τα παίρνεις συνέχεια αγκαλιά…
    Όσον αφορά τις πανελλαδικές όταν εγω απέτυχα αυτό που έλεγε ο πατέρας μου ήταν «δε βαριέσαι ξέρω εγώ πολλούς που βγαζουν διπλάσια απο πτυχιούχους…υγεία πάνω απ’όλα,θα τον βρει το δρόμο του»
    Απο την άλλη οι περισσότεροι γονείς που ακούω όταν το παιδί τους πετυχαίνει λένε «τα καταφέραμε» ενω αν αποτύχει πετανε ένα «δεν τα καταφερε».
    Έτσι όπως έγινε αυτό το τρελλοκομείο ή μάλλον έτσι όπως το κάνανε τα περισσότερα παιδιά και πτυχίο να πάρουν στρεφονται στο εξωτερικό και ποιός τα κατηγορεί?
    Καλημερούδια

    Μου αρέσει!

  • Joker

    «Κάνουμε Καλά Μόνο Τα Πράγματα Που Μας Αρέσει Να Κάνουμε.»
    Gabrielle Colette

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac