κάπου μου ‘πεσε μια λέξη…

οδηγία: ξεκινάς την ανάγνωση από το τέλος προς την αρχή και δεν παραλείπεις να ανοίξεις το παραθύρι για να τρουπώσει η νουςική αναγνώστη μου…ναι «ν», καλά διάβασες…

είναι φορές που γράφω επειδή νιώθω όπως ένιωθα τις μέρες που πήγαινα ξυστά στους τοίχους μεταξύ των ομοίων αδερφών μου…

τότε, ψηλά στο φως, σε κάθε σωματικό πόνο, το ηθικό δίδαγμα με άφηνε με την αίσθηση πως κάτι έχω χάσει κι έσκυβα όχι από πόνο αλλά από περιέργεια να βρω τι είναι χαμένο…

ούρλιαζα μέσα μου για βοήθεια με ένα στα εκατό κάποιο μέτρο επιτυχίας…

όπως τότε που κατ’ εξαίρεση και σε κακό χάλι από πιοτό, τις μικρές ώρες του σκουπιδιάρη, στην οριστική απόφασή μου να βγω από το ασανέρ, μάγκωσα το ποδάρι μου ανάμεσα στο θάλαμο και στο πλατύσκαλο και ακριβώς δυο ώρες αργότερα ήρθε τρέχοντας κάποιος που το καλούσε εις μάτην και μου είπε καλημέρα!

δεν ξεγελιέμαι ή ξεγελιέμαι, όλα εξαρτώνται από το τι δε λέγεται αναγνώστη μου…

έτσι και σήμερα, περίμενα να νυχτώσει, ήπια μια μεγάλη γουλιά μαύρου αέρα και έγραψα δηλαδή σου μίλησα και ξεμπέρδεψα! κι ακούω τη φωνή σου αναγνώστη μου,να έρχεται από μακριά καβάλα σε τριανταδυό ανέμους, πες δόντια. από το ζενίθ και τα βάθη εντός μου  κοπάζω…

τέρμα αυτή η νευρικότητα που δεν υποφέρεται δευτερόλεπτο παραπάνω…

χαλαρή, πολύ αδύναμη, ούτε το δαχτυλάκι μου να σηκώσω δεν μπορώ, ακόμα κι αν ήταν το σινιάλο για να ξεμπλοκάρει το ασανσέρ της σκέψης μου… που μεταξύ μας κάνει τόσο σαματά κάθε μέρα, ωωω κάθε μέρα να πρέπει να  τη μουρμουρίζω για να τα βγάλω πέρα με τους συγκεχυμένους υπολογισμούς μου…

δε γίνεται να λοξοδρόμησα περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο, κι όμως κάπου μου ‘πεσε μια λέξη…

γι αυτό συμπάθα με αναγνώστη μου αν το νόημα δε βγαίνει και πάλι…

και πάλι πάλη…

πού στο διάβολο έλαβα την εκπαίδευσή μου και σχημάτισα τις ιδέες μου…

πώς έμπλεξα τις ανθρωπιστικές σπουδές με τη γεωγραφία…

πάντως με σφράγισαν κι αυτό μετράει…

12 responses to “κάπου μου ‘πεσε μια λέξη…

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac