μια στιγμή…ωραία!

είναι να μένεις ξαπλωμένος  σε λευκά σεντόνια…

να μένεις ξαπλωμένος στο χιόνι…

εγώ δεν έχω καμμιά άλλη επιθυμία…ωραία;

να μένω μόνο ξαπλωμένη με το αριστερό μπράτσο κολλημένο σε ένα ξένο δεξί…

βέβαια δεν έχω δει κανένα δεξί ξένο, συνεπώς προσέχω το δικό μου δεξί…

πώς λέμε το να χέρι…

όποιος το επιθυμεί, εγώ προς το παρόν δεν έχω καμμιά σχετική επιθυμία να νίψω οτιδήποτε τώρα…

κι αυτή την τσίμπλα που μου κλείνει το μάτι δεν πρόκειται να την αφήσω να φύγει ποτέ…

πες το σταθερότητα αν αγαπάς, αναγνώστη μου…

υπτία αναπνοή και αχανείς εκτάσεις χρόνου λοιπόν…

μια ανθρώπινη φωνή, μια ανάσα, ίσως και μια ανθρώπινη σκέψη να παίζουν εναλλάξ με την ηρεμία μου…

πρόβλημα εκγύμνασης και συγχρόνως λίγο-λίγο λύση…

λύση και εφαρμογή του εαυτού…του αυτού…

και συγχρόνως ηθικοφιλολογικού επιπέδου άνθιση των κανονικών σχέσεων…

σιωπή…μόνον μια ανάσα κι ένα τικ τακ…ωραία!

άλλες υπερβολές, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης του λόγου, θα μου ξανάρθουν, τουλάχιστον αυτό αληθεύει…

μου ξανάρθαν; εδώ είναι; σε αφουγκράζομαι; μιλάω… μιλάω…

μικρές κινήσεις του κάτω προσώπου με ήχο και σχήμα είναι μόνον…

δύσκολο επίσης να πιστέψεις ναι πως έχω φωνή ναι εντός μου ναι, όταν κοπάζει το αγκομαχητό ναι …

όχι τις άλλες φορές όχι και ότι μουρμουρίζω ναι εγώ ναι στον ευατό μου ναι στο βρόντο ναι εγώ ναι…

ναι, αλλά πρέπει να γίνει πιστευτό ναι;

πότε σερνάμενη ναι, πότε πλαγιοδιποδίζοντας όχι δεξί πόδι δεξί χέρι, σπρώξε τράβα λίγα μέτρα να πάμε παρά πέρα…

γι αυτό μια καλή στιγμή είναι να μένεις ξαπλωμένος αναγνώστη μου μέχρι να υπάρξει σοβαρός λόγος να σηκωθείς και να μουρμουρίζεις, έτσι είναι η ζωή μου εδώ, ουρλιαχτά ωραία…

είναι κάτι λίγο λιγότερο απ ότι να ‘ναι όπως να ‘ναι όποτε να ‘ναι…

λίγο λιγότερο από το να είσαι παρών παρελθών μέλλων και υποθετικός…

λίγο λιγότερο από το να ζεις και να μη ζεις..

έλα τώρα αναγνώστη μου, αρκετά σου είπα,πήγαινε!στα … ωραία!

τη ση επιεικεία που και που εναπόθεσε σε όσους ξαπλωμένους προσδοκούν μια στιγμή διαφορετικά ωραία…

εξάλλου, εδώ, κάτι δυσανάγνωστο τυπώνεται από τις ζάρες του σεντονιού στο δέρμα…ίσως φταίνε κάποιοι κλεμμένοι ύπνοι μέσα σε όνειρα καλών καιρών που εξασφαλίστηκαν λόγω ανυπακοής…

εξάλλου πόση ώρα μπορούν οι δαίμονες να αναπαυτούν;

δέκα δευτερόλεπτα; δεκαπέντε δευτερόλεπτα; ε, δεκαπέντε δευτερόλεπτα, ωραία!

5 responses to “μια στιγμή…ωραία!

  • moodytimes

    Eμ δεν αναπαυονται οι άτιμοι…γι αυτο είναι και δαίμονες.Άσε που με τη ξάπλα είναι που αγριεύουν περισσότερο και το μυαλό ταλαιπωρημένο και προδομένο τραβάει για νεες περιπέτειες….ναι τελικά ένα απλωμένο χέρι είναι που δίνει στο ξάπλωμα τη σημασία που του πρέπει..

    Μου αρέσει!

  • χ.κ.

    θα πρεπε να ξεβιδώνει το ένα χέρι, να μην στέκεται έτσι άχαρο ανάμεσα 🙂

    Μου αρέσει!

  • angiecillin

    ύπτια θέση; λες αυτή που βρίσκομαι για μια – δυο ώρες κάθε βράδυ και προσπαθώ να βολέψω και να πονάνε λιγότερο ότι οστό υπάρχει σε τούτο το ρημάδι το σώμα;
    δαιμονίζομαι και μόνο που το σκέφτομαι πως η στάση αυτή μπορεί να λειτουργήσει και σε άλλες ανυποψίαστες στιγμές…
    μη μου δίνεις σημασία όμως… είναι που ζηλεύω και που μου έλειψες (παράξενο;)

    μείνε σε όποια στάση νιώθεις καλύτερα αρκεί να υπάρχει λόγος για να είσαι εκεί και όχι για να αλλάξεις!!!

    καλό απόγευμα Αννιώ!

    Μου αρέσει!

  • angiecillin

    και ναι… συμφωνώ με το Χ.Κ… αυτό το χέρι ανάμεσα πολύ άβολο είναι… άσε που αν μείνει πολύ ώρα εκεί αρχίζει να μυρμιγκιάζει και είναι ενοχλητικό 🙂

    Μου αρέσει!

  • Joker

    Αν αναπαύονταν οι δαίμονες καλά θα ‘ταν…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac