πες μου μόνο τα κυρίως…

τα γράφω όλα!

τα παραληρήματα…

τα βαρετά…

τα μικροπρεπή…

δε διακινδυνεύω τίποτα…

συγνώμη που αυτά εδώ δεν έχουν περισσότερο ενδιαφέρον…

ζητώ συγνώμη αν τα βρίσκεις αδύναμα ή προβλέψιμα αναγνώστη μου…

ελπίζω στο μέλλον η ανθρώπινη δυστυχία να είναι σε ανεκτά επίπεδα, οι συνθήκες να παρέχουν έναν ικανοποιητικό αριθμό ερεθισμάτων και η ευτυχία να μην είναι εκτός πεδίου…

παρατηρώ αυτούς που λιάζονται μαζί μου να παραπονούνται, να νευριάζουν, να καγχάζουν, να βάζουν σε τάξη την κυβερνητική πολιτική…

δεν καταλαβαίνω….

ακόμα κι αν είσαι καλά εκπαιδευμένος στη … γλώσσα, καλά ενσωματωμένος στην … κουλτούρα, συζητήσεις τόσο αγροίκες, που δεν τους δανείζεις καν τ΄αυτιά σου εν ώρα διακοπών, αποκτούν έξτρα ενδιαφέρον επειδή γίνονται σε μια … ξένη γλώσσα!

τα πράγματα είναι πιο ενδιαφέροντα στο εξωτερικό, ακόμα και τα … επιλεκτικά!

στο μεσοπρόθεσμο με εντυπωσιάζει η έννοια του χρόνου…

η ανάπτυξη με… προβληματίζει όμως!

έχω πολύ καθυστερημένη … ανάπτυξη, η ζωή, τα πράγματα, η θέση μου, μετατοπίζονται ξαφνικά από το να έχω άφθονο χρόνο – υπερβολικά πολύ χρόνο – στο να μην έχω καθόλου χρόνο… δεν μπορώ να αντιληφθώ ένα διάστημα αναγνώστη μου, όπου ο χρόνος να ήταν στη σωστή δοσολογία…

όχι δεν περνώ καμιά άσχημη … κρίση βασίλισσας καλλιστείων…

ένα δάνειο χρειάζομαι… ένα ευτυχισμένο τέλος για τα πάντα να αγοράσω…

και κυριώς μια αγκαλιά για όλα τα πράγματα… ακόμα και για τον ταξιτζή που με φερε εδώ!

γι αυτό,

20 responses to “πες μου μόνο τα κυρίως…

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac