μια βιντεοκάμερα!

τόσοι πολλοί αγκαθωτοί θάμνοι δεν υπήρχαν ποτέ στις πόλεις αναγνώστη μου!

θάμνοι να ματώνεις και να πεθαίνεις!

θάμνοι της άρνησης των αρχών να παρέχουν βίζα εισόδου εξόδου, αδειών εργασίας και παραμονής, απομόνωσης, γραφειοκρατείας, ανεργίας, πενίας, μοναξιάς, ξενιτιάς, και εξοργιστικής αδιαφορίας ενάντια στο πεπρωμένο του ατόμου που παίρνει διαστάσεις επιδημίας, συνέπεια της κοινωνικής κρίσης, του φόβου και της ανέχειας…

αυτή την εποχή αναγνώστη μου, ο άνθρωπος δεν αξίζει τίποτα!

μια βιντεοκάμερα,  τα πάντα!

10 responses to “μια βιντεοκάμερα!

  • yannidakis

    κάτσε, γιατί εγώ δεν είμαι και του επιπέδου ενός εκπαιδευτικού. Να καταλάβω δλδ. Οι αρχές φταίνε που ένα απόβρασμα μιας ανατολίτικης κοινωνίας έσφαξε έναν άνθρωπο :[

    Μου αρέσει!

    • katabran

      αυτό κατάλαβες yann;ή δεν είχες καλούς δασκάλους ή εξακολουθείς να ανήκεις στο ποσοστό εκείνο των μαθητών που έχουν πρόβλημα στην κατανόηση κειμένου… λυπάμαι! τουλάχιστον ας πρόσεχες τον τίτλο…

      Μου αρέσει!

  • Joker

    ώρες ώρες αναρωτιέμαι σε τι κόσμο ζούμε… :/

    Μου αρέσει!

  • celin

    Naι, oι αρχες φταινε, αυτη η αθλια κ σιχαμερη εξουσια φταιει, αυτα τα καθαρματα φταινε που δε προστατευσαν αυτον τον ανθρωπο απο τα αποβρασματα.
    αυτοι οι ξεφτιλες, οι ρομπες, οι απατεωνες, οι γαλαζοπρασινοι δωσιλογοι φταινε.Που αφησαν τις συνοικιες της Αθηνες, κ τα χωρια,τις πολεις της Επαρχιας, στο ελεος των αλλοδαπων και ημεδαπων συμμοριων.

    Απο τη μια ΔΝΤ, απο την αλλη μαχαιροβγαλτες.

    Καταμπραν ακουω αυγα να σπανε κ φιδακια να βγαινουν σεργιανι.
    Πες μου οτι ειναι η ιδεα μου, η εστω πες μου οτι εγω ειμαι αυτος που εχει παραισθησεις:τουλαχιστον ετσι θα ξερω οτι ο κοσμος εξω εξακολουθει να ειναι λογικος κ εγω ειμαι αυτος που αρχιζει να το χανει.

    Μου αρέσει!

    • katabran

      λυπαμαι Celin κι εγω τα ακουω …
      ακουω και τον παππου μου που χε γεννηθει το 1910 , να λεει , καθε φορα λενε πως θα φτιαξουν τα πραγματα κι ολο και χειροτερα γινονται, αϊ στο διαολο πια!
      τα εχω χαμενα κι εγω…

      Μου αρέσει!

  • moodytimes

    Ένας άνθρωπος χάθηκε τελεία και παύλα.
    Πάμε παρακάτω, αν και αρνούμαστε πεισματικά μερικοι απο μας να το κάνουμε, ζω στην Αθήνα επισκέπτομαι το κέντρο της και τις «επίμαχες»περιοχες της και απο το 1985 μέχρι τώρα η μόνη περιοχή που αστυνομεύεται είναι τα Εξάρχεια,κι όταν λέμε αστυνομεύεται εννοούμε καθεστώς λατινοαμερικάνικης χούντας.Τι γίνεται στα Εξάρχεια?Συμπλοκές αναρχικών ή αντιεξουσιαστών ή κουκουλοφόρων γνωστων αγνώστων με τα ΜΑΤ.Ληστείες?Μαχαιρόματα?Δολοφονίες?Σχεδόν καμμιά εκτός αν το δυστυχισμένο πρεζακι που παρακαλάει σε άθλα κατασταση για τη δόση του είναι μεγαλοεγκληματίας.Το Υπ.Προστασίας ποιου πολίτη δε ξέρω γνωρίζει ότι υπάρχουν συνοικίες της Αθήνας όπως γύρω απο την Ομόνοια ,τη Βικτώρια,ο Αγιος Παντελεήμονας,η Κυψελη κλπ όπου και δολοφονίες έχουν γίνει και λήστείες και ο κόσμος τρομάζει να περάσει απο κει. Αλλοδαποι?Κάποιοι ναι κάποιοι όχι σημασία έχει ότι μιλάμε για γειτονιές με μεγάλη εγκληματικότητα στις οποίες δε θα βρεις ούτε πηλίκιο απο αστυνομικό…γιατι??????Φταινε οι αλλοδαποι που τρομάζουν τους καλους αστυνομικούς και δε τους αφήνουν να κάνουν περιπολία?
    Χρυσαυγίτες δέρνουν όποιον αλλοδαπο βρουν και «επιβάλουν» το νόμο…αλλα μήπως έπρεπε να τον επιβάλουν άλλοι???
    Όταν τα ΜΑΤ φυλάγανε το Χριστουγεννιάτικο δεντρακι του Νικήτα οι συμμορίες έλυναν κι έδεναν στη περιοχή γύρω απο τη Βικτώρια ποιός έστειλε εκει κάποιο να προστατέψει τους πολίτες???Αλλα είπαμε έπρεπε να δειξει μούρη η Αθήνα με το δεντρο ποιός χέζει τους πολίτες?
    Ο εγκληματίας είναι εγκληματίας άσχετα απο που καταγεται.Δε με νοιάζει αν είναι έλληνας ή αλλοδαπός με την λογική «διώχτε τους αλλοδαπους γιατι μας σκοτώνουν» στη περίπτωση που ένας φόνος έγινε απο αλλοδαπό θα έπρεπε να υπαρχει «διώχτε τους Μανιάτες απο την Ελλάδα» επειδή υπήρχε Μανιάτικη μαφία σε κα΄ποια νυχτερινά κέντρα.
    Βαρέθηκα αυτλη τη κουλτούρα του μίσους και τη παπαρολογία γύρω απο την απειλή,μαθαμε να μισούμε ο ένας τον άλλον,γιναμε ανθρωποφοβικοί, καχύποπτοι,ευέξαπτοι,επιθετικοί..γίναμε αφόρητοι.
    Αλλα όταν μια κυβέρνηση ,ένα κρατος μαθαίνει τον πολίτη του να συμπεριφέρεται και να σκέφτεται σαν το αγρίμι της ζούγκλας τότε εκει έχει και τη μεγαλύτερη ευθύνη για τη ζούγκλα μέσα στην οποία αυτός ο πολίτης ζει.
    Καλό(?)Βραδυ.

    Μου αρέσει!

  • Theorema

    Τραγικα εύστοχη η σύμπτωση…

    Μου αρέσει!

  • mplaougrinias

    Παντου μίσος, μα παντού και κάποιοι αληταραδες δημοσιογραφοι να το διογκώνουν για να μη μιλήσω και για μπλογκερς που περηφανεύονται για τον ελληνισμό τους με τραμπουκισμούς εναντίον οποιουδήποτε ξένου.Αυτα τα θρασύδειλα καθίκια δεν είναι εγκληματίες άραγε?Μιλάνε για αυτοδικία απο τη μία και απο την άλλη χριστιανοι και νομοταγείς δηλαδή αγαπη για τον πλησίον και δικαιοσύνη…ωραία!!!!
    Δικαιοσύνη ας τους πει κανείς είναι να πιαστουν οι δολοφόνοι όχι να προπυλακίζονται και να δέρνονται μετανάστες αλλα είπαμε για κάποιους πας κουκουλοφόρος αριστερός και πας μετανάστης δολοφόνος.
    Ούτε το ξερατό σου δεν αξίζει να χαραμίσεις….

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac