μεγάλη πέφτει η υποψία…

καθώς μέσα στη νύχτα σκεφτόμουν,

μέσα στο τυφλό σκοτάδι των αισθήσεων,

όπου η σκέψη προβάλλει καθαρότερη,

διέκρινα κάτι σαν άσπρο φως αυγής…

το ίδιο χρώμα που πολλοί πριμιτίφ έριχναν σε κάποια γωνιά του πίνακα,

κατά τα ουρανοθέμελα,

πάνω σε βουνά,

στις συνθέσεις της σταύρωσης,

σε ένα μαύρο ουρανό,

μιας νύχτας σκοτεινής…

εκεί,

που ο καθένας μας κρύβει έναν μικρό Ιούδα μέσα του,

που καιροφυλαχτεί,

το κατάλληλο των συνθηκών,

προστατεύοντας ένα εγωπαθητικό  κέλυφος…


πάντα χωρά η υποψία αναγνώστη μου, εφόσον ζεις δίχως μαρτύρια, δίχως να σου τρυπάν τα χέρια με καρφιά, ότι το δίχως άλλο, σε ένα ή σε πολλά έκαμες λάθος, έσφαλλες…

8 responses to “μεγάλη πέφτει η υποψία…

  • Μοναδική Τριανταφυλλιά

    Μεγάλη πέφτει η υποψία
    η προδοσία του εαυτού και
    οχι του Ιούδα
    το σφάλμα δεν είναι κι αυτό μια υποψία
    η μεγαλύτερη θα έλεγα!
    και τότε όλα γκρεμίζονται τα παίρνεις σε σωρούς
    τα φορτώνεσαι σα Σταυρό και προχωράς..
    ανεβαίνεις (ή κατεβαίνεις) για την Ανάταση.
    την Ανάσταση για να πλησιάσεις λίγο
    να, τόσο δα λίγο την υποψία ότι τίποτα δεν χάθηκε ακόμα
    όσο υπάρχει καρδιά και λόγια αγάπης να προσφέρεις!

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    είδες που το σκοτάδι είναι πιο καθαρό, λαμπερό και διάφανο απ’ οτιδήποτε άλλο :[

    Μου αρέσει!

  • moodytimes

    Ναι στους υποψιασμένους,οχι στους καχυποπτους.

    Μου αρέσει!

  • Τελευταίος

    Θα διαφωνήσω μαζί σου. Δε σημαίνει ότι κατ’ ανάγκη για να έχεις πράξει το σωστό πρέπει να σου τρυπήσουν τα χέρια με καρφιά. Είναι θέμα αρχών και στόχων το που πας, το πως πας και το που θα καταλήξεις κι όλα αυτά δε συνεπάγονται κατ’ ανάγκη κάποιο μαρτύριο.

    (Αν είμαι πάλι εκτός θέματος θα επανέρθω με τον κηδεμόνα μου και με την τιμωρία μου γραμμένη 100 φορές.)

    Χρόνια πολλά για τις ημέρες.

    Μου αρέσει!

  • The Lady of Avalon

    O υποψιασμένος γεννιέται…
    Ο καχύποπτος γίνεται..

    Ισως η ανάρτησή σου αυτή να εξηγεί γιατί κάποιοι δεν ανταπόδωσαν τις ευχές που τους έστειλα…

    Οσο ζω μαθαίνω………………

    Μου αρέσει!

  • The Lady of Avalon

    Ποτέ δεν έφυγα… απλά είμαι «φευγάτη»
    Αλλωστε πως …και για ποιο λόγο να έστελνα ευχές…
    Μόνο σιωπώ…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac