τι φτάιμε;

του Γιάννη Καλαϊτζή από την Ελευθεροτυπία, 15/3/2011


Σύμφωνα με τη λίστα των σχολείων που καταργούνται σας ενημερώνουμε ότι από τα 24 σχολεία που καταργούνται πανελλαδικώς στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση τα 8 βρίσκονται στο νομό Καρδίτσας. Το σχολείο μας είναι ένα από αυτά. Ενημερωτικά το σχολείο αυτό «εξυπηρετεί» 8 χωριά , είναι σχολείο «συλλέκτης» όπως λένε και η δύναμή του είναι 125 μαθητές και είναι στα υπό κατάργηση σχολεία το μεγαλύτερο του νομού.

Τυχαίο ή άδικο;

Μήπως πληρώνουν οι γονείς μας την επιλογή τους να παραμείνουν και να στηρίξουν τον τόπο τους;

Μήπως φταίμε που θέλουμε να ζούμε στα χωριά μας και να κυκλοφορούμε με ασφάλεια στους δρόμους;

Μήπως θα φταίμε αν θα κοιμόμαστε στο θρανίο αφού θα  κοιμόμαστε στις 3 το πρωί και θα ξυπνάμε στις 6 για να πάμε στο σχολείο μας;

Μήπως φταίμε που δε θέλουμε να «κοινωνικοποιηθούμε» στις λεγόμενες πολυδύναμες σχολικές μονάδες που καταργούν την προσωπικότητα του μαθητή και «προάγουν» τον ανταγωνισμό στη μαθησιακή διαδικασία;

Αν θέλουν να κλείσει το σχολείο μας, θα κλείσει, μόνο που αυτοί που θα το αποφασίσουν θα είμαστε εμείς.

Από χθες βρισκόμαστε σε κατάληψη με τη συμπαράσταση των γονιών μας, της τοπικής κονωνίας και των καθηγητών μας.

Κλειστό δεν ήθελαν το σχολείο μας;

Κλειστό είναι.

από τους μαθητές μου αναγνώστη μου , του Γυμνασίου & Λυκειακών Τάξεων Ιτέας , τα «κερασμένα»απόψε…

 

Advertisements

11 responses to “τι φτάιμε;

  • yannidakis

    οπως και να το κανουμε δεν ειμαι υπερ των καταληψεων. Ειμαι υπερ της αποχης. Ξερεις, της προσελευσης στο σχολειου, αλλα αποχης απο τις αιθουσες κατα τη διαρκεια των μαθηματων.
    απο τοτε που καναμε στο δικο μου σχολειο (το 3ο Ηρακλειου) καταληψεις ημουν παντα υπερ της αποχης, οχι της καταληψης.
    Παμε παρακατω. Σε ενα χωριο νοτια του Ηρακλειου διαβασα πως μετα απο πιεσεις, αποφασιστηκε να μην κλεισει το σχολειο με τη δεσμευση του διευθυντη να εξασφαλισει για το νεο σχολικο ετος ενα Χ αριθμο μαθητων απο τα γυρω χωρια. Αν μπορειτε να κανετε κατι γι’ αυτο, τοτε καλη επιτυχια :[

    Μου αρέσει!

    • katabran

      η αποχή σημαίνει απουσίες, υπάρχουν μαθητές που δεν έχουν την πολυτέλεια να απουσιάσουν…
      προσπαθούμε, αλλά όσο κι αν ο μακροπρόθεσμος σχεδιασμός, που η κυυβέρνηση ισχυρίζεται ότι έλειπε από αυτή τη χώρα, δείχνει αυξητική τάση, δεν ιδρώνουν αυτιά…πάντως προσπαθούμε να κρατηθούμε ανοιχτοί!

      Μου αρέσει!

  • moodytimes

    Δηλαδή συγνώμη…οι δημοσιογραφοι πως συγχωνεύτηκαν με τους υπουργούς και τους δικαστες?Οι υπουργοί πως συγχωνεύτηκαν με τους επιχειρηματίες?Οι τηλέπαρουσιάστριες με μαστερ νηπιαγωγείου πως συγχωνεύτηκαν με τους ηθοποιούς και τους τραγουδιστες?Ε να συγχωνευθούν και τα σχολεία…που μου θετε και χωριό.Όσο για τις λίγες ώρες ύπνου τι να κάνουμε..φραπε.Αντι να τον πίνουν στις καφετεριες τα τσογλανια να τον πίνουν στα σχολικά λεωφορεία…μαθαμε τώρα και θέλουμε και ύπνο.Εκπαιδευμένοι και σκεπτόμενοι πολίτες….πεταμένα λεφτα…και μάλιστα απο επιμήκυνση χρέους.
    Λεφτα υπάρχουν…αλλα δε θα τα φάμε στα σχολεία.

    Μου αρέσει!

  • Τελευταίος

    Αφού σχολιάσω το εύστοχου της γελοιογραφίας του Γιάννη Καλαϊτζή, μια μόνο λέξη μου έρχεται στο μυαλό: Κατάντια. Όλα στο όνομα του κέρδους, ακόμα και η παιδεία. Άλλωστε οι αμόρφωτοι είναι λιγότερο επικίνδυνοι για το σύστημα από τους έχοντες παιδεία…

    Μου αρέσει!

  • silentcrossing

    katabran είμαστε όλοι μαζί σας, αν και αυτός ο ξεπεσμός του κράτους και της κοινωνίας δεν έχει τελειωμό. Περισσότερο από όλα αυτό που με κάνει έξω φερνών δεν είναι η μείωση του κοινωνικού κράτους ούτε η συνειδητή απόφαση των σοσιαλιστών να θυσιάσουν την υγεία, την παιδεία και τη ζωή των φτωχών για να σωθούν οι πλούσιοι-αυτό που με βγάζει απ’ τα ρούχα μου είναι ότι προσπαθούν κι από πάνω να μας πείσουν ότι αυτή η συρρίκνωση της παιδείας δεν έχει να κάνει με την ηθική τους κρίση, αλλά πρόκειται για ένα θαυμάσιο έργο εκσυγχρονισμού. Έβλεπα τις προάλλες αυτό το φρόκαλο που έχουν για υφυπουργό να χαριεντίζεται για τις καινοτόμες μεθόδους της που δεν μπορούμε να κατανοήσουμε εμείς οι αντιδραστικοί, οι φτωχοί τω πνεύματι. Αν ήταν ειλικρινείς, παράλληλα με την ίση φορολόγηση όλων των τάξεων, αλλά και την παραδειγματική τιμωρία όσων αποδεδειγμένα έχουν καταχραστεί δημόσιο χρήμα, μπορεί και να τη συζητούσαμε τη συνένωση των σχολειών. Υπό αυτές τις συνθήκες η μόνη απάντηση θα πρέπει να είναι βίαιη και συγκρουσιακή: ακριβώς όπως και η ζωή που θέλουν να μας επιβάλουν.

    Μου αρέσει!

  • Joker

    το γεγονός ότι μας θεωρούν βλάκες είναι αυτό που σε βγάζει έξω από τα ρούχα σου…βγαίνει η αγαπητή κ. Άννα Διαμαντοπούλου στα κανάλια προχθές και λέει ότι δεν καταλάβαμε καλά το σχέδιο που έχουν και ότι παρά τις συγχωνεύσεις και τις καταργήσεις το κάθε σχολείο δεν θα ξεπερνάει τους 400 μαθητές ενώ η κ. Χριστοφιλοπούλου λέει ότι οι τάξεις δεν θα ξεπεράσουνε το όριο των μαθητών…και έχω να ρωτήσω τα εξής πράγματα που δεν κατάλαβα ως αφελής φυσικά πολίτης που το μυαλό του δεν μπορεί να συλλάβει τα δικά τους πανέξυπνα σχέδια …1ο. απορώ ειλικρινά πως αφού θα συγχωνευτούν και θα καταργηθούν σχολεία, οι μαθητές δεν θα ξεπεράσουν τους 400?πού θα τους βάλετε? άμα συγχωνεύεται ένα σχολείο με 60 μαθητές με ένα που έχει 370-380,το όριο θα ξεπεραστεί…. πού θα τους πάτε όσους «περίσσεψαν»?’η θεωρείτε ότι 400 μαθητές είναι λίγοι για ένα σχολείο
    και πιο είναι το όριο μαθητών σε μία τάξη?30?35? έχετε πάει να δείτε μάθημα με 30-35 παιδιά? μάλλον όχι…και δεν πρόκειται και να πάτε ποτέ γιατί δεν σας νοιάζει…
    αλλά τι αχάριστοι πολίτες είμαστε και εμείς! εσείς τα κάνετε όλα αυτά για το καλό μας και εμείς σας κράζουμε… δηλαδή ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου που του χρόνου θα με στείλετε να κάνω μάθημα σε ένα τμήμα με 30 παιδιά και που θα πρέπει να ξυπνάω από τις 6μιση με 7 να μπορέσω να πάω στο σχολείο μου…

    Μου αρέσει!

    • katabran

      αχάριστο, μικρό. γκρινιάρικο και κακομαθημένο πότε θα καταλάβεις ότι η κοινωνικοποίηση δεν κολλάει με το πρωινό ξύπνημα;
      μορφώσου όπως και να χει και μάθε κάτι που δε σας το είπε η γαλλικού σας ποτέ!
      μορφωμένος αστός, πρώην αγρότης κρέμασε τους Λουδοβίκους!

      Μου αρέσει!

  • Joker

    Να την βράσω την κοινωνικοποίηση τους!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac