ή μήπως έτσι είναι;

πριν λίγο αναγνώστη μου υποτίθεται παρακολουθούσα ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον θέμα στις ειδήσεις των 8…

και λέω υποτίθεται, διότι όσα άκουγα δεν παρέπεμπαν σε συζήτηση μορφωμένων ανθρώπων με επιχειρήματα και ψυχραιμία, αλλά σε συνονθύλευμα άναρθρων κραυγών και αλληλοκατηγοριών…

το αποτέλεσμα;

ατελέσφορο…

το συμπέρασμα;

αδιάφορο…

και το ερώτημα είναι:

ξέρουμε να συζητάμε;

υποπτεύομαι, όπως και συ αναγνώστη μου, ότι η συζήτηση με κραυγές, είναι μια επικαλυμμένη απάτη, ένα μεγάλο κόλπο…

δηλαδή, επιστρατεύουμε τη μέθοδο της κραυγής, όταν είμαστε στριμωγμένοι στο καναβάτσο, όταν επιχειρούμε μια εντυπωσιακή εμφάνιση ή έξοδο, όταν επιδιώκουμε να αποπροσανατολίσουμε κάποιους, όταν θέλουμε να αποφύγουμε ανεπιθύμητες ενέργειες των πράξεών μας…

ξεδιπλώνοντας με μαστοριά και σπουδή όλα τα ταλέντα μας, από την υποκριτική έως τη ρητορεία, τις χρησιμοποιούμε τόσο συχνά και με τόση ευκολία πια, που πλέον όλα γίνονται αυτοματοποιημένα, ασυνείδητα, λες κι έχει καταγραφεί στο dna…

τα τελευταία χρόνια, ναι, μόνο με κραυγές συζητάμε…

παντού…

γι’ αυτό και δε γινόμαστε σοφότεροι, δεν είμαστε ενεργοί πολίτες, δεν παρεμβαίνουμε πουθενά…

λες και μας βολεύει όλους, λες και μας βγάζει από ένα ανεπιθύμητο αδιέξοδο…

ή μήπως έτσι είναι αναγνώστη μου;

“I got some bad ideas in my head.”

10 responses to “ή μήπως έτσι είναι;

  • celin

    Katabran,αλλο ζητημα πως επικοινωνουνε οι πολιτικοι,αλλο το πως επικοινωνουμε εμεις.Οι πολιτικοι του δικομματισμου μια χαρα συνεννοουνται,απλα πρεπει να δειξουν στη μαζα οτι διαφωνουνε.Οι πολιτικοι εγκληματουν απεναντι στο λαο,
    ενω η δκια μας η ασυνεννοησια ειναι εγγενης,αθελητη,δομικη.
    Εμεις προσπαθουμε να συνεννοηθουμε,η τουλαχιστον καποιοι απο εμας.
    Αλλα ειναι δυσκολο.
    Δε μπορει να υπαρξει καν σχεση μεταξυ φυλων,ελεγε ο Λακαν,
    γιατι,μπορει να υπαρξει με ανθρωπους του δικου μας φυλου;

    Τι να κανουμε,το παλευουμε…:)

    Μου αρέσει!

  • moodytimes

    Are you shouting at me?
    Are you….shouting at me???….όπως θα έλεγε σήμερα ο ταξιτζής Τραβις Μπινκλ αν έβλεπε στη τηλεόραση τον Άδωνη αντι για τον Παλλαντάιν.
    Τώρα αν θα άρχιζε να πυροβολεί τον Καιτέλ για να σώσει τη Τζοντυ Φόστερ ή κάποιον μαλάκα ΜΜΕ για να σώσει το τηλεθεατή θα σε γελάσω

    Μου αρέσει!

  • moodytimes

    Ο δημιουργός του EVERYBODY’S TALKING

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    πολυ φοβαμαι πως ετσι ειναι. εννοω πως η κραυγη αντικατεστησε την ομιλια. Ξερεις η κραυγη μπαινει μεσα και σε εισαγωγικα. Δεν ειναι απαραιτητο να αποτελειται απο ασυναρτησιες ή απο δυνατα επιφωνηματα. Παλια νομιζα πως υπηρχε μονο η κραυγη αγωνιας ή χαρας, μα τωρα ανακαλυπτω την αλλη, αυτην της διπλωματιας :[

    Μου αρέσει!

  • Dimitris

    Κάτι μου θυμίζει αυτή η Photo, κάτι μου θυμίζει, αλλά τι?
    Δεν πειράζει, θα περιμένω μέχρι να θυμηθώ θα περιμένω…..

    Μου αρέσει!

  • Τελευταίος

    Θα συμφωνήσω με τον Celin πιο πάνω. Οι πολιτικοί και οι δημοσιογράφοι βγάζουν κραυγές γιατί έτσι επιδεικνύουν τη δύναμή τους. Εμείς οι υπόλοιποι μπορεί καμιά φορά να φωνάζουμε και να καλύπτει ο ένας τα λόγια του άλλου, αλλά κατά βάση συνεννοούμαστε. 😉

    Μου αρέσει!

  • mplaougrinias

    Φωνάζουν,φωνάζουν και γιατι είναι ανίκανοι να αρθρώσουν πολιτικό λόγο,για μένα δε το κάνουν πάντα επίτηδες.Πάντως θα συμφωνήσω ότι πολλές φορες γίνεται για να ακούμε κραυγές και να μη καταλαβαίνουμε αλλα ρε συ Αννα δε σου φαίνεται πως πάντα καλούν τους ίδιους φωνακλάδες στα κανάλια ή είναι η ιδέα μου γιατι έχω κόψει εδω και καιρό τα παράθυρα?Τωρα το κατα πόσο συννενοούμαστε εμείς..άστο καλύτερα τόσο νευρόσπαστους και πυροβολημένους δε μας έχω δει ποτε αλλα γι αυτό να μη τα ρίχνουμε μόνο στους άλλους κάπου έχουμε βαλει κι εμεις το χεράκι μας γιατι μας βολεύει να μη σκεφτόμαστε αφου θέλει και χρόνο και λίγο κόπο.

    Μου αρέσει!

  • solitude76

    Αυτο που περιγραφεις μου μοιαζει με αυτουπνωτισμο.Ετσι εγγραφεται
    στο υποσυνειδητο ο εκαστοτε ρολος του καθενος και μετα το μονο που εχει να κανει ειναι να υποδυθει τον καινουργιο του εαυτο.συνηθεις λεξεις που χρησιμοποιουνται σε αυτην τη διεργασια ειναι το »εγω» και το »μου».Ας πουμε ο αυτουπνοτισμενος ερχεται σε επαφη με τον εξω κοσμο και την εννοια »καλο».Αυτοματα το μυαλο του δινει ακουσια την εντολη και καταλαβαινει »καλο μου».το επομενο σταδιο ειναι η διαγραφη του καλου σαν κατι ξεπερασμενο και ετσι ακριβως ειναι.Τι εμεινε?Ενα μεγαλοπρεπες Εγω ετοιμο να βασιλεψει και να κυριαρρχησει το κοσμο ολο.Βεβαια οι »μεγαλοι μαγκες» αργα η γρηγορα αντιλαμβανονται
    τι παιχνιδι τους παιζει η υπαρξη τους συμφωνα με το νομο της αυτοσυντηρησης και πρωτογονικης επιθυμιας εξασφαλισης της τροφης και τι κανουν?απλα γινονται μαστερ εξπερ στην πατεντα
    και με διαφορους τροπους απο την περνουν στο πραχτικο επιπεδο,ας πουμε με το χλωριο στο νερο που πινουμε (αστειο ηταν δεν εχω ξεφυγει τοσο ακομη)στους φουκαραδες.Ετσι οι μεν ισχυροι δεν καταλαβαινουν απο τυψεις και ισχυροποιουνται οι μεν »φτωχοι» φοβουνται πιο πολυ και το βουλωνουν.
    τωρα τι μπορει να γινει για αυτους που εμαθαν με καποιο τροπο το κολπο
    αλλα δεν γουσταρουν να το χρησιμοποιησουν υπερ τους ουτε εναντιον τους οπως πιθανον εκαναν για καποιο διαστημα αθελα τους.Αλλοι περνουν τα βουνα αλλοι πετρωνουν και παγωνουν αλλοι γινονται λαβα
    και αναθεμα το καναγια που θα βρεθει μπροστα τους.Χωρις να κραταω στατιστικα μου φαινεται χλωμο η οποια δικαιωση τους.Βλεπεις ο οχλος παντα επικρατει του ατομο.η πιστη της απιστιας.με δημοκρατικες και νομιμες διαδικασιες πλεον.Και οπως οι ο τιτλος των ευγενων περναει απο γενια σε γενια ετσι και εδω αυτων των καταραμενων σαν κληρονομικη »ασθενεια» συνεχιζει να μολυνει καποιους λιγους αλλα σταθερους.
    Αν και αυτα ακομα που γραφω ειναι προιον αυτουπνωσης τοτε περα
    απο ενα σαρκαστικο γελιο δεν μπορω να κανω και πολλα.ισως να συνεχισω να γραφω.Αν κατι απο αυτα σου φαινεται οικιο τοτε δεν θα ‘πρεπε να ρωτας κατι τοσο προσωπικο.Ειναι δικια σου δουλεια τι και πως.

    Μου αρέσει!

  • katabran

    ίσως φταίει η επαναλαμβανόμενη κίνηση της τιβι…της φωτγραφίας!
    για την αυτοΰπνωση…
    συνέχισε να γράφεις…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac