να ‘χα χίλιες σιωπές να μ’ ακούς…

αγαπημένε μου αναγνώστη,

λένε πως τελικά,

αγάπη είναι,

αυτό που μένει όταν όλες οι δοσοληψίες,

σωματικές,

ψυχικές,

πνευματικές,

λεκτικές,

έχουν τελειώσει…

όχι…δεν το θυμήθηκα τώρα!

το θυμάμαι σχεδόν κάθε φορά που έχουμε καιρό να … τα πούμε!

οι λέξεις που δε γράφονται, τότε, τρέχουν απ’τα μάτια και όλα τα «όχι» που μοιάζουν με αναποφάσιστα «ναι» σε εξαγοράσιμη κατάφαση… σου τα λέω με μουσικές!
διότι το να συνειδητοποιείς ότι φυλάς ήχους για τους οργασμούς είναι τέχνη….

και είναι τέχνη διότι προσπαθείς να ανυψώσεις τη πραγματικότητα με κάτι δικό σου…

ίσως να την κάνεις λιγότερο πραγματική βέβαια…

εξάλλου, η εξαγοράσιμη κατάφαση είναι ίσως το μεγαλύτερο και το καλύτερο πειστήριο για κάποιους ανθρώπους που φλερτάρουν με το πόθο…

αλλά που δεν τον πολυπιστεύουν!

λες και εμείς που τον πιστεύουμε είδαμε φως …

βέβαια, ούτε τούνελ  είδαμε!

αγαπημένε μου αναγνώστη,

σου τα λέω όλα αυτά,

στοχευμένα και αληθινά,

ακόμα πιο αληθινά και στοχευμένα,

σταράτα,

μπλουζ δηλαδή,

θα μου πεις «λόγια»… χορτάσαμε «λόγια» ξετσίπωτα, ξεδιάντροπα …

ναι, αλήθεια είναι, υπάρχουν ξετσίπωτα, ξεδιάντροπα, αλλά και ταυτόχρονα και ξηγημένα σπαθί, μπεσαλίδικα… «λόγια»!

μεσημέρι, ο καιρός εδώ ψυχραίνει , η βροχή δυναμώνει, ο ουρανός χωρίζεται σε παράλληλες μωβ λωρίδες…

θέλω να βγω…

να στριφογυρίσω αλλού, να μην κοιτάζω τίποτα, μόνο να μυρίσω…

να μυρίσω την οσμή από αυτό το κάτι χωρίς όνομα, αυτό το μοναδικό, που διαθέτουν μόνο τα μοιρασμένα…

music won’t save you from αnything but silence…

το μόνο σημείο διαφωνίας μου με τον γεμάτο παράπονο στίχο…

κι αυτό  αγαπημένε μου αναγνώστη,

επειδή έχω χίλιους λόγους και χίλιες αφορμές , για να πιστεύω ακριβώς το αντίθετο!

αν υπάρχει κάτι που έχει σώσει το έσω αυτί μου από την πλήρη απάθεια κι ακόμα το σώζει, είναι ότι κατάφερα να απομονώσω τον ήχο από την πραγματικότητά μου…

αν το κάνεις και συ, τότε έχω δίκιο να σε αποκαλώ «αγαπημένε μου αναγνώστη»!

με αυτή την εγκεφαλική κατάδυση ,

με αυτό το εξοντωτικό άκουσμα,

σε χαιρετώ…

4 responses to “να ‘χα χίλιες σιωπές να μ’ ακούς…

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac