άλμπατρος…

πάντα ήθελα να γίνω συγγραφέας…

πίστευα ότι θα ήταν εύκολο και διασκεδαστικό!

όμως,

υπήρχαν μέρες που με παρέσυρε η δίψα για περιπέτεια…

μια ιδέα τυχοδιωκτισμού…

σκεφτόμουν:

αν γίνω ωκεανολόγος θα ταξιδεύω στους ωκεανούς!

ίσως μάλιστα να ανακαλύψω ένα παράξενο είδος άλμπατρος…

δεν έγινα ούτε το ένα, ούτε το άλλο…

δεν είχα τελικά ιδιορρυθμίες!

ήμουν, είμαι βαρετή; αναρωτιέμαι…

είσαι ένας άνθρωπος που ξυπνά το πρωί για να κάνει τη δουλειά του! είπα…

μάθημα σε παιδιά! διευκρίνισα…

αξία; χρησιμότητα;αναρωτήθηκα…

χειροπιαστή! απάντησα δειλά…

από το όνειρο του συγγραφέα , μου έμεινε το χαρτί…

από εκείνου του ωκεανολόγου, τα χάρτινα πουλιά και τα χάρτινα καραβάκια που έμαθα να φτιάχνω…

κάθε φορά που μου έρχονται καινούριοι μαθητές φτιάχνω ένα καραβάκι και γράφω στην πλώρη το όνομα του καθενός…

έτσι μαθαίνω εγώ τα παιδιά!

μετά, φτιάχνουμε πουλιά και τα κρεμάμε από το κουρτινόξυλο με σπάγγο…

έτσι μαθαίνουμε, εκείνα κι εγώ, να πετάμε…

τελικά, κανένας και τίποτα δεν έχει νόημα, αν δεν επινοείς ξανά και ξανά τον κάποιο και το κάτι!

υγ. το να γραπώνεσαι από κάτι μου φαίνεται εξευτελιστικό, προοριζόμαστε για εκπτώσεις, απώλειες και ρεζιλέματα, οι διέξοδοι είναι λιγοστές…

3 responses to “άλμπατρος…

  • yannidakis

    αναρωτιεμαι πως αντιδρουν οι μαθητες σου στο ταξιδι με το νεο τους καραβακι.
    Εξαρταται βεβαια κι απο την ηλικια τους..
    Εγω θα ηθελα ενα καραβακι, αλλα παντα θα φοβομουν μηπως η θαλασσα το βρεξει :[

    Μου αρέσει!

  • moodytimes

    Τι ήθελα να γίνω και τι έγινα?
    Άλλη ερωτηση,να διαλέξω κινηματογραφο?
    Εγω θα έλεγα πως απλά δε βγαζεις το ψωμί σου γραφοντας,διοτι τι είναι συγγραφέας χωράει πολύ κουβέντα
    Χάρτινα καραβάκια δεν έμαθα ποτε μου να φτιάχνω,ζηλεύω όμως αυτους που μπορουν.
    Δε ξερω ποσο εξευτελιστικό είναι να γραπώνεσαι αλλα υπάρχουν φορες που το έχεις αναγκη αλλιώς πέφτεις.

    Μου αρέσει!

    • katabran

      το να γραπώνεσαι από κάτι μου φαίνεται εξευτελιστικό, προοριζόμαστε για εκπτώσεις, απώλειες και ρεζιλέματα, οι διέξοδοι είναι λιγοστές… όμως!
      καλύτερα τώρα;
      «‘ομως» ή «ώμος» τελικά δεν είναι μόνο ομόφωνα, εδώ έχουν μια κάποια (ομο)σημία ζαγάρ…
      (υπάρχει τέτοιο πράμα;)

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac