σημειώσεις φυσικής…

γεια σου αναγνώστη μου,

θυμάσαι που κάποτε είχα αναφέρει σε ένα κείμενό μου για τον αγαπημένο μου καθηγητή της φυσικής;

ο κύριος Γιάννης Μήτσιου, ήταν καθηγητής μου τρία ολόκληρα χρόνια!

τον αγαπούσα πολύ και εκείνος με τη σειρά του αγαπούσε τα κβάντα!

ασχολούνταν με την αρχή της απροσδιοριστίας δηλαδή…

είχε σπουδάσει στο πανεπιστήμιο  της Φλόριντα!

όλα είναι φυσική, έλεγε ο κύριος Μήτσιου…

όλα είναι μάζα, φορτίο, ύλη!

όλα είναι κίνηση, ενέργεια, δύναμη, χωροχρόνος…

με τη φυσική κατανοείς πώς συμπεριφέρεται ο … κόσμος!

σήμερα που δεν νιώθω τη μάζα μου, δεν μπορώ να πάρω τα πόδια μου, και που οι ώρες δεν περνούσαν, συνάντησα την κυρία Μήτσιου!

μου είπε: ο Γιάννης έφυγε!

κι εγώ ρώτησα παραβλέποντας το γεγονός ότι φορούσε μαύρα, πού πήγε;

δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι ο κύριος Μήτσιου θα υπέκυπτε στους νόμους της φύσης, θα πέθαινε…

μετά, αισθάνθηκα σαν σκαντζόχοιρος που μόλις σύρθηκε από μια τρύπα στη γη… σα βάτραχος που γλύστρησε κάτω από τα υγρά φύλλα του βάλτου…

μα τι λένε αυτοί οι άνθρωποι;

τι λένε γενικά οι άνθρωποι;

δε μιλάνε για ότι μου φαίνεται πιο σπουδααίο!

δε μιλάνε για το χρόνο που μένει, για ότι ωραίο και καλό μπορεί να συμβεί!

για τους άλλους!

για τον εαυτό μας!

όσο μεγαλώνωδιαπιστώνω ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δε συνειδητοποιούν ότι θα πεθάνουν…

ότι όσα νομίζουνσπουδαία είναι ασήμαντα:

τι σημασία έχει η τοποθέτηση μιας πόρτας ασφαλείας;

η πιθανότητα να μας  ληστέψουν στα σοβαρά είναι μηδαμινή…

κι αν μας ληστέψουν, δε θα πάθουμε τίποτα ανεπανόρθωτο!

είναι σχεδόν σίγουρο!

εξάλλου γιατί να έχουμε κάτι άξιο να κλαπεί;

γιατί να περιφρουρούμε αντικείμενα;

τα καλύτερα πράγματα αναγνώστη μου είναι δωρεάν!

δεν τα πληρώνεις με λεφτά, τα πληρώνεις με χτύπους καρδιάς…

5 responses to “σημειώσεις φυσικής…

  • yannidakis

    θα σε λατρεψει ο Γιωργακης. Εσυ εκανες ανατροπη ολου του υλικου κοσμου οπως τον ξερουμε σημερα.
    Ας ειναι. ο κυριος φυσικος δεν ειχε αδικο αλλωστε κι εγω πιανω τον εαυτο μου να σκεφτομαι ετσι.. φυσικα (κι ας μην μου αρεσει η Φυσικη τοτε), το προβλημα ειναι οτι ισως δεν σκεφτηκε ποτε πως η ζωη ειναι πολυδιαστατη. Οχι 3D που λενε σημερα και κοβουν φλεβα οι κινηματοθεατες, οχι.. μιλαμε για πολλες διαστασεις.
    Μια απο αυτες βρισκεται στους χτυπους της καρδιας :[

    Μου αρέσει!

  • moodytimes

    Συμφωνω απόλυτα με τις τελευταίες γραμμες του κειμένου,βεβαια όποια κουφαλα παει να μου πειραξει δίσκους και σιντι….
    Το κακο είναι ότι μόνο οταν μαθαινουμε κατι τετοια νεα συνειδητοποιούμε καποια πραγματα και στοχαζομαστε πανω σε άλλα.
    Έχω παει σε πολύ λίγες κηδειες στη ζωή μου,ευτυχώς,αλλα άκουγα παντα
    «μονο υγεία θελουμε μόνο υγεία»,μετα απο δυο μήνες οι «μονο υγεια» ήθελαν κι αλλο κινητο,κι άλλο σπίτι,μετοχές στο χρηματιστήριο και ανεβαζαν πίεση γιατι είχε κίνηση ο δρόμος,θύμωναν που η Ντορα θα έκανε κομμα κλπ κλπ.
    Είμαστε άνθρωποι και εκτός απο πνευμα και καρδια είμαστε και ύλη και γυρω απο την ύλη ζουμε.
    όσο για τους χτυπους της καρδιάς,δε κουραζομαι ποτε να πληρώνω παρα είχα γίνει τσιγγούνης κάποτε..πρεπει να βγαλω τα «σπασμένα»

    Μου αρέσει!

  • celin

    Kαλα τα λες Katabran για τα ομορφοτερα πραγματα που ειναι τζαμπα κ δε πρεπει να αναλωνομαστε απο τον φοβο της κλοπης,
    αλλα καλα τα λεει κ ο moodytimes,οποιον δω να βαζει χερι στη μουσικη κ στα βιβλια μου,θα του σπασω τα χερια!!

    Νομιζω οτι συμμεριζομαι το -οχι κ τοσο-υπορρητο μηνυμα σου.

    Ολα ματαια ειναι.Κ η αγαπη τελειωνει,κ οι ιδεες τελειωνουν,κ οι φιλιες μαραζωνουν,ολα ξεθωριαζουν καθως μεγαλωνοντας,φτανουμε κοντυτερα στην ουσια των πραγματων.

    Αλλα δεν υπαρχει τιποτα πιο ματαιο
    απο το να αναλογιζεσαι τη ματαιοτητα των παντων.

    Λιγο αυτοπαραμυθιασμα επομενως,μια αγκαλια,μια καλη κουβεντα,
    λιγο η ηδονη,λιγο η απολαυση,λιγο η απληστια να ζησουμε αυτο που νομιζουμε οτι δεν εχουμε ζησει ακομα,

    κ η ζωη προχωραει

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    «καταχώρηση τσι μέρας» για την Τρίτη σύμφωνα με την ομώνυμη ενότητα του yannidakis, η καταχώρηση σου τούτη.
    Καληνωρίσματα :[

    Μου αρέσει!

  • mplaougrinias

    Όλα είναι ένα ψέμα…μια ανασα μια πνοή
    Τα ίδια λεμε και στα ίδια ξαναγυρναμε.
    Αλλα ναι με τις τελευταίες σου γραμμες τα είπες όλα.
    Δε γλυτώνεις απο μενα θα ξαναπερασω γιατι έχασα επεισόδια,καλημέρα

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac