δεν έχω θέμα!

σημασία δεν έχει το «τι», σημασία έχει το «πώς» αναγνώστη μου!

το λέει κι  ο Γεβγένι  Βαχτανγκόφ, ένας ρωσοαρμένος σκηνοθέτης που πέθανε προτού γίνει μάρτυρας του σταλινισμού, τότε που η μπολσεβίκικη επανάσταση υποστήριζε ακόμα την καλλιτεχνική πρωτοπορία δηλαδή!

υπάρχουν θέματα «ήσυχα» κι άλλα γεμάτα φασαρίες αναγνώστη μου…

αλλά, it’ s the singer, not the song, όπως λεν κι οι rolling stones…

it’ s the singer, not the song…

πάντως , δεκαετίες μετά την απόπειρα να μάθω ρώσικα, πεθύμησα μια nemiroff με πάγο…

δεν έχω θέμα λοιπόν…

στεναχωριέμαι λοιπόν…

η γραφή ισοδυναμούσε πάντα για μένα, με άσκηση επιβίωσης…

πάντα έκανα ότι μπορούσα για να ελαχιστοποιήσω τις ανάγκες που αντιβαίνουν στο γράψιμο…

για να μην αναβάλλω το γράψιμο!

για να αναβάλλω όσα μπορούν να αναβληθούν…

έτσι εξηγείται αναγνώστη μου,

πως  ότι σχεδίασα με τόση αγωνία,

μόλις σε δω,

το αναστέλλω,

για μια στιγμή πιο απελπισμένη το αναβάλλω…

γιατί μονάχα όταν σε χάνω αναγνώστη μου,

η εκτεθιμένη φαντασία μου σε κερδίζει!

μια nemiroff με πάγo και διακόπτω εδώ…

εύχομαι η γραφή μου να αναρρώσει σύντομα, εξάλλου απόψε νιώθω σα γιατρός*  στα επείγοντα περιστατικά…

τα επείγοντα περιστατικά είναι το θέμα μου κι εγώ…


* βρίσκει κανείς τόσους τρόπους να επιμεληθεί την «απουσία» του…

5 responses to “δεν έχω θέμα!

  • yannidakis

    * ναι ειναι αληθεια.
    Οταν η γραφη (σου) λοιπον ειναι εδω – αναρωτιεμαι αν μπορω παντα να πετυχαινω τον στοχο που εσυ θετεις.
    Αν παλι λειπεις, τοτε αυτος ο στοχος φανταζει ως κατι που θελω να προσεγγισω αλλα ποτε δεν τα καταφερνω :[

    Μου αρέσει!

  • celin

    Συμπτωση!Κ εγω,μεσα σε 4 μηνες(μπορει κ παραπανω),μονο ενα ποιημα καταφερα να γραψω,αυτο στην αναρτηση pulp poetry..
    ειναι κ αυτη η εποχη,περα απο δυσκολη,τελειως ξενερωτη !!
    Στο μπλογκ εχω θεματα..αλλα απο ποιηματα..εχω μπλοκαριστει!

    ΥΓ Νεμιροφ;τι βοτκα ειναι αυτη,ουτε που τη ξερω!
    Τεκιλα χοσε κουερβο,τιποτα αλλο!!

    Καλο βραδυ

    Μου αρέσει!

  • moodytimes

    Σαν καλα να τα λες….ωπς να τα γραφεις ήθελα να πω
    Κι εγω τωρα τελευταία όπου και ναμαι βασανίζομαι απο τον επιθετικό ιο της γραφης.Απλα δε μπορω να κάτσω ήσυχος.
    Αντιστεκομαι και λέω «τι νοημα έχει αυτη την εποχή?»
    Έτσι όπως είμαι έτσι όπως νοιώθω αλλα η «αρρωστια» δε κοιταει ουτε ψυχολογική κατασταση ούτε «υπαρξιακα» προβλήματα,έρχεται και σου λεει
    «ο οργανισμός σου δεν έχει άμυνες γραψε….»
    Δε χρειάζεται να γραφεις ποιήματα ή πεζα,θα σε βρουνε κι αυτά αν σε ψαχνουν,μιλάω για το γραψιμο γενικά σαν αυτο που «αντικαθιστώ» με σχόλια
    Πρόσεξες πόσες φορες έβαλα εισαγωγικά?Κάτι δεν είναι αληθινό λοιπόν όσο καιρό δε γραφω,θα δειξει
    Καλημέρα

    Μου αρέσει!

  • biobaxes

    всего xорошево!
    Αντε και στην υγειά μας!!!

    Μου αρέσει!

  • mplaougrinias

    Εγω θα έλεγα πως παντα θα έχεις θέμα.Πιάσε τωρα ένα Jack Daniels

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac