δοθηίνας!

δεν ξέρω ποιος είναι ο δρόμος της επιτυχίας…

δεν ξέρω που είναι το κλειδί της!

πάντως, το κλειδί της αποτυχίας είναι να θες ν’ αρέσεις σε όλους!
σε όλους διαρκώς… διαρκώς!

οπότε ψάξε εκεί που έβαλες το «καλημέρα και καλό σαββατοκύριακο», αλλά μπορεί να ναι ξεχασμένο και κει που είχες αφήσει το «καλημέρα και καλή βδομάδα να χουμε»

το δικό μου το πήρε ένας καλόγερος* που μονάζει απρόσκλητος πάνω στο δεξί μου κωλομέρι…

πώς να τον απομακρύνω;


* η επιστημονική ονομασία του είναι δοθηίνας!


9 responses to “δοθηίνας!

  • yannidakis

    τι κομψος τροπος να το θεσεις :[

    Μου αρέσει!

  • moodytimes

    Mου θύμισες τη φραση «σα σπιρι στο πισινό» που λένε οι Αμερικάνοι όταν καποιος τους είναι αφορητος και δε ξερουν πως να τον ξεφορτωθούν
    «Αρεστος σε ολους?»καλο κι αυτό…θες τη γνώμη μου ως «ειδικου»?

    Μου αρέσει!

  • moodytimes

    Nαι καλα…σπυρι όχι σπιρι

    Μου αρέσει!

  • Άνιμα

    Αλήθεια, πόση χαμένη ενέργεια πάει καθημερινά απλά στην προσπάθεια να αρέσουμε;… και πόσες καλημέρες, καληνύχτες, τηλέφωνα και μηνύματα, απλά για να διατηρηθεί η υποτιθέμενη αρεστή επαφή… και πόσο γουστάρουν όλοι να βλέπουν το τηλέφωνο τους να βαράει και το νούμερό σου να τους καλεί… νιώθουν αποδεχτοί, ότι αρέσουν… κι έτσι τους αρέσεις!!! Κάνε να κόψεις για λίγο τα τηλέφωνα και τα μηνύματα και μέτρα αντίστροφα για πόσο ακόμα θα τους αρέσεις… έχουμε πλάκα τελικά… μωρέ καλά κάνω εγώ και δεν παίρνω τηλέφωνα… αν σ’αρέσω κάτσε, αν όχι χαιρετίσματα…

    Μου αρέσει!

  • agriada52

    Και μια συνηθισμένη «κατάρα» είναι «να βγάλεις σπυρί στον κ@λο σου»
    Εγώ όμως συνιστώ μπεταντίν.
    Και εγώ αποτυγχάνω στο να αρέσω σε όλους, τι να κάνω; να επιλέξω;
    Ουφ! ας μην αρέσω σε κανέναν…

    Μου αρέσει!

  • celin

    Περαστικα!

    Οσον αφορα τη ταση μας να αρεσουμε,μεχρι ενα σημειο ειναι νορμαλ,οσο χοντραινει ομως το πραγμα κ η αυτοεκτιμηση μου αρχιζει να εξαρταται απο τη γνωμη σου,τοτε υπαρχει προβλημα.
    Το εχει πει κ ο Λακαν,η επιθυμια μας ειναι η επιθυμια του Αλλου.
    Επιθυμουμε ο,τι επιθυμει ΚΑΙ
    επιθυμουμε να μας επιθυμει.
    Ολα ειναι ζητημα αυτοεκτιμησης τελικα.Ας χτισσουμε μια γερη προσωπικοτητα πανω σε ισχυρα θεμελια κ μετα δε θα μας νοιαζει κ τοσο πολυ η γνωμη των αλλων,πλην 2-3-4 πολυ δικων μας ανθρωπων.
    Τωρα,το πως χτιζεται μια γερη προσωπικοτητα δεν το γνωριζω επακριβως,αν το γνωριζα θα ημουν πλουσιος γιατι θα εβγαζα βιβλιο αποκαλυπτωντας το!
    Χοντρικα κ απλα,
    συμφιλιωσου με τι αδυναμιες σου
    κ εστιασε στις αρετες σου,μη φοβουμενος μπας κ σε πουνε αλαζονα.

    Μου αρέσει!

  • mplaougrinias

    Είναι μεσα στη φύση μας να θελουμε να είμαστε αποδεκτοι αλλα δεν είναι στη φύση μας να ζούμε με καποιον άλλο ψευτικο εαυτό.Αργα ή γρήγορα θα σπάσουμε,ή θα τρελλαθούμε.
    Ναι κάποιες φορες προσπαθείς να μη γίνεις δυσάρεστος αλλα για λίγη ώρα και κάτω απο ειδικές συνθήκες,αν πας να το κάνεις τρόπο ζωής τη πάτησες.
    Σε αυτους που δεν είμαι αρεστος δε θα προσπαθήσω να γίνω ποτε γιατι αν υποψιαστώωωω(όπως έλεγε η Χήρα Μήτση) πως αρχίζουν να με γουσταρουν θα πεθάααανωωωω!

    Μου αρέσει!

  • angiecillin

    Να ταν μόνο ένα καλά θα ήταν…
    Ν’ αρέσω σε όλους δεν θέλω… ν’ αρέσω σε μένα μου φτάνει.
    Καλημέρες καλησπέρες κι ευχολόγια στα τέια τα κοσμικά… εγώ συνεχίζω να καπνίζω και στριμώχνομαι ακόμη έξω από την πόρτα για να γλυτώσω κανένα πρόστιμο.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac