ασύμπτωτο

δεν ξέρω τι έγινε με τους άλλους,

αλλά η δική μου πραγματικότητα

δεν έχει καμμιά σχέση

με τις προθέσεις μου,

τη βούλησή μου

και τις ιδέες μου…

όχι πως δίνω άφεση αμαρτιών,

πως αλλου ρίχνω τα βάρη, αλλά

για το πώς μπέρδεψαν έτσι τα πράγματα,

πώς λειτούργησαν τα γρανάζια,

μόνο η τύχη

και η ανάγκη

μπορούν να απολογηθούν καλύτερα!

και μου λεγε ο παππούς μου:

έχε πάντα μαζί σου ένα φλασκί μηλίτη σε περίπτωση που σε δαγκάσει φίδι! έχε πάντα μαζί σου κι ένα φίδι…


9 responses to “ασύμπτωτο

  • yannidakis

    το θεμα ειναι να ξερεις εσυ τι θελεις κι οχι να ξερεις τι θελει ο αλλος να ξερεις οτι νομιζεις οτι θελεις :[

    Μου αρέσει!

  • celin

    Exω γραψει ενα ποιημα που διαπραγματευεται ακριβως το ζητημα αυτο..κ καπου εκει γραφω οτι δεν ειμαι οι πραξεις μου,ειμαι οι σκεψεις που δε τολμησα η δε μπορεσα να πραξω…
    υπαρχει ενας μυστικος εαυτος που ηττηθηκε απο τη πραγματικοτητα,
    υπαρχει ενας αλλος μυστικος εαυτος που δε τον γνωριζουμε καθολου..
    η,οπως το ειχε πει κ ο Βαλερυ,»γεννηθηκα πολλοι..μα θα πεθανω ενας»

    Μου αρέσει!

  • moodytimes

    Ξέρω πως μπορει να ληφθει ως προσβολή απο σένα…αλλα ούτε εγώ να το’γραφα!

    Μου αρέσει!

  • moodytimes

    Α ναι και θαθελα να δω το Ο ΤΑΞΙΤΖΗΣ…..

    Μου αρέσει!

  • mplaougrinias

    Φίδια θες?Όσα θες να σου δανεισουμε εμεις..οχιες σε τιμή ευκαιρίας.
    Καταλαβες τι εννοαω βέβαια ε?
    Πολες φορες το λέω αν και δεν ακουω Ελληνικα τραγούδια «εμεις αλλου κινήσαμε γι’αλλου κι αλλου η ζωή μας πάει».Ενταξει καναμε κι εμεις τις στραβοτιμονιές μας αλλα δε μας γούσταρε και η θαλασσα

    Μου αρέσει!

  • mplaougrinias

    Πέρασα για μια καλημέρα γιατι το ξαναδιάβασα και μου άρεσε ακόμα πιο πολύ κι ας είναι μικρουλι.Ήρθε κι εδεσε με τον χθεσινό Λαζόπουλο που προσωπικά τον καταχάρηκα χωρίς να είμαι και κανενας φανατικός

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac