η σαιζόν άρχισε σωστά

έκανα απλώς βόλτες σε πόλεις ατενίζοντας το μέλλον με αισιοδοξία…

(έχω ανοιχτούς ορίζοντες εγώ αναγνώστη μου)

δεν άργησε όμως και η επιστροφή βέβαια…

(έχω ραθυμία και μαύρους κύκλους -και μαύρα γυαλιά έχω– αυτοάμυνα αναγνώστη μου)

τι άλλοθι να βρω αναγνώστη μου;

τα γνωστά: μουσική, γράμματα, βιβλία, σινεμά, ραδιόφωνα και εσένα!


υγ. μην ξεγελιέσαι από τον τίτλο αναγνώστη μου… δεν σημαίνει απολύτως τίποτα! επειδή όμως φαντάζει έτσι προοδευτικός και ανανεωτικός μού φάνηκε πως μπορεί να μας βγάλει απ’ την αμηχανία ή τη μελαγχολία…


11 responses to “η σαιζόν άρχισε σωστά

  • Πληγωμένη Τριανταφυλλιά

    Καλή αρχή λοιπόν…. γιατί η αρχή είναι το ήμισυ του παντός…

    απ’ όλα έχει ο μπαξές σου…. οπότε δεν έχουμε παρα ως αναγνώστες να σε ακολουθήσουμε.

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    μελαγχολια για ποιον λογο;
    ειναι στο χερι μας να χτισουμε. Ειδικα αν το επαγγελμα σχετιζεται με… οικοδομικα υλικα :[

    Μου αρέσει!

  • ΜΑΣΤΕΡ ΑΛΕΦΑΣ

    Τι σωστα άρχισε η σαιζον κυρα Καταμαραν μου….δεν είδες ο ΠΑΟΚ έχει να κερδίσει απο τοτε που έβγαινε βολτα ο Παυλος Μελάς στη Τσιμισκή,άσε πια η ΑΕΚ μ’εκεινο το Μπλανκο που θυμίζει αποτυχημένο κιθαρίστα σε συγκρότημα του Τζαννετακου.Ελα μωρε τωρα αμα δε ξεκιναει η σιαζον με Αλέφα πως να ξεκινήσει καλά με Νιοπλια που κοιταει το δημοσιογραφο σα καθηγητης θρησκευτικών τον αναρχικό ή με το Βαλβέρδε που με αυτή τη μυτη όταν έχει συναχι δε πάει στον ΩΡΛ αλλά στο τορναδόρο..έλα μωρε τωρα με τετοιους προπονητες θα παει καλά η σαιζόν… μην ακούω μπουρδες.
    Δωσε μου εμενα 2-3 τρεχαντήρια στο κέντρο και δυο τσιμεντόλιθους στην αμυνα να σου βαστήξω ομάδα για πέντε χρόνια σα το συμβόλαιο της Μενεγακενας

    Μου αρέσει!

  • celin

    «μουσική, γράμματα, βιβλία, σινεμά, ραδιόφωνα και »
    οταν αυτα συμπληρωνονται κ απο το «ο ενας τον αλλον»,
    νομιζω οτι δε χρειαζομαστε τιποτα παραπανω.
    Καποιες φορες κ χωρις τον Αλλον,τα παραπανω φτανουν.
    Αλλα,με τον Αλλον κοντα μας,ειναι καλυτερα.

    ΥΓ Οταν βρισκουμε τον τροπο να δαμαζουμε/ελεγχουμε τη μελαγχολια,η μελαγχολια γινεται κατι οχι απλως υποφερτο,γινεται κατι που ουσιαστικα δε θελουμε να ζησουμε διχως αυτο.Δε ξερω αν αυτο που περιγραφω λεγεται ναρκισσισμος,
    παντως,
    whatever gets you through the night,
    καλο ειναι!

    Μου αρέσει!

  • moodytimes

    Να προσθεσω και το γραψιμο είτε σε μπλογκ είτε σε χαρτι.Μια μορφή λύτρωσης κι αυτό,ένας τροπος να μοιραστουμε τη μελαγχολία,με ποιόν δεν έχει πάντα σημασία…με τον Αλλον ας πούμε,έτσι γενικα.
    Μέσα απο τον άλλον υπάρχουμε,μη ξεχναμε πως τα τραγουδια,τις ταινίες,τα βιβλία κάποιος άλλος τα έκανε γιατι ήθελε να μοιραστει.
    Πόσες φορες δε μοιραστηκα συναισθήματα με τους BEATLES τους STONES τον CAVE τον MARVIN τους REM..ατελειωτος κατάλογος
    Πόσες φορες δε μοιραστηκα με τον Τσαπλιν,τον Γουντυ Αλλεν τον Χιούστον τον Κοπολα το Σκορσεζε τον Αντονιονι τον Φελίνι.
    Τι δεν έχω μοιραστει με τον Ντοστογιέφσκι τον Τσαντλερ τον Τσιρκα τον Ξανθούλη τον Καμύ τον Κούντερα και τόσους άλλους

    Όσο για το ραδιοφωνο,ξερεις είμαι σίγουρος.

    Μου αρέσει!

  • mihkour1953

    Περιελθών την γην και εμπεριπατήσας την υπ’ ουρανόν πάρειμι…
    Και τί να δω;

    Καταμπράν χρυσή μου
    Με αυτό που διάβασα σε συμβουλεύω να αλλάξεις όνομα και να το κάνεις Καταμαυράν.
    Έτσι για να ταιριάζει!

    Μου αρέσει!

  • angiecillin

    γμ τα ευρώπουλα γμ…
    κάποτε θα σου πω γιατί…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac