παραιτούμαι…

με εκνευρίζει που κάποιος γίνεται γελοίος στα μάτια των άλλων…

με πονάει που κάποιο ζώο του ανθρώπινου είδους γελάει εις βάρος άλλου…

το να γελάνε εις βάρος μου δε με ενδιαφέρει καθόλου όμως…

νιώθω προς τα έξω μια περιφρόνηση επωφελή και θωρακισμένη!

καμμιά λαμπρή  ιδέα δεν μπορεί να τεθεί σε κυκλοφορία αναγνώστη μου αν δεν συμπεριλαμβάνει και κάποιο στοιχείο βλακείας!

η συλλογική σκέψη είναι βλακώδης γιατί είναι συλλογική!

τίποτα δεν περνάει τα σύνορα του συλλογικού δίχως να αφήσει εκεί ως αντίτιμο το μεγαλύτερο μέρος της ευφυίας που φέρει μέσα του…

στη νιότη μας είμαστε δυο:

υπάρχει  σε μας η συνύπαρξη της ευφυίας μας αυτής καθ’ εαυτής, που μπορεί να ναι μεγάλη, με την ηλιθιότητα της απειρίας μας, που συνιστά μια δεύτερη κατώτερη ευφυία!

μόνο όταν φτάσουμε σε άλλη …ηλικία γίνεται η ενοποίηση!

εξ’ ου,  η απογοητευτική δράση πάντα της νιότης, που οφείλεται όχι στην απειρία, αλλά στη μη ενότητα!

στον άνθρωπο που είναι ευφυής στον υπερθετικό βαθμό δεν απομένει σήμερα άλλος δρόμος από την παραίτηση!

να συμμορφώνεσαι είναι να υποκύπτεις  και να νικάς είναι να συμμορφώνεσαι, να ‘σαι νικημένος σήμερα…

γι αυτό… ο τίτλος!

γι αυτό οργάνωσα έτσι το ταξίδι της ζωής μου!

για να ‘ναι μυστήριο για τους άλλους!

κι όποιος με γνωρίζει καλύτερα απλά να με αγνοεί από πιο κοντά απ’ότι οι άλλοι…


νιώθω μεγάλη νύστα μέσα μου απ ‘ ότι μπορώ να αντέξω και δε θέλω τίποτα, εξάλλου  υπάρχει τίποτα για να ξεφύγω από αυτό;

μακάρι να ΄χα συγκινήσεις τσίτινες, κι όχι μεταξωτές ή βελούδινες!

μακάρι να ‘χα αγανακτήσεις!

μακάρι να ‘χα σιωπές!

μακάρι να ‘χα αποδοχές!

δεν αγανακτώ, γιατί οι αγανακτήσεις είναι για τους δυνατούς…

δεν αποδέχομαι τη μοίρα μου, γιατί οι αποδοχές είναι για τους ευγενείς…

δεν σιωπώ, γιατί οι σιωπές είναι για τους σπουδαίους…

εγώ δεν είμαι ούτε ευγενική, ούτε δυνατή, ούτε σπουδαία…

συγκινούμαι όμως κι αυτό δεν ταιριάζει με την ευφυία που ισχυρίζομαι πως έχω…

με κουράζει η μεγάλη πνευματική κινητικότητα αλλά νιώθω ένα μεγάλο οργανικό  και μοιραίο έρωτα γι αυτήν…

πρέπει να δέσεις το μυαλό μου σε κάρο αναγνώστη μου, αν θες να με βοηθήσεις…

τώρα αναγνώστη μου, μόνο εσύ έχεις το προνόμιο να γνωρίζεις πως έτσι έπλασα τη ζωή μου…σχεδόν χωρίς να το καλοσκεφτώ, αλλά έβαλα τόση ενστικτώδη τέχνη σε αυτό ώστε έγινα για μένα την ίδια μια δική μου προσωπικότητα καθόλου απλή…

7 responses to “παραιτούμαι…

  • moodytimes

    Κι άντε και το δέσαμε στο καρο το μυαλό…
    Πάω στοίχημα πως θα τσινίσει και θα κλωτσήσει.
    Πως να γραψω κι αλλα οταν το ξαναδιαβάζω γιατι καπου με βρίσκω κι εμένα
    Εκνευρίζομαι κι εγω με σιωπές,με αοποδοχές,με διαφορα.
    Τελικά μάλλον η θωρακισμένη περιφρόνηση είναι ένα καλό όπλο για τα δύσκολα

    Μου αρέσει!

  • celin

    «κι όποιος με γνωρίζει καλύτερα απλά να με αγνοεί από πιο κοντά απ’ότι οι άλλοι…»

    Mεγαλη αληθεια αυτη.Κ ωραια δοσμενη.Ετσι ειναι.Οσοι μας προσεγγιζουν,απλα μας αγνοουν απο κοντα..και φυσικα δε φταινε αυτοι,εδω εμεις οι ιδιοι δε γνωριζουμε καλα καλα τον εαυτο μας,πως θα μπορουσαν αραγε να μας μαθουν οι αλλοι;
    αυτο νομιζω οτι ειναι κ η αυτογνωσια,work in progress,που δεν ολοκληρωνεται ποτε..
    παντα ο εαυτος μας θα βρισκει ενα τροπο για να μας εκπλησσει.

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    σκορπιες σκεψεις που λέει και ενας φιλος.
    Καλη χρονια σου ειπα; Αν ναι, τοτε μην παραιτηθεις :[

    Μου αρέσει!

  • mplaougrinias

    Θα ψιλοδιαφωνήσω
    Και να αγανακτεις
    και να μιλάς
    και να μην ανέχεσαι, όσο μπορεις δηλαδή
    Άνθρωποι είμαστε όχι σκουπιδοτενεκέδες να μας βάζουν ότι θελουν μέσα

    Μου αρέσει!

  • angiecillin

    για να καταλάβω η ξανθιά… λες πως μεγαλώνοντας παραιτούμαστε;
    αν ναι, τότε θα συμφωνήσω… αν και δεν με τιμά που το λέω…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac