καλή χρονιά ζαγάρια!

γεια σου αναγνώστη μου, εσύ δες και άκου προσεχτικά τι λέει το βιντεάκι, εγώ φεύγω!

προσεχτικά λέω! μιλαει για έναν τζερεμέ, έτσι ελεγε  ο παππούς μου τα ανάποδα παιδιά…

αστειεύομαι, λοιπόν το τραγούδι μιλάει για έναν έφηβο που θύμωσε και… πάω εγώ…

που πάω;

σχολείο!αρχίζουμε σήμερα, ξέχασες; ανοίγουν τα σχολεία πάλι!

(αναστεναγμός)

τι έπαθα;

σκέφτομαι που ο διευθυντής θα μού ζητήσει να διαβάσω το μήνυμα της υπουργού κι εγώ δεν κάνω τέτοια πράγματα εκ θέσεως και από πεποίηθηση…

σκέφτομαι τα παιδιά…σα να ‘ναι δικά μου παιδιά! σάμπως δεν είναι; ορισμένα τα βλέπω περισσότερη ώρα απ ότι η μάνα τους…

κι αυτά;

τι κι αυτά; τι σκέφτονται;

ευελπιστώ  ότι σκέφτονται να κάνουν την σωστή λίστα όσων πρέπει να βγουν από την μέση και μετά να πέσω ηρωικά μαχόμενη σαν τους ένδοξους δασκάλους του … γένους,  με μια σφαίρα, συμπάθα με, με ένα βιβλίο ήθελα να πω, στο κεφάλι (αν είμαι τυχερή)!

και μετά; τι και μετά;

μετά οι μαθητές μου θα μετρήσουν τους απόντες, ναι!

όπως σου τα λέω! έτσι ακριβώς!

ανήσυχο σε βλέπω αναγνώστη μου;

και καλά ανησυχείς, εγώ φοβάμαι κιόλας, γιατί θα πρέπει να τους μάθω να ξεχωρίζουν το όν από το μηδέν!

μετά προγραμμάτισα να ασχοληθώ μόνο με τα κορίτσια!

θα πρέπει να τα πείσω όταν μεγαλώσουν να παντρευτούν έναν νέο ψηλό με μακριά μαλλιά και ποιητική φύση που θα παίζει σαν…

τα αγόρια;

τι τα αγόρια; αυτά ξέρουν! τα ξέρουν όλα! ξέρουν να λένε παραμύθια αλλά ξέρουν και να προχωρούν και μοναχά!


ναι αναγνώστη μου! πάω και όταν τα καταφέρω θα ρθω να σε βρω,  αρκεί να χω διάλυμα!

αντισηπτικό!

είχαμε προμηθευτεί αρκετό εξάλλου πέρσι με τον Η1Ν1…

βιβλία δεν είχαμε πάντα…αλλά είδαμε ταινίες!

κι επειδή σου τα …σε ζάλισα ήθελα να πω, βγες από την τάξη,βγες στην αυλή, σε περιμένει ένα ευχάριστο,όχι αντισηπτικό, αλλά σουρρεαλιστικό διάλειμμα, από μια από τις πιο διασκεδαστικές και μοντέρνες ταινίες που έγιναν ποτέ!

το σχολείο και το σινεμά ήταν πάντα μια σουρεαλιστική περιπέτεια για μένα…

(και υποθέτω και για σένα)

και τα δυο έχουν τα πάνω και τα κάτω τους…

μετά, θα ξαναχτυπήσει το κουδούνι και μην καθυστερήσεις  ακόμα δεν αρχίσαμε!

λοιπόν θα ξαναμπώ στην τάξη και θα πρέπει να γνωριστώ με τα παιδιά!

θα με κοιτάξουν παράξενα…γνωριζόμαστε!

γνωριζόμαστε;

ταυτότητα! θα απαιτήσω…

δεν έχουμε, θα μου πετάξουν, είμαστε μικρά παιδιά…είμαστε μόνο 16 χρόνων!

δικαιολογίες! θα τους πω…αφού δεν εχετε ας βγάλουμε μια! θα προτείνω…

Carte d’ Identité
Nom: Jeunesse
Prénom: Homme
Nom du Père: Enthousiasme
Nom de la Mère: Gaité
Nation: Espoir
Adresse: 16, rue de Coeur
Lieu de Naissance: Planète de Terre
Métier: Révolutionnaire
Taille: Puissance
Yeux: 14
Religion: Amour

μετά, θα ξύσω το κεφάλι μου, κάτι θα πρέπει να τους πω ακόμη, αλλά τι;

ααα! να μην ξεχάσω,θα τους πω, όταν σας ζητήσουν να γράψετε έκθεση για τη Βουλή των Εφήβων, να γράψετε τη χειρότερή σας, μη βραβευθείτε και σας πάνε εκεί πέρα, πφφφ σας έχω δει ενίοτε να γίνεστε τόσο βαρετοί όσο κι αυτοί που παρεπιδημούν εκεί μέσα…

ωραία… και τώρα κακά μου παιδάκια, που σας αγίασε ο παππάς, που ακούσατε το μήνυμα της υπουργού και… μάθατε ποιοι είστε από την πρώτη μέρα στο νέο σχολείο, θα την κάνουμε ακούγοντας τον ύμνο!


υ.γ. καλά θα κάνουμε όλοι μας , μεγάλοι και μικροί να ρίχνουμε που και που και μια ματιά εδώ!!!

7 responses to “καλή χρονιά ζαγάρια!

  • Chris

    Ωχ ωχ… φιλενάδα γύρισες;
    Πώς…άσε δε ρωτάω!
    Αγιασμό κάνατε ή τους έβαλες κάνα Μάντρα;
    ΟΟΟολλοοοοοοννν…ΟΟΟολλοοοοοοννν…

    Μου αρέσει!

  • Πληγωμένη Τριανταφυλλιά

    Τους υπνώτισες και τους άφησες να σκεφτούν…το εξής: αν η υπουργός επειδή μας μιλάει για νέο σχολείο, δεν βγήκε να προβάλει το μήνυμα της, έστω με video-conference, μιας και η τεχνολογία είναι το παν στις μέρες μας, μάλλον θα έχει πολλές δουλειές, να πλύνει, να ξεπλύνει, πίνακες για αναπληρωτές β+1, γ+1…. φάσης, να πληροφορήσει τις βιβλιοθήκες ότι απομένει 10% όπως λέει αδιανέμητο υλικό στις αποθήκες του Π.Ι και ΟΕΔΒ-γιατί προφανώς βεβαίως βεβαίως λόγω της παρατεταμένης απεργίας το καλοκαίρι των βυτιοφόρων – που κατα σύμπτωση ξεκινάνε πάλι από σήμερα δεν είχαν φτάσει έγκαιρα στα σχολεία, άσε που όλο το ΣΚ δεν είχε χρόνο να πάει στο κομμωτήριο, και τι πως θα έβγαινε με τα μπικουτί ? α ντρουπής!!!

    ΘΑ σκεφτούν λοιπόν …. καλά μας τα λέγε πέρσι καλά θα μας τα ξανα πει και φέτος ετούτη…. που μας διαβάζει – νομίζω παράφρασες κάποια κομμάτια εεε ? έλα που δε το σκέφτηκες έστω και λίγο… ενυγουέϊ

    Θα σκεφτούν πολύ σοβαρά τα λεγόμενα και γραφόμενά σου και θα πουν εμείς θα πάμε στις Άλπεις- α, συγνώμη ΟΛΥΜΠΟ ή ακόμα και στο Θιβέτ γιατί όχι- να μείνουμε και που και που θα κατεβαίνουμε στο νότο να κάνουμε καμιά ληστεία … να τα κάνουμε πλακάκια με τους τραπεζίτες και τους αστυνομικούς για να διευκολύνουν το έργο μας.. πιο πολλά θα μαζέψουν αν τα σηκώνουμε λίγα λίγα γιατί αν τα αφήσουμε για τους έχοντες και κατέχοντες υφιστάμενες θέσεις, θα τα κάνουν φύλλο και φτερό σε χρόνο να δεις πως το λένε στη Φυσική… .α, ναι dt!!!!

    O revuare professorisa!!!

    Μου αρέσει!

  • moodytimes

    Το σχολείο ήταν σουρεαλιστική υπόθεση για όσους καθηγητες με είχαν μαθητη αν και δε με αντιπάθησε κανένας τους.
    Τη πρώτη μέρα του σχολείου άρχισα να τη βλέπω με άλλο μάτι απο το λύκειο όταν περίμενα να γνωρίσω καινούργια κορίτσια.
    Δε του είχα ποτε αδυναμία δε μου λείπει αλλα σημερα μου ήρθαν στο μυαλό καποιοι καθηγητές που με σημάδεψαν και που με πίστεψαν πιο πολύ απ’ότι εγω εμένα….
    ΟΚ πέρασα και καλές στιγμές ή τουλάχιστον τώρα πια θυμαμαι μονο αυτές.
    Το καλό είναι ότι κανενας καθηγητής δε μας διαβασε μήνυμα υπουργού.
    Το κακό ήταν ότι στα χρόνια μου ξεκίνησαν κάποιοι να θεωρούν το πολιτικό όραμα και την κομματική καρεκλα το ίδιο και το αυτό.Η έντονα πολιτικοποιημένη μαθητική νεολαία της δεκαετίας του 80.Ρε τι θυμήθηκα!!!
    Μη γίνετε σαν κι εμας ζαγάρια…ευχή και κατάρα

    Μου αρέσει!

  • celin

    Το jeremy ειναι ενα εκπληκτικο τραγουδι απο τον πρωτο αξεχαστο δισκο των pearl jam,τον οποιον θεωρω κ τον καλυτερο της γκραντζ μουσικης.
    Αν θυμαμαι καλα,μιλαει για ενα παιδι που κακοποιουταν κ παει να εκδικηθει αυτους που τον στιγματισαν.
    Κ τα υπολοιπα τραγουδια εδω που βλεπω ειναι εξισου εκπληκτικα,τι να πεις για το nothing else matters k τους bad relligion;!
    Τα ακουγα ολα αυτα ατην εφηβεια μου!
    χαιρετω

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    καλη χρονια. Οχι τοσο πολυπλοκα οσο περιεγραψες εσυ. Οχι βεβαια.
    Τα πραγματα ειναι απλα. Τα παιδια χαζα (δεν ειναι) οποτε το μονο που χρειαζεται ειναι να τους δωσει κανεις ενα κινητρο. Εναν οριζοντα για να προσπαθουν, για το μελλον :[

    Μου αρέσει!

  • angiecillin

    ναι ξεκινήσαμε!!!
    καλή μας χρονιά
    καλές αντοχές
    καλή φώτιση
    καλό φιλότιμο δάσκαλε γιατί αν περιμένεις από τα βιβλία και τα μηνύματα των υπουργών… την κάτσαμε τη βάρκα!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac