άτιτλο

δούλευα σε ένα οίκο μόδας στο Παρίσι…

έκανα πασαρέλα για πλούσιες πελάτισσες…

είχα λεπτή μέση και τα σαββατοκύριακα για να προσθέσω κάτι στο εισόδημά μου, περνούσα μαργαριταρένια κολλιέ…

έδενα προσεχτικά τους κόμπους ανάμεσα στις πέρλες μετρώντας τις άδειες ώρες μιας μοναχικής ζωής…

κυριακή βράδυ φόραγα ένα από αυτά τα πανάκριβα κοσμήματα και περπάταγα μόνη πάνω κάτω σε μια γέφυρα…

ένας άντρας, πετάχτηκε μια κυριακή από το σκοτάδι, με άρπαξε από το κολλιέ και με φίλησε στο στόμα!

μου χαμογέλασε κι έφυγε παίρνοντάς το, αφήνοντας μια δαγκωματιά στα χείλη μου…και ένα βιβλίο στην τσέπη μου…

δεν ήσουν εσύ…δε δαγκώνεις εσύ…

αλλά…

αλλά τρυπώνεις στο κείμενο αρνητικά…

ούτε κι εγώ ίσως να ήμουν…αν κι έχω λεπτή μέση…

κολλιέ μαργαριταρένιο έχω, όχι πανάκριβο,αλλά ούτε και ψεύτικο,  είναι αυτό που λέμε «καλλιεργημένο»…

κάποιος δημιούργησε τη ζωή του και αποφάσισε να τη διακόψει όταν απόκτησε το επιθυμητό σχήμα και μέγεθος…

το βιβλίο όμως;

το έχω! το κρατώ!

ήμαστε εμείς;

ανοίγω ένα μπλε βελούδινο κουτί, βρίσκω το «καλιεργημένο»…

κοιμάμαι ή είμαι ξύπνια, δεν αλλάζει…

μαρέσει να το κρατώ στα δάχτυλά μου και να σκέφτομαι ότι μου έχεις κλέψει όλα τα μαργαριτάρια…κι εγώ σου έχω πάρει όλα τα φιλιά…

η γραμμή των φιλιών- μαργαριταριών στην παλάμη μου έχει κοπεί…

προσωρινά…

προσωρινά, διότι όπως είπα, γνωρίζω να δένω προσεχτικά τους κόμπους ανάμεσα στις πέρλες μετρώντας τις γεμάτες πια  ώρες μιας ζεστής ζωής…

2 responses to “άτιτλο

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac