182010

κάποιος είπε πως ο χρόνος δεν παρακολουθείται εύκολα

συστέλλεται και διαστέλλεται για ψύλλου πήδημα:

ένα φεγγάρι, ένα λεμόνι, ένα γιασεμί…

υγ. εντάξει, βάλαμε ένα τραγουδάκι να παίζει, αλλά μη μου τα ζαλίσετε με τα φεγγάρια και φέτος…

με γεια τον αύγουστο αναγνώστη μου!

4 responses to “182010

  • moodytimes

    Τοοοοοοο φεγγαρι πανωθε μου
    άααασημενιο ταααληροοοοοοοο
    και με το και με το κοριτσι θεεεεεε μουουουου(όξω βοιδι)
    παααμε γιααα το φαληρόοοοοοοο

    Ελληνικο γκλαμ ροκ δια στόματος Τόλη,- 5 εκ .ευρώ,Βοσκόπουλου

    Μου αρέσει!

    • katabran

      είσαι βαρεμένο παιδάκι μου;
      ώρα είναι να εμφανιστεί και το ταγάααρρρ και να το χει πιει να χει μεθύσει και να πει πως πονάω για καποιον άλλο και να του δώκω κάνα μαχαίρι να κοπεί!αϊ από κει μωρέ αϊ!

      Μου αρέσει!

  • Πληγωμένη Τριανταφυλλιά

    τι ένα..εγω μισά τα βλέπω σήμερα…μισο πορτοκαλί φεγγάρι, μισό πορτοκάλι, το άλλο μισό δε ξέρω που βόσκει… μισή μυρωδιά. ναι υπάρχει κι αυτή γιατί ειναι ανακατεμένη με διάφορες άλλες και δεν μου είναι καθάρια… ασε χάλι μαύρο…

    Καλό μήνα είπαμε ? δεν είπαμε … Καλό μήνα λοιπόν.. που προς το τέλος του θα απολαύσουμε με παρέα ή χωρίς το πιο όμορφο ένα φεγγάρι….

    Μου αρέσει!

  • angiecillin

    Γεια σας και χαρά σας
    φεγγάρι εεε;

    ξέρεις καλά νομίζω τη σχέση μου μαζί του… αυτή τη φορά όμως το κράτησα σε απόσταση… να φταίει που δεν είχα ούτε το γιασεμί ούτε το λεμόνι;
    να φταίει που παντού γύρω ανάβλυζε η μυρωδιά της χλωρίνης και του απορυπαντικού πιάτων;

    τεσπα… φεγγάρι είναι και πέρασε… και μέχρι να έρθει το επόμενο… υπομονή!

    καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλό μήνα (ναι με πιάσανε οι καλοσύνες μου πρωί πρωί!)

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac