γεια σου περήφανη εμμηνόπαυση!!!

αρκετά τρέντυ, αρκετά κουλ, αρκετά γκλάμουρ, αρκετά μανχατανιώτικο…

πώς  ν’ αντέξεις μωρή να βρίσκεσαι τόσο κοντά σε άσχημους έλληνες, που δεν θυμίζουν καθόλου το Σεξ εν δε Σίτυ , την Μύκονο και την Αράχωβα; τη μάτιασα τη γκόμενα με τα εικοσάποντα μανόλο που ανέβαινε τα σκαλιά της αίθουσας στο σκοτάδι!

ναι βρε Μούντυ, μη με κράξεις, πήγα και είδα το Σεξ εν δε Σίτυ 2, εεε να ξέρω μωρέ, ουτε το Σεξ εν δε Σίτυ1, ούτε τη σειρά είχα δει!!!

η αλήθεια είναι ότι την περασμένη τρίτη βλέποντας το σεξενδεσίτυ 2, συνειδητοποίησα κάτι κοιτώντας όχι στην οθόνη αλλά πίσω μου , μπροστά μου , γύρω μου πως όταν περνάς καλά σε μία τόσο «κακοφτιαγμένη» ταινία μάλλον έχουν πέσει τα στάνταρ σου, επειδή έχεις συνηθίσει σε μαλακίες

βουαλά οι παρατηρήσεις μου, σκόρπιες και ανακατεμένες, όπως ακριβώς και το εργάκι!

έχω την υποψία ότι στο εργάκι χρησιμοποιούν τους γκέη στην αρχή για να κάνουν όλο το υπόλοιπο να φαίνεται πιο γειωμένο, να κάνουν τον θεατή να πει «ναι, μετά από αυτό που είδα στα πρώτα 10 λεπτά του έργου, το σκηνικό στο Άμπου Ντάμπι μου φαίνεται ανεκτό»

αν και αν ήμουν άντρας αναγνώστη μου εξαιτίας των τεσσάρων φιλενάδων μπορεί να το «γυρνούσα»…

η Μιράντα έχει τον μικρότερο ρόλο, αλλά την καλλίτερη ατάκα της ταινίας, η οποία είναι στην αρχή κ αφορά την Λίζα Μινέλι κ απλά γελάς με λόγο!


η Λίζα Μινέλι είναι ηρωίδα και επίσης,αξίζει τα φράγκα!

η Πενέλοπε Κρουζ, όμορφη, αλλά τραπεζίτισσα!

η νταντά  όλα τα λεφτά κι αυτή, αλλά στο…μπούστο!

η Σάρλοτ έχει το κλασικό «τόξο μεταμόρφωσης» τουλάχιστον έχει ομολογήσει στον εαυτό της ότι κάποια πράγματα στην τέλεια ζωή της δεν της αρέσουν!

η Σαμάνθα είναι η κλασική, λέει τις πιο ουσιαστικές συμβουλές… το ολ τάιμ κλάσσικ, η πουτάνα  έχει τη σοφία της ζωής!

τέλος, η Κάρι, κάνει την χειρότερη πρώτη εμφάνιση βασικού πρωταγωνιστή που έχω δει ποτέ σε ταινία! την χειρότερη όμως! με τα χρυσά γυαλιά κατά τα άλλα, παραμένει μία συντηρητική με σώμα που υποστηρίζει ότι και να φορέσει, και που, ελλείψη σοβαρών προβλημάτων, υπερ-αναλύει το πήδημα, ειδικά αν είναι με μόνιμο γκόμενο ή με σύζυγο!

ο Μπήγκ είναι ο σύζυγος, άνετος τάχα μου, και στιβαρός και λιτός και απέρριτος… αλλά με αντιδράσεις εντελώς κουλές… λες κι είναι ο ίδιος γυναίκα κατά βάθος και ξέρει ότι, για παράδειγμα, όταν η Κάρη είναι στο τσακ να του ρίξει κέρατο, για να την μεταπείσει θα πρέπει να της δώσει μονόπετρο πανακρίβο με μαύρο διαμάντι!

τα ρούχα της Κάρι αν εξαιρέσεις αυτό που φορά όταν πάει να συναντήσει τον Έηνταν…θα θελα ένα τέτοιο, είναι απαίσια σαν ρούχα,ειδικά εκείνο  το τισέρτ με το i love NY,

ο Έηνταν έχει τρία παιδιά και πολύ πολύ πολύ μέηκαπ !

η ταινία είναι ρηχή, με πολλούς τρόπους: η χειραφέτηση των γυναικών παρουσίαζεται συνώνυμο του να έχουν τρέντυ ρούχα, τσάντες και γόβες, το γκέη είναι πάντα καρικατούρα, πού  είσαι Γούντυ  με το Ανσουκάτσει σου, οι άραβες είναι ψιλοφασίστες, οι αμερικάνοι είναι η χαρά της ζωής ,αλλά οκ, το Σεξ εν δε Σίτυ περίμενα να δω δεν περίμενα να δω το στη Μόσχα αδελφές μου στη Μόσχα!

μεγάλο πρόβλημα της ταινίας δηλαδή είναι η απίστευτη επιτήδευσή της , όλα, μα όλα μα όλα μα όλα μα όλα, λένε «κοίτα με, κοίτα με είπα σκύλα, κοίτα με, δεν είναι εντελώς σεξενδεσίτυ αυτό που λέω τώρα, το ρούχο που φορώ, ο τρόπος που περπατώ, το ποτό που επιλέγω, η κίνηση με την οποία λιπαίνω το μ.ν. μου;

παρόλα αυτά, να πας αναγνώστη μου, θα περάσεις καλά , δηλαδή  θα ρίξεις σιχτήρια…και βέβαια, όπως κάθε άθρωπος που διαβάζει κωμωδία στα αμερικάνικα θα βρεις , μερικά από τα αστεία να ναι επιπέδου Σεφερλή!

συμπέρασμα:

το στιλ δεν είναι παρά η επανάληψη ενός χαρακτηριστικού/τρόπου έκφρασης/ντυσίματος/ κλπ κλπ

αλλά στο Σεξ εν δε Σίτυ, βλέπεις ότι το στιλ είναι και κάτι ακόμα…. που φτάνει πολύ πολύ πολύ κοντά στην αμηχανία…

αν η ταινία απευθύνεται στο γυναικείο συναισθηματικοψυχολογικοερωτικόκοσμο , σόρρυ Μάικλ Πάτρικ Κινγκ, το Κινγκ σε μάρανε, αλλά ξανασκέψου το για το 3!

οκ Μούντυ κράξε με τώρα, αλλά δε θα βάλω και  τη γάτα μου να κλάψει!

7 responses to “γεια σου περήφανη εμμηνόπαυση!!!

  • yannidakis

    τα ονοματα των χαρακτηρων λοιπον τα εμαθες ΟΛΑ ετσι;
    την ταινια (προφανως) δεν την εχω δει, ομως:
    μ’αρεσει το SEX και λατρευω την CITY οπου εχω περασει πολλες & ωραιες στιγμες. δλδ καταλαβαινεις οτι παταει καλο. Αν πηγαινουν στην ταινια στο yankee stadium πεσ’μου να παω να την δω. εχει αγωνες τωρα & ισως δειχνει τπτ live :[

    Μου αρέσει!

  • moodytimes

    «Νιααααρρρ νιαααρρρρ μπου χουουου μπου χουουου..νιαααρρρ νιααααρ»
    Καρε καρε τα δάκρυα της Katabranόγατας μόνο στο Moodytimes

    Kraaaa Kraaaaa….and kraaaaa once more(σε κραζω με Νεουορκέζικο στυλ)
    Πάω να δω Γκοντζίλα εναντίων Όλων Των Τεράτων!!!

    Μου αρέσει!

  • Αίολος

    Μια ταινία, για όλη την οικογένεια. Καθώς και για τη μέση γυναίκα – αν βέβαια, ντύνεται με Dolce & Gabbana, Prada, κλπ, αν είναι διαφημήστρια ή στέλεχος και αν ζει σε γκλαμουράτη περιοχή της Μεσημβρίας…
    Δεν είδα ούτε την πρώτη, ούτε βεβαίως θα δω τη δεύτερη. Γιατί ίσως, είχα δει κάποια επεισόδια από τη σειρά και ξενέρωσα γρήγορα. Και γιατί, ταινίες με θέμα χλιδάτες μεγαλοκοπέλες, που ασχολούνται μόνο με την περιοχή του υπογαστρίου τους, είναι μάλλον λυπηρό θέαμα…
    ΥΓ: Χτες είδα το «Coco & Igor». Aργό, αλλά καλό. Για μένα, τουλάχιστον…

    Μου αρέσει!

  • Georgia Papa

    Ανννουλα χαλασες η¨? εχω την εντυπωση……..?????

    ουτε στα πιο τρελλα μου ονειρα …….εσυ?????

    σεμνα…..σεμνα….χαχαχαχα!!!!

    ναχεις ενα θαυμασιο σαββατοκυριακο,,,,,

    εκεινη η σαμαθα…..η σκυλα???? μαλλον μπερδευτηκα…χαχαχαχα…

    εμετικη μαλλον η παρτουζομαζοχα

    Μου αρέσει!

  • ΑΜΑΝΤΑ

    Είμαι πολύ out που δεν ξέρω για τι πράγμα μιλάτε; Φαίνεται οτι δεν είμαι «χειραφετημένη»

    Μου αρέσει!

  • MPLAOUGRINIAS

    η σειρά ήταν μια πατατα και μισή….
    η ταινία θαναι δυομισυ πατατες…
    Είχα δει καποια επεισόδια,όχι ολόκληρα…..το εγχειρίδιο της απροβλημάτιστης χαζογκόμενας της ανοιχτοποδαρούσας….
    Έχω φαει φόλες με ταινίες ουκ ολίγες φορες….αλλα μια και το ζήτησες
    Κρααααα κρααααα κραααααα
    Μη μας πεις και ακαταδεχτους

    Μου αρέσει!

  • tommynrene@hotmail.com

    ειναι απο τις σειρες που με κάνει να σιχαινομαι τις γυναικες
    (τρίτου τύπου)..παρολα αυτα ομως τα ..μανολο μπλανικ…
    ειναι η αδυναμία μου …ασχετα αν δε θα τα φορεσω ποτε…
    προτιμω το σεξ εν δε βουκολικ…
    φιλάκια πολλλλλλλλλλλλά!!!!!!!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac