Βene vixit, qui bene latuit *

η διακυβέρνηση του κόσμου αρχίζει από τους εαυτούς μας…

δεν είναι οι ειλικρινείς αυτοί που κυβερνούν τον κόσμο, αλλά ούτε και οι ανειλικρινείς…

είναι αυτοί που κατασκευάζουν μέσα τους μια πραγματική ειλικρίνεια με μέσα τεχνητά και αυτόματα…

αυτή η ειλικρίνεια συνιστά τη δύναμή τους και είναι αυτή που ακτινοβολεί μπροστά στη λιγότερο ψεύτικη ειλικρίνεια των άλλων..

το να γνωρίζω να εξαπατώ τον εαυτό μου είναι το βασικό προσόν του πολιτικού…

μόνο στους ποιητές και φιλόσοφους αρμόζει να έχουν μια πραγματική άποψη του κόσμου, γιατί μόνο αυτοί δεν έχουν ψευδαισθήσεις…

βέπω καθαρά = δεν ενεργώ


παρελκόμενες σκέψεις για τους ανθρώπους της διανόησης που κάποιοι τους θεωρούν απόντες :

* ζει καλύτερα ο λάθρα βιώσας (εδώ ο Οβίδιος ανακαλεί το λάθε βιώσας του Επίκουρου)

το μότο ανήκει στον  Ντεκάρτ, ο οποίος όταν δικάζοταν ο Γαλιλαίος  αποφάσισε να μη δημοσιεύσει την πραγματεία του περί Κόσμου…

μην αναρωτιέσαι αναγνώστη μου γιατί σιωπούν οι σοφοί, εξάλλου αν μιλούσαν , θα καταλάβαινες μόνο όσα έχεις εθιστεί να ακούς, ότι σου είναι ήδη οικείο δηλαδή!

άσε που αν μιλούσαν , θα τους αποκαλούσες «λογάδες»… αν βεβαίως είχες φροντίσει να βγάλεις τις ωτασπίδες σου!

συνεπώς συμβιβάσου με την ιντελιτζένσια της «εξουσίας» και τα δελτία…νοηματικής!

αυτοί, οι «λογάδες» όπως τους αποκαλείς, δε θα μιλούν, αλλά θα ακούν και θα βλαστημάνε όσους ξεπάτωσαν τα γράμματα και φύτεψαν προγράμματα…

4 responses to “Βene vixit, qui bene latuit *

  • achillefs

    Αμ τι; Έτσι; Άντε σε βρήκα ομπρός μου κι άντε σε πάω; Έτσι σε πάω; Αμ δε! Γι αυτό σε πάω εσένανε. Αμ πως. Έτσι; Πώς! Λατρεύεσαι γράψασσα : ) καθώς λαξεύεσαι ( :

    Μου αρέσει!

  • MOODYTIMES

    Λες ο Παττακος που έλεγε συνέχεια «ήμουν απων Κε Πρόεδρε» να ήταν σοφός?…..
    Όσοι απεμειναν σοφοι αμφιβάλλω αν θελουν να ασχοληθούν..έρχεται η ώρα που σηκώνεις τα χέρια ψηλά.
    Πάντως τις ωτοασπίδες τις βαζω για να κοιμηθώ διοτι μάλλον δε μπορούν να με κοιμήσουν πια αλλιώς…όχι δεν είμαι σοφός απλά μεγαλώνω και οι γέροι κοιμούνται λιγότερο

    Μου αρέσει!

  • Chris

    Σταμάτησα να παρατηρώ, σταμάτησα να καταγράφω, έσκυψα το κεφάλι εσωτερικά κ παραδόθηκα, ξέρεις μιλάω για τις στιγμές που κάποιοι έρχονται στο βιβιοπωλείο και ζητάνε «σαμπουάν»!
    Σήμερα πούλησα ένα Αδιανόητο Τίποτα, καλή μελέτη, το autofocus το ‘χεις.

    Μου αρέσει!

  • MPLAOUGRINIAS

    Δηλαδή εγω που το βούλωσα χθες όταν η εταιρεία μου μέιωνε το μισθο ήμουν σοφός?Παλι καλά γιατι εγω νόμιζα πως ήμουν κότα…αν και δε θα το αφήσω να περάσει έτσι.
    Το πρόβλημα δεν είναι η σιωπή των σοφών αλλα η φλυαρία του κάθε μαλάκα που το παίζει αμέτοχος και υπεράνω αλλά είναι μια χαρα με τους «ισχυρούς».

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac