να…

κοιμάμαι

να είμαι μακριά, χωρις να το ξέρω,

να είμαι μακρινή,

να ξεχνάω με το ίδιο μου το σώμα,

να έχω την ελευθερία να είμαι ασυνείδητη,

σε ένα καταφύγιο ξεχασμένων κρυμμένων νερών,

ανάμεσα σε πυκνές φυλλωσιές δένδρων,

στις απέραντες ερημιές των ανθρώπων…

αυτά!

να είμαι ένα τίποτα που αναπνέει έξωθεν,

ένα ελαφρύ θρόισμα,

να είμαι ένας ελαφρύς θάνατος από τον οποίο να  ξυπνώ με νοσταλγία και δροσιά…

ώστε,

οι ιστοί της ψυχής μου να υποχωρούν

στη μάλαξη των ωραίων ωρών

και

στην επώνυμη θωπεία του κοιμόμαστε…

να κοιμόμαστε!

το ξέρω πως καθιστώ καθαρά λογοτεχνική τη δεκτικότητα των αισθήσεών μου,

και τις συγκινήσεις,

όταν η εμφάνισή τους ενέχει τον κίνδυνο να μειωθούν,

τι να κάνω;

τις μετατρέπω σε ύλη,

που σκοπό της έχει να σμιλέψει γλυπτά από λέξεις ρευστές και αστραφτερές!

ή

τις μεταρέπω σε τοπία τέτοια που δεν υπάρχουν πουθενά!

θα φανεί ίσως αυτό, γραμμένο υπερβολικά επιτηδευμένο…

αλλά είναι το φυσικό μου να είμαι επιτηδευμένη…

με τι θα μπορούσα άλλωστε να περιγράψω σχολαστικά το μούστο που τα εξωτερικά ερεθίσματα σταλάζουν στον εσωτερικό μου κόσμο;

τελικά ήμουν περισότερα χωρίς να το ξέρω!

όμως,

θα ήθελα να ήμουν εξοχή για να μπορώ να είμαι πόλη, μου αρέσει αυτό και χωρίς να είμαι πόλη, αλλά έτσι η ευχαρίστησή μου θα ήταν διπλή!

όποιος έχει διαβάσει όσα γράφω θα έχει τη εντύπωση πως είμαι ονειροπόλα,

αν το έκανε, έκανε λάθος…

ζω πραγματικά και δεν αισθάνομαι, αλλά σκέφτομαι..

αν σκέφτομαι είναι γιατί αεροβατώ…

αν ονειρεύομαι είναι γιατί είμαι ξύπνια…

όλα σε μένα μπερδεύονται μαζί μου και δεν καταφέρνουν να ξέρουν τι να είναι…εκτός αν κοιμόμαστε!

να…κοιμόμαστε!

6 responses to “να…

  • a tsakiris

    πολύ όμορφο

    Μου αρέσει!

  • MPLAOUGRINIAS

    Ο ύπνος τρεφει τα παιδιά…..αμα η τροφή είναι καποια όνειρα δε πειράζει να σκάσουμε απο το φαί.
    Κι εγώ ονειρεύομαι συνέχεια…διαφορα….ξεφεύγω,δηλαδή αν μείνω εδω τι θα κερδίσω?
    Μπορει κάποια πραγματα που γραφεις να μη τα καταλαβαινω αλλα δε με ενοχλεί δε με βασανίζει..τα λέτε τόσο ωραία..αχ αχ αχ.

    Μου αρέσει!

  • ΨΨ

    Γι αυτό σου λέω…
    Μην κοιμάσαι
    Είναι επικίνδυνο
    Μην ξυπνάς…
    θα μετανιώσεις…
    Λειβαδίτης,εγώ ένας απλός λογιστής είμαι, αλλά σε υπολογίζω πολύ!

    Μου αρέσει!

  • Happy

    Αυτό ήταν αποτέλεσμα ωρών ύπνου ή …;
    Να κοιμάστε μωρέ, να κοιμάστε!

    Μου αρέσει!

  • MOODYTIMES

    Κι εγώ απο όνειρο έρχομαι
    Σε όνειρο ξαναπάω
    Περίεργες καταστάσεις….ακόμα αναρωτιέμαι αν κάποια πραγματα είναι στη φαντασία μου ενώ η πραγματικότητα κάνει φιλότιμες προσπάθειες να με πείσει ότι είναι αληθινά
    Να ξυπνήσω?Μα δε κοιμάμαι και πολύ
    Νοιώθω σχεδόν αόρατος ώρες ώρες και συχνά αυτό με βολεύει
    Να κοιμάμαι λες?Ας αλλάξω πλευρό λοιπόν

    Μου αρέσει!

  • angiecillin

    Όποιος σε διάβασε και σκέφτηκε ότι σε έμαθε κοιμάται τον ύπνο του άδικου και κατατρεγμένου ημιμαθή πανίβλακα.
    Στη μια στροφή σε βρίσκω και στην επόμενη σε χάνω.
    Την επιτήδευση σου φοβάμαι όμως από μετά σε πλησιάζω γιατί το στοχασμό σου ζηλεύω (με την καλή την έννοια πάντα, ναι;)

    τι να σου πω ρε κοπελιά… ευτυχώς που σταμάτησα να τυραννάω τις λέξεις και τα νεύρα μας…

    όνειρα δεν κάνω τον τελευταίο καιρό όμως ονειροβατώντας σε βλέπω κάπου στο Βοτανικό να εκμαιεύεις τις λέξεις παρέα με εκείνο το ποντίκι σου (… καλέ πως το λέγανε;) και φυσικά φορώντας εκείνο το τσεμπέρι της αγκρικαλτσουραλ που πολύ σε πάει.

    καλησπέρα είπα;

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac