έχω αρχές εγώ άκουσες;

γεια σου αναγνώστη μου!

σήμερα θα μιλήσουμε για Αρχές!

θα πάμε ανάποδα όμως!πάμε;


θα σε ξεκινήσω από κει που σταματάνε όλοι οι εγχώριοι κήνσορες  *: δηλαδή από την αρχή του ανθρωπισμού!

βάσει λοιπόν αυτής της αρχής, ένας λαός έχει το διακαίωμα να καταφεύγει στη βία προκειμένου να διεκδικήσει τους όρους αξιοπρεπούς ύπαρξής του…

ιστορικά παραδείγματα δε θα σου αναφέρω, τα ξέρεις όπως ξέρω ότι εσύ που με διαβάζεις είσαι διαβασμένος αναγνώστης…

αυτή που λες η αρχή,με ώθησε να γράψω σήμερα μετά από τα χθεσινά δελτία ειδήσεων και κάποιες αναρτήσεις που διάβασα…

το ποστ μου αναγνώστη μου είναι συνεισφορά!

είναι συναρπαστική συνεισφορά, και εντυπωσιακή στο πώς πρέπει να σκεφτόμαστε για προβλήματα τα οποία είναι πολύπλοκα, οδυνηρά και επείγοντα!

ας πάρουμε τη λέξη «τρόμος»!

η λεξούλα αυτή που σε κάνει να συρρικνώνεσαι αναγνώστη μου, πρωτοχρησιμοποίηθηκε για να περιγράψει το καθεστώς των Ιακωβίνων μετά τη γαλλική επανάσταση του 1789…

όμως, ακόμα και σήμερα, ένα διεθνώς αποδεκτό ορισμό της τρομοκρατίας με μια ας πούμε νομική σαφή περιγραφή του φαινομένου, δεν έχουμε!

λεξικογραφικά, γλωσσικά, ή επικοινωνιακά όμως αναγνώστη μου δε θα αντιμετωπίσεις καμμιά δυσκολία στο να καθορίσεις τη λέξη!

η τρομοκρατία είναι το ίδιο εύκολο να οριστεί όπως η σούπα!

πάρε ας πούμε το λεξικό της Οξφόρδης, λέει πως η τρομοκρατία ορίζεται ως χρήση της βίας και του εκφοβισμού στην αναζήτηση πολιτικών στόχων…

τι κατάλαβα όμως εγώ απ’ όσα άκουσα και είδα τον τελευταίο καιρό;

πως ο καθένας θέλει να εκφράσει αντιτιθέμενες απόψεις στους ορισμούς, φορτώνοντάς τους με λογής λογής προκαταλήψεις και λαμβάνοντας ως δεδομένες κάποιες πτυχές του φαινομένου που όμως απαιτούν εξήγηση!

εξήγηση είπα, όχι δικαιολόγηση!

προσωπικά αναγνώστη μου το κάνω κι εγώ λιγάκι αφού προσδιορίζω την τρομοκρατία σαν μια πράξη

α)βίας,

β)μικρότερη σε κλίμακα από τον πόλεμο,

γ)με κοινωνικό και πολιτικό στόχο,

δ)παράνομη και

ε)εκ πρώτης όψεως ηθικά λανθασμένη, επειδή σκοτώνει και καταστρέφει!

αρνούμαι όμως να προσθέσω ότι προκαλεί φόβο ή σκόπιμο θάνατο αθώων πολιτών, επειδή δε θέλω να επηρεάσω τους ανθρώπους να σκεφτούν ότι η τρομοκρατία είναι διαφορετική από τον πόλεμο!

ο πόλεμος αναγνώστη μου είναι η μεγάλη αιτία φόβου και σκοτώνει αμέτρητα περισσότερους αθώους…

θέλω με αυτόν τον τρόπο να δει ο καθένας κι εγώ μαζί ότι υπάρχει κάτι που αποκαλείται «πόλεμος κατά της τρομοκρατίας» και το οποίο είναι ακριβώς το ίδιο με τον ορισμό που σου ανέφερα παραπάνω εκτός του β)!

δε δέχομαι αφορισμούς του τύπου «ο τρομοκράτης του ενός είναι ο απελευθερωτής του άλλου»

για μένα αυτό απλά είναι αντικατοπτρισμός στη χρήση της γλώσσας!

εκφράζει δηλαδή αντικρουόμενες απόψεις για το τι είναι σωστό και τι λάθος ή και αντιθέσεις μεταξύ ενός συμφέροντος που επιδιώκει την εξυπηρέτησή του και μιας αρχής που βασίζεται στη διαφορά μεταξύ σωστού και λάθους!

δεν υπάρχει τίποτα βαθύ ή μυστήριο πίσω από αυτόν τον αφορισμό!μην το ψάχνεις!

έτσι αναγνώστη μου όπως στην προσδιόρισα την τρομοκρατία συμπεριέλαβα και … αυτήν που προέρχεται από την πλευρά του κράτους!

τι;διαφωνεις;

λογικό αναγνώστη μου, δε θα σε μαλώσω, εξάλλου οι άνθρωποι τείνουν να πιστέψουν ότι υπάρχει ουσιαστική διαφορά μεταξύ των δυο μορφών τρομοκρατίας, επειδή μερικές φορές η κρατική προέρχεται από …δημοκρατικές χώρες!

πόσο εύκολο να προσποιείται κανείς ότι η κρατική τρομοκρατία είναι σύμφωνη με το σύνταγμα και το διεθνές δίκαιο…

εγώ πάντως κολλάω και καλά κάνω στο ότι η όποια διαφορά ή αντίθεση πρέπει να λύνεται στο πλαίσιο ενός ξεκάθαρου «τι είναι» σωστό ή λάθος!

αυτές τις αρχές έχω εγώ αναγνώστη μου!

το τι είναι σωστό και ορθολογικό σχετίζεται με την προστασία των ανθρώπων να ζουν άσκημες ζωές!

οι άσκημες ζωές είναι εκείνες που στερούνται επαρκούς διάρκειας, στερούνται θεμελιωδών ανθρώπινων αγαθών, και βιώνουν ματαίωση θεμελιωδών ανθρώπινων επιθυμιών, όπως σωματική υγεία, ελευθερία, δύναμη, σεβασμό και αυτοσεβασμό, αγαθά σχέσεων και αγαθά που προκύπτουν από την κουλτούρα και τον πολιτισμό!

προσπαθώ να εξηγήσω όπως σου προείπα ναγνώστη μου, όχι να δικαιολογήσω!

η κρίση για το πότε να κάνεις εξαιρέσεις στον κανόνα πρέπει να ναι προνόμιο των κρατών, ακόμα και των δημοκρατικών κρατών, και όχι των ατόμων!

το καλύτερο επιχείρημα για μια δημοκρατία πρέπει να ναι ότι αποτελεί μια διαδικασία λήψης αποφάσεων που παράγει καλύτερες αποφάσεις εφόσον δυο κεφάλια είναι καλύτερα από ένα και περισσότερα κεφάλια είναι καλύτερα από δυο!

αλλά αναγνώστη μου αυτό ισχύει μόνο όταν αυτό που υπάρχει μέσα στα κεφάλια μας εκφράζεται εξίσου ελεύθερα και ισόνομα!

μερικοί λένε πως η αλήθεια και η λογική είναι τα μόνα πράγματα στα οποία πρέπει να στηριχτούμε…

πρέπει να δοκιμάσουμε μ’αυτά τα εφόδια και να συνεχίσουμε με βάση αυτά…

αλλά δεν είναι δυνατόν αυτά να είναι η μόνη ελπίδα!

δεν μπορεί να είναι!

θα ήταν πολύ φριχτό αν υπήρχαν μόνο αυτά αναγνώστη μου…

η μαζική ανυπακοή είναι μια απάντηση…ίσως πραγματική ανυπακοή, όχι μία διαδήλωση μισού ή ενός εκατομυρίου ανθρώπων ενάντια σε έναν πόλεμο, ή σε κάποια μέτρα, όπου διαδηλωτές πηγαίνουν μετά στα σπίτια τους για φαΐ αντί να παραμείνουν στους δρόμους!

η ανυπακοή μπορεί να αλλάξει πολλά, ακόμα και κυβερνήσεις…

άκουσες;


εκ μέρους της γενιάς μου και όχι εκμέρους των φρικαρισμένων νεαρών , καλά κουράγια!

* κήνσορας: αξίωμα της αρχαίας ρωμαϊκής πολιτείας, ηθικολόγος, τιμητής

15 responses to “έχω αρχές εγώ άκουσες;

  • yannidakis

    X.A.
    εσυ ας πουμε σημερα αποφασισες να παιξεις με τις λεξεις κι εγω δε σε κατηγορω γιατι ειναι η δουλεια σου.
    Εγω λοιπον θα παρω ενα τυχαιο παραδειγμα συμφωνα με το οποιο υπηρχε ενα 5ο θυμα στην τραπεζα που τυχαινε να ειναι η αδερφη μου..
    ..την αλλη μερα τυχαινε να διαβασω αυτο το κειμενο απο πανω.
    Θα παρακαμψω την εν βρασμω αντιδραση μου για να καταληξω πως μολις ηρεμουσα θα σκεφτομουν πως προτιμουσα την τρομοκρατια της περικοπης του μισθου μου απο κεινη της δολοφονιας της αδερφης μου.
    Στην περιπτωση μου βεβαια ειναι ολα πιο ευκολα μιας και ημουν εξ αρχης υπερ των μετρων ακουγοντας τα ως τρομοκρατικα μονο απο κατι αριστερους του περιθωριου που ειναι της μοδας στις διαδηλωσεις και τις γιαφκες :[

    Μου αρέσει!

    • katabran

      κακό υλικό ο στόκος!
      οκ yann, αν αυτό κατάλαβες, καλά λένε οι στατιστικές που λένε ότι στην κατανόηση κειμένου κατέχουμε την προτελευταία θέση στην ε.ε.
      όσο για σένα Αίολε , το χεις … πώς δεν το χεις
      δυστυχώς ή ευτυχώς οι λαϊκοί αγώνες δεν είναι κοκτέϊλ πάρτι και υπό το μικροσκόπιο των επιθεωρητών του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας βρίσκονται από χθες οι θάνατοι δύο εργατών, αλλά δεν το πήρατε χαμπάρι να σκίσετε τα καλσόν σας!

      Μου αρέσει!

  • Αίολος

    Άκουσα. Δεν άκουσα ?…
    ΥΓ: Το σχόλιο του Γιαννιδάκη, πολύ εύστοχο…

    Μου αρέσει!

  • Georgia Papa

    Καλησπερα Αννουλα….

    θα πω μονο τουτο …λυπαμαι ειληκρινα για τον τροπο που σκεφτονται

    ορισμενοι σαν το κυριο Γιανιδακη…

    να που εμαθα κατι σημερα….πως οι διαδηλωσεις ειναι της μοδας…

    ευχαριστω ….γιατι ομολογω δεν το ηξερα….

    εναι γνωστες οι φασιστικες θεσεις…ημουν σιγουρη οτι ειχατε δεχτει τα νεα
    μετρα με ενθουσιασμο κιολας…

    Καλο βραδυ….

    Μου αρέσει!

  • MPLAOUGRINIAS

    Kαι ως συνήθως καταλήγουμε πάλι πως όποιος διαμαρτυρεται εναντίον ενός κρατους κλέφτη ,τρομοκρατη ψεύτη..ειναι περιθωριακός,αλήτης.δήθεν κλπ.
    100.000 ανθρωπους που για μένα ήταν πολύ λίγοι περνανε στην άκρη για 30-40 κάφρους μόνιμους τραμπούκους με δολοφονικές τάσεις…πάρα πολύ καλή ματιά υποκλίνομαι!
    Το να είμαστε με τους διαδηλωτες αυτόματα είμαστε και με τους δολοφόνους της κοπέλας…ρε πως δε το’χα σκεφτει?
    Σκούντα ρε προφεσσόρα αφου βλεπεις έχω κενά.
    Βουλώστε το πια.Όλα δικά σας τε θελετε και μισθους και συντάξεις…..η το ένα ή το άλλο…ωωωωω
    Μη διαμαρτύρεστε..σκαστε
    Μερικους δε τους πειράζουν οι μεγαλοεγκληματίες που κάθονται σε υπουργική καρέκλα τι να γίνει.
    Αρκει η παρανομία να είναι απο κρατικό φορέα και όλα καλά που τραγουδάει και το χαζοχαρούμενο.
    Αρκει η αλητεία να είναι επίσημη για να πάψει να είναι αλητεία
    Όταν μετα απο όσα έγραψες η οσα έγραψαν κάποιοι σαν κι εμένα συμπερένει κανείς ότι υποστηρίζεις τους δολοφόνους….γκαααα..δολοφονους το καταλάβατε η να κάνω και κακα μου..ε τοτε προφεσσόρα μου όχι μονο δε βλέπει και δεν ακούει αλλα είναι κλινικά νεκρός….κλινικα έτσι?Οχι τιποτε άλλο αλλα παρατηρώ πως επιλέγουν κάποιοι τι θα διαβάσουν.

    Υ.Γ Αν κάποιος με απκαλέσει υποστηριχτη των δολοφόνων….των δολοφόνων επαναλαμβάνω..θα απαντήσω αν και μαλλον χαμένος κόπος θα΄ναι.
    100.000 κόσμος κατεβηκε…100.000…μπεεεεεεεε

    Μου αρέσει!

  • katabran

    για τα θύματα νεκρά ή ζωντανά…
    και
    τους αυτουργούς ηθικούς ή φυσικούς…

    Μου αρέσει!

  • MOODYTIMES

    Διαδηλωτής=δολοφόνος
    Ιεροεξεταστής=χριστιανός
    Ο αστυνόμος είναι όργανο το μπουζούκι είναι όργανο αρα ο αστυνόμος είναι μπουζούκι.
    Μερικοι απο τους συλλογισμους που ίσως αλλάξουν τη ζωή σας.
    Ατύχημα πολύνεκρο σε πετρελαιακή εταιρεία απο εγκληματική αμέλεια με κόστος πιο πολλές ζωές απο τις 4 χθεσινές μπορου μπουρου…κριμα τα παιδιά…το κρατος κάνει τα στραβα ματια……δε βαριέσαι
    Κάποιοι κουκουλοφοροι για τους περισσότερους…αριστεροι για τους πιο ψαγμένους…δολοφόνησαν 4 άτομα..ασεβεια στο κρατος και τη δημοκρατία.
    Συμπτωματικά σύμφωνα με μαρτυρίες δεκάδων ατόμων και καταστηματαρχών ήταν οι ίδιοι που απείλησαν να κάψουν το βιβλιοπωλείο ΙΑΝΟΣ που κι αυτό είναι του αριστερου χώρου….ψιλά γραμματα και κυκλοφορεί στραβισμός
    Φανταζομαι και ο Παπαχρόνης όταν δολοφονούσε δεν ήταν γιατι το’χε μέσα του αλλα γιατι το έκανε στο όνομα της επανάστασης.
    Ο γραβατωμένος μεγαλοκλέφτης τραπεζίτης,χρηματιστής,ιδιοκτήτης ασφαλιστικής που καλα να τους έχει ο Υψιστος κατατρωνε χρήματα του κοσμου και μενουν ατιμώρητοι είναι απλα…..οικονομικοι παραγοντες.
    Ο πορτοφολάς αλλοδαπος είναι λέρα βρωμομετανάστης…..
    Ρε να μη βλέπω τη διαφορα…καλα σου λέει μωρε σκούντα!
    Πιθανότατα κι εγω που τους αποκάλεσα μονο 5 φορες δολοφόνους θα πρέπει να τους υποστηρίζω.
    Απο αύριο θα χασκογελάω σα μαλακας οπως ο ξιφομάχος πάνω απο το τόπο της τραγωδίας..σας το υπόσχομαι
    Οι απειλές κάποιας τραπεζας στους υπαλλήλους της πως αν απεργήσουν θα απολυθούν δν λέγεται εκβιασμός αλλα δημοκρατία..καλα ρε παιδιά δε το ήξερα.
    30-40 όντως φτανουν για να χαρακτηριστούν 100.000 τραμπούκοι δολοφονοι.
    300 και κλέφτες ατιμώρητοι αρκεί να συγκαλήψουν σκάνδαλα και να κοροιδεψουν για να πάρουν ψήφους και ονομάζονται Αρχες.
    Κανονικά αυτός που φυλακίζεται άδικα για κάτι που δεν έκανε δε πρεπει να προσπαθήσει να αποδράσει αλλά να λουστει κανα βιασμό στα ντουζ των φυλακών για να υπακούσει στους νόμοι!!!
    Η στήλη μου ως γνωστόν υποστήριζε πάντα δολοφονους εγγύων και συναδέλφων μου εργαζομένων.Απο αύριο θα υποστηρίζει και πυρπολισμούς καταυλισμων λαθρομεταναστών μπας και την εκτιμήσουν κάποιοι.
    Δε βαριέσαι τι κι αν βυθίζονται καραβια για να εισπρατονται ασφαλειες τι κι αν σκοτώνεται ανασφάλιστος κόσμος κάτω απο απαραδεκτες συνθηκες.
    όλο και κάποιος κουκουκλοφόρος θα δείξει με το γαντοφορεμένο του δάχτυλο προς τα αριστερά….

    Μου αρέσει!

  • Georgia Papa

    Ηλθα ξανα γιατι ο θυμος μου ειναι μεγαλος απο το σχολιο του Γιαννιδακη

    νωριτερα δεν ηθελα να μιλησω γιατι φοβομουν να μην παρεκτραπω

    με προλαβαν ομως Ο MOODYTIMES k o MPLAOUGRINIAS

    ευχαριστω φιλαρακια με καλυψατε απολυτα….

    καλοξημερωμα….

    Μου αρέσει!

  • ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΡΑΚΟΒΙΤΗΣ

    Aξιολάτρευτη κυρία. ποιός υπάκουος πολίτης θα γινόταν ξαφνικά (τρτομοκράτης) και γιατί; χρόνια οι κυβερνήσεις κατεβαίνουν προεκλογικά με κάποια ταυτότητα και την επομένη των εκλογών(άμα κερδίσουν) τηναναιρούν και προσπαθούν να επιβάλλουν την νκαινούργια αφου πρωτίστως εξαπ΄λατησαν τον λαό! είναι έτσι ή κάνω λάθος; παραβιάζουν νόμους του συντάγματος και της πολιτείας και όχι μόνο δεν πάνε φυλακή αλλά νομμοποιούν την παραβατηκότητα! είναι έτσι ή όχι; τα; τελευταία χρόνια ταπεινόθηκε η πατρίδα μου απο την ανικανότητά τους,επληξαν την θρησκείαμου, διέλυσαν την παραδοσιακή Ελληνικ οικογένεια,εκφύλισαν την καθημερινότητά μου ,ναί ή όχι; αφού απέτυχαν και τους ανέχτηκα χρόνοια και χρόνια μου ζητούν εδώ και τώρα να υποθηκεύσω το μέ3λλον των παιδιών μου και των εγγονών μου χωρίς καμιά εγγύηση ναι ή όχι;έχω το δικαίωμα να κάνω κάτι τέτοιο είναι λογικό ή τρέλλα;ΣΕόλα αυτά σαν υπάκουος και εύνομος και πειθαρχιμένος πολίτης υπεύθυνος οικογενειάρχης τι πρέπει να κάνω;ΔΩΣΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ποτέ μου δεν έ3κανα ότι μου γουστάρι πάντα αυτό που πρέπει. ΤΏΡΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΩ είμαι τρομοκράτης; Ψυχιατρικά ΑΝΤΙΡΗΤΙΚΟΣ δεν είμαι και είναι σίγουρο.Τέλος , μήπως σε αυτά π[ου σου έγραψα διέκρυνες καμιά μεμψυμέρια καμιά βρισιά άδικη; κάποια ψυχολογική φόρτιση; Πιστεύω ΟΧΙ!Όλα είναι ξεκάθαρα και δεδομένα.Μιας και μίλησες για Γαλλία(δεν θέλω να πάω τόσο μακρυά) δες το δικόμας σύνταγμα, το σέβοντε; έχουμε ισονομία και ισοπολιτεία; η προάσπισή του είναιευθύνη πολιτών ή όχι;ΤΩΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΔΙΑΚΡΎΝΟΝΤΕ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ. σε ευχαριστώ για την φιλοξενία πάντα με Πλατωνική εκτίμηση ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ.

    Μου αρέσει!

    • katabran

      να προσέχεις αγαπητέ μου διότι με αυτά που λες και κάνα μισό σου αποτύπωμα σε καμιά Αμστελ μπορεί να σκοντάψει πάνω σου ο νόμος της ηθικής τάξεως!
      καλή σου μέρα

      Μου αρέσει!

  • Αίολος

    Λοιπόν… Ή εννοούμε ή παρανοούμε. Ή άσπρο ή μαύρο. Έχετε την εντύπωση, ότι έστω και ένας από εδώ μέσα, συμπεριλαμβανομένου και του Γιαννιδάκη (που δεν τυχαίνει να είναι στη λίστα φίλων μου…), υποστηρίζει τα νέα μέτρα του Δου Νου Του ? Υπάρχει ένας, που μπορεί να αμφισβητήσει τον παλμό και το μέγεθος του συλλαλητηρίου ? (παρεμπιπτόντως, ήμουν στο κέντρο και δεν ήταν 100, αλλά 200 χιλιάδες κόσμου…)
    Αλλά πρέπει να είμαστε είτε με τους καλούς είτε με τους κακούς. Που ανάλογα από που κοιτάζει κανείς -όπως μπαίνει ή όπως βγαίνει…-, είναι ή οι μπάτσοι ή οι εργάτες. Συγγνώμη, αλλά είμαι κάπου από πάνω και κοιτάζω. Και βλέπω δολοφόνους. Που είτε φορούν αστυνομικές στολές είτε κουκούλες. Είτε βαράνε με τα γλκομπς είτε με με τις μολότωφ. Είναι και τα δύο, φονικά όπλα. Είτε σκοτώνουν ένα δεκαπεντάχρονο μαθητή είτε σακατεύουν μία δόκιμη αστυνομικό.
    Αλλά, μάλλον το βγάζουμε εύκολα το συμπερασματάκι : είσαι ή μαζί μας ή εναντίον μας. Ή εργατόκαυλος ή στρατόκαυλος. Όχι ρε φίλε, με τη λογική είμαι. Σιχαίνομαι κάθε εξουσία. Και του Βαρδινογιάννη και του εργατοπατέρα. Γι’ αυτό και δεν ψηφίζω κανέναν, εδώ και δύο δεκαετίες. Γι’ αυτό και είμαι ελεύθερος επαγγελματίας. Γιατί δε γουστάρω να μου τη λέει κανένας. Και αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη, για ό,τι κάνω.
    Αυτά τα (ουκ) ολίγα από μένα. Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου.
    ΥΓ: Τα έχω κόψει τα καλσόν, Αννούλα. Με τόση τρίχα που έχω στο πόδι, δε βολεύουν γμτ…

    Μου αρέσει!

  • ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΡΑΚΟΒΙΤΗΣ

    Nα σαι καλά Αίολε έτσι σωστά τα πες με την λογική και την υπευθυνότητα.
    Θέλω όμως να σου πώ κάτι για τους παπούδες των μπάτσων για τους πατεράδες τους και για τους ίδιους. Φτωχοί άνθρωποι με τα προβλήματά τους τα πιστεύω τους. θα σου φανεί παράλογο και όμως είναι μαζί μας!!!! ναι να είσαι σίγουρος για αυτό. υπάρχοπυν β΄ρεβαια και ούφο , όπως σε όλες τις δουλειές, μα να ξέρεις άν δείξεις ήθος θα σε σεβαστούν. Μην τους φοβάστε το69 νεαρο παιδί14 χρόνων μαζί με άλλους πείραμε το βάπτισμα στην απαλλοτρίωση της ΕΛΒΥΚ πολλοι έγιναν μπάτσοι άλλοι πέθαναν, άλλοι ακόμα ζούν σαν συνταξιούχοι τα λέμε. οι σημερινοί τους βλέπω στην δουλειά μου , τους κερνώ κανά καφέ και κακία δεν έχω άν και διαθέτω δύο σημάδια απο δαύτους(δεν είμαι μαζόχα) ένα στην μυτη και ένα στο φρύδι απο την εποχή της Θατσερ. Πρέπει να καταλάβαιτε ότι υπάρχει ο κανονισμός του πυγμαχου μεταξύ μ,ας και τίποτα άλλο, εκτός και άν κινδυνεύει να εκτεθεί ο ίδιος οι χειρότεροι είναι οι(προσφερόμενοι πολιτες) για πέντε ψωροδεκάρες μάρτυρες.(τους έχω ζήση). Μπορούμε να τους πάρουμε μαζίμας. σε κάποια φάση, έτσι πιστεύω.

    Μου αρέσει!

  • MOODYTIMES

    Ωωωωωχ Θεε μου!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac