όταν…

όταν λέω κοιμάμαι πολυάριθμα όνειρα, ναι λέω κοιμάμαι, βγαίνω στο δρόμο, με τα μάτια ανοιχτά, ακόμα με το ίχνος τους και τη σιγουριά τους…

με καταπλήσσει ο αυτοματισμός μου σε σημείο που οι άλλοι δε με γνωρίζουν…

γιατί διασχίζω την καθημερινότητα χωρίς να σου αφησω το χέρι ουρανέ μου και τα βήματά μου στο δρόμο συμφωνούν και εναρμονίζονται με τα σχέδια της φαντασίας του ύπνου…

στο δρόμο βαδίζω σίγουρη, δεν σκοντάφτω, απαντάω με άνεση, υπάρχω…

αλλά όταν υπάρχει κάποια παύση και δεν είμαι αναγκασμένη να παρακολουθώ την πορεία μου, προκειμένου να αποφύγω τα κάθε είδους οχήματα ή να μην σκοντάψω πάνω σε ανθρώπους, όταν δεν είμαι υποχρεωμένη να μιλήσω σε κάποιον, ούτε με βαραίνει η υποχρέωση να μπω σε μια κοντινή πόρτα, ανοίγομαι πάλι σε πελάγη του ονείρου, σαν ένα καραβάκι από διπλωμένο χαρτί με τις μυτερές του άκρες, και επιστρέφω πάλι στη θαμπή ψευδαίσθηση που νανούρισε την αόριστη συνείδησή μου της μέρας που ξημέρωνε ανάμεσα στον ήχο των πρώτων πεζών που περνούν κάτω από το παράθυρό μου…

και τότε καταμεσής της ζωής, το όνειρο διαθέτει απέραντους κινηματογράφους…

κατηφορίζω έναν δρόμο ανύπαρκτο της πόλης και η παραγματικότητά σου που δεν υπάρχει εδώ που είμαι, μου τυλίγει τρυφερά το κεφάλι με ένα λευκό μαντήλι αναπωλήσεων…

είμαι θαλασσοπόρος που αγνοεί  το εαυτό του…

νικώ τα  πάντα εκεί που δεν πήγα ποτέ…

και είναι μια καινούρια αύρα αυτή η υπνηλία με την οποία βαδίζω, σκυμμένη μπροστά, πορευόμενη προς το …φανταστικό

ο καθένας έχει το δικό του αλκοόλ…

έχω αρκετό αλκοόλ υπάρχοντας…

μεθυσμένη από το να αισθάνομαι, περιφέρομαι και ξέρω που πηγαίνω αφού δε σου αφήνω το χέρι…

αν είναι η ώρα, πηγαίνω στη δουλειά όπως ο οποιοσδήποτε παέι στη δουλειά του…

αν δεν είναι ακόμα η ώρα, πηγαίνω μέχρι το ποτάμι για να κοιτάξω το ποτάμι, όπως ο οποιοσδήποτε κοιτάει ένα ποτάμι….

είμαι όμοια με τον οποιδήποτε τότε…

και πίσω απ’ όλα αυτά, ουρανέ μου, στα κρυφά γίνομαι αστερισμός που έχω το δικό μου άπειρο…

6 responses to “όταν…

  • MOODYTIMES

    Άμα έγραφε έτσι και ο «οποιοσδήποτε»…….!
    Καλό μήνα να’χουμε και κυρίως ονειροπόλο

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    Χ.Α.
    μ’αρεσει να διαβαζω πως ο κοσμος εχει καλη σχεση με τον υπνο.
    Καλο μηνα …στον αφιερωνω :[
    http://yannidakis.spaces.live.com

    Μου αρέσει!

  • MPLAOUGRINIAS

    Ο καθένας έχει το δικό του αλκοολ
    Πόσο δίκιο έχεις!
    Φέρτε μου να πιω να ξημερωθώ….!
    Καλό σου μήνα

    Μου αρέσει!

  • MOODYTIMES

    Και σήμερα δοκίμασα λίγο απο το αλκοολ της Εθνικάρας
    Μετά ένα ποτηράκι στην έκθεση βιβλίου…..δυνατό ποτηράκι
    Μετά μια συνομιλια στο τηλεφωνο που περισσότερο με ήπιε παρα την ήπια…
    Στην οργή αυτό είναι Χανκμουντύτιδα δεν είναι σχόλιο….

    Μου αρέσει!

  • MOODYTIMES

    Να μη το ξεχάσω άλλο ένα ποτηρακι δικό μου αλκοολ το αλμπουμ Destroyer Of The Void των Blitzen Trapper

    Μου αρέσει!

  • angiecillin

    εγώ πάλι είναι μέρες που από τη στιγμή που θα γυρίσω το κλειδί στη μηχανή του αυτοκινήτου… μέχρι τη στιγμή που θα το κλείσω… έχω τον ουρανό, τα δέντρα, τα πουλάκια και όλα τα ζωντανά του ουρανού παρέα… και ο δρόμος φεύγει χωρίς καν να το πάρω χαμπάρι..
    ένα πράγμα σαν αυτόματος πιλότος δηλαδή…
    όνειρα; πουλιά μου ταξιδιάρικα…
    και σαν καρικατούρα ταξιδεύω στα φτερά τους… ζώνη δεν βάζω… μ ενοχλεί στην καρδιά… στάσεις; εκεί που δεν πρέπει και κυρίως για να φάω κλήση για υπερβολική ταχύτητα…
    αύριο πάλι… 60+ χλμ ονειροπόλησης και κλήσεων
    καλό βράδυ κοριτσάκι

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac