ένα νες με …αίμα παρακαλώ!

ποιο Twilight μωρέ, αισθησιασμός και έρωτας ανάμεσα σε άνθρωπο και βαμπίρ; βαρετό!

ποια “Δίψα” μωρέ Μούντυ, γκραν γκινιόλ κορεάτικο; δεν την είδα βέβαια την ταινία, αλλά λέμε τώρα και λέμε αναγνώστη μου διότι εγώ ένα κόλλημα με τον Γουίλεμ Νταφόε το έχω και το ομολογώ πως θέλω να τον βλέπω!

έτσι τον συνάντησα στο Shadow of the Vampire , στον Αντίχριστο του Τρίερ και τώρα στο Daybreakers των Αυστραλών Μάικλ και Πίτερ Σπίριγκ …και αναμένω το Cirque du Freak του Πολ Βάιτζ…

Σαμ Νιλ, άθλιος καπιταλίστας , ο μεγαλοκαρχαρίας των βαμπίρ

Ίθαν Χοκ, επιστήμονας και καλό βαμπίρ, προσπαθεί να σώσει την βαμπιροανθρωπότητα, ο ήρεμος αιματολόγος Edward Dalton

Γουίλεμ Νταφόε, αρχηγός των φυσιολογικών ανθρώπων, θεραπευμένο βαμπίρ, ο Lionel , ή»Elvis»

Ιζαμπέλ Λούκας, η Ωντρεϋ, άνθρωπος!

μην ανησυχείς αναγνώστη μου,ούτε τα βαμπίρ συμπαθώ, ούτε θα βρυκολακιάσεις αν πας να δεις τους Daybreakers!

Daybreakers λοιπόν που πα να πει πως πρέπει να υποψιαστείς πως πρόκειται για μελλοντολογία με αλληγορική ως προς την κοινωνία των ανθρώπων σημασία, όπου οι τελευταίοι, είδος προς εξαφάνιση, αποκτούν άξια το χαρακτηρισμό “άνθρωπος” ενώ τα βαμπίρ/άνθρωποι που εξαιτίας μιας πανδημίας έχουν μετατραπεί σε βρικόλακες αντιμετωπίζουν σοβαρότατο πρόβλημα επιβίωσης διότι η τιμή του αίματος έχει εκτοξευτεί στα ύψη και τα βαμπίρ πίνουν το ένα το αίμα του άλλου και αλληεξοντώνονται…και όπως σου είπα αναγνώστη μου ο τίτλος παρ’ όλα αυτά δείχνει πως υπάρχει μέθοδος επιστροφής στην κανονική ζωή!

ποια είναι αυτή;

μα φυσικά ο Ήλιος!

o ζωοδότης ήλιος, αν και απών, εδώ παίζει τον σημαντικότερο ρόλο αναγνώστη μου γιατί μόνον αυτός μπορεί να εξολοθρεύσει την φονική επίθεση των πεινασμένων μεταλλαγμένων σε τέρατα βαμπίρ, εκείνος είναι και αυτός εντέλει που θα σκορπίσει την ελπίδα στην ανθρωπότητα!
ο ήλιος σπάνια βγαίνει αναγνώστη μου, κι όταν πρόκειται να ανατείλει αυτή του η συνήθεια αναγγέλεται στην σύγχρονη βαμπιροπόλη!
η απουσία του λοιπόν δεδομένη, αφού οι βαμπίροι δεν αντέχουν την θωριά του και εξαϋλώνονται οπότε το μάτι μου μεταλλομπλέδισε με το  σκοτεινό στιλάκι του αντεργουόρλντ και ήταν μονότονο αν εξαιρέσεις τις μουντοκόκκινες πιτσιλιές από αίμα που πασάλειψαν τα πάντα…
και ενώ το 2010 αναγνώστη το χρήμα είναι το ζητούμενο προς επιβίωση κρατών και κοινωνιών, το 2019 τη θέση του παίρνει το αίμα, συνεπώς ο βαμπιρισμός κατακτά τον κόσμο!

σα να λέμε δηλαδή πως το νόμισμα έχει δυο όψεις: η μια, όπως πάντα το κεφάλαιο, το συνώνυμο της απληστίας και της μισαλλοδοξίας και η άλλη το πάθος για την επιβίωση, αλλά με σεβασμό σε κανόνες μιας … σωστής κοινωνίας! σιγά το καλαμπούρι! κι έτσι αναγνώστη μου ξεκινά η μάχη, θύμα όπως πάντα ο απλός λαουτζίκος, που μπορεί να έχει βαμπιρίσια όψη, αλλά δεν παύει να αποτελεί τη μάζα, που απουσίας τροφής, από…φθσιολογικό βαμπίρ, μετεξελίσσεται σε …τέρας!

το αίμα πωλείται προς κατανάλωση για όσους μπορούν να το πληρώσουν, για να εξασφαλίσουν την αθανασία τους, διότι τα βαμπίρ δεν πεθαίνουν ποτέ ενώ οι άνθρωποι…,οπότε το ανθρώπινο είδος θεωρείται κατώτερο και αναλώσιμο…

θα μου πεις τώρα και με το δίκιο σου πως οι άνθρωποι εξοντώνονται μεταξύ τους από τότε που πάτησαν το ποδάρι τους σε αυτόν το πλανήτη!

ε  ναι, γι αυτό σου είπα για αλληγορική μελλοντολογία στην αρχή…όσο κι ανα τρόμαξα σε κάποιες σκηνές, θαύμασα ένα εφιαλτικό τεχνοκράτος, όπου οι ρόλοι του ανθρώπου και του βρικόλακα αντιστρέφονται με περιεκτικές κινήσεις…χωρίς γκοθοφολκλορισμούς που συνήθως πάνε πακέτο με τους βρικόλακες, διανθισμένο με χιούμορ, φτάνει να δεις τα βαμπίρ, κουστουμαρισμένα και με γραβάτες… η γραφικότητα στο λίμιτ απ όσο αφορά τους χαρακτήρες του θεραπευμένου βαμπίρ  και του «κακού» μεγαλοκαρχαρία !

σούπερ χάϊ τεκ λέιζερ με δόντια βρικολάκων, φιαλίδια φουτουριστικού εργαστηρίου συνδυασμένα με τη βαμπιρική δίψα για αίμα και φυσικά το απόκοσμο χαμόγελο του Νταφόε, μας κάνουν να εξαιρέσουμε την ταινία από την εντύπωση ότι κινηματογραφικά μπαίνουμε σε πρόγραμμα αποτοξίνωσης από κάθε κινηματογραφική ιστορία που χρωματίζεται με κηλίδες αίματος υπό το σεληνόφως…

δυνατές σλόου μόσιον σκηνές και επιστημονικοφανές «σύμπαν» λοιπόν, ανατριχιαστικό και αδιέξοδο μέχρι που εμφανίζεται ο Νταφόε με το απόκοσμο χαμόγελο…

στην τελευταία, κανιβαλιστική σκηνή, αναρωτήθηκα αν τα περιθώρια ελπίδας που απομένουν για το γένος μας,υπάρχουν ή σε μένα μόνο φαίνονται χλωμά και νοθευμένα…

περισσότερο τελικά μελαγχόλησα παρά τρόμαξα…

24 responses to “ένα νες με …αίμα παρακαλώ!

  • tommy

    Καλημέρα καμάρι του κάμπου μας…
    περαστική είμαι μη νομίζεις..απλά έφερα τον ελληνοτούρκικο καιφε μου
    με 13 σταγόνες αίμα..ακριβώς διότι μείναν κάποιες σταγόνες …ακόμα
    λοιπόν τα έργα με βρυκόλακες ποτέ δε μου άρεσαν…όμως..
    επίσης μου αρέσει πολύ ο Νταφόε…αλλά και το υπόλοιπο κάστ ηθοποιών.
    Ετσι όπως το περίγράφεις φαίνετε εξαιρετικα ενδιαφέρον κι αν κρίνω
    απο το πολύ καλό γούστο σου ..παρέα με τους συνειρμούς..
    τότε το πιο πιθανό είναι να μου αρέσει..

    Καλή σου μέρα κόριτσι μου…!!!!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

  • Αίολος

    Καλημέρα Αννούλα ! Λες ότι αξίζει να τη δω την ταινία, ε ? Δεν τα πολυπάω καλά με τα βαμπίρια, γμτ. Το καστ όμως, λέει πολλά. Ο -συγχωρεμένος πια…- Sam Neil, είναι από τους πολύ αγαπημένους μου. Το Γουίλεμ Νταφόε όμως, τον κυνηγάω ! Γουστάρω τρελλά, ότι κι αν παίξει. Κι ο Ήθαν, επίσης καλός. Θα δείξει…
    Πολύ μου αρέσει ο αποσυμβολισμός σου πάντως, βρε Άννα. Το κακό και άπληστο κεφάλαιο – ο καλός και αγαθός λαός… Όπου λαός και μάλαμα δηλαδή. Κάτι σαν εκείνη τη μάζα, που κλείνει λιμάνια, μπλοκάροντας τους κακούς τουρίστες και τους επίσης κακούς νησιώτες, από προμήθειες…
    Τέλος πάντων, ας μην πάμε αλλού την κουβέντα. Θα κοιτάξω, μπας και τη βρω την ταινία. Και το … αίμα στο λαιμό σου ! Μα να μη σ’ αρέσει ο Γουίλεμ…τστστσ…
    ΥΓ: Γλυκό με γάλα τον πίνω το νες. Αλλά χωρίς αίμα. Χαλάει τον αφρό…

    Μου αρέσει!

    • tommy

      καλέ τι λέει …το ΕΛ ΑΙΟΛΟΣ;; πότε σχωρέθηκε ο Sam Neil;;;;;;;;;;;;
      μέχρι πρόσφατα τον ήξερα για ζωντανό…

      Μου αρέσει!

    • katabran

      μα Αιολάκο μου , αν δε βγούνε τα βαμπίρ στους δρόμους, σόρρυ οι πολίτες ήθελα να πω, θα μείνουμε στο δρόμο!
      τέλος πάντων, στην ταινία το θέμα ήταν το αυθεντικό και όχι το υποκατάστατο παιδιά!
      κι εγώ συμφωνώ!προσοχή στα μεταλλαγμένα, είναι λάθος χρώμα- αλλάξτε λίπασμα!

      Μου αρέσει!

  • MOODYTIMES

    O Σαμ Νηλ ζει και βασιλεύει και οδεύει στα 63
    Βρυκόλακας το κεφάλαιο…απα πα…..quelle laikism!!!!
    Αχ δε μπορώ..πάω να παίξω τεννις στο πολιτεία κλαμπ.
    Εψες εγω διάβαζα ένα άλλο βιβλο τρόμου Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΑΖΩΝ του Gustave Le Bon..εκεί να δεις δικαίωση.
    Άντε πια αχαριστη Τσοπάνα σε στέλνουμε σινεμά για να παρομοιάσεις τις γεμάτες δημοκρατία πολυεθνικές και τις ακόμα πιο προοδευτικές τραπεζες με βαμπιρια και βρυκολάκια….
    Σιχτίρ με ξυπνήσατε πάλι!!!!

    Μου αρέσει!

  • MPLAOUGRINIAS

    Εγω θέλω να πιω το αίμα του Μουρίνιο μπορώ?????
    Καθενας με το πόνο του
    Μα καλά ηθελα ναξερα που είναι το συνδικαλιστικό όργανο των βρυκολάκων να διαμαρτυρηθεί που τους παρομοιάζουν με μεγαλοκεφαλαιούχους?Βαμπίρ πολέμα σου πίνουνε το αίμα.
    Ο κακός λαός φταίει μωρε λεφτερια στα Καρτέλ….και για τα χρεη της Ελλάδας ο κακός λαός φταίει όχι ο τίμιος επειχειρηματίας…..βαμπιρ συνταξιούχε ήρθε η ώρα να πληρώσεις
    Αλέκος Βαν Χελσιγκ

    Μου αρέσει!

  • Αίολος

    Φίλε Σαμ, σόρυ. Γράψε λάθος. Ζήσε μέχρι τα 100 σου κι άσε με εμένα να λέω μ@λ@κίες. Θα ορκιζόμουν ρε παιδιά, ότι είχα δει στις ειδήσεις κάτι τέτοιο. Και είχα στενοχωρεθεί. Γιατί τον συμπαθώ πολύ, το Νεοζηλανδό γμτ…
    Παλικάρια, μη μπερδευόμαστε. Κανείς δεν έβρισε το λαό, αλλά τον όχλο. ‘Αλλο το ένα, άλλο το άλλο. Αλό, αλό… τεστ !

    Μου αρέσει!

  • MPLAOUGRINIAS

    Μια χαρα καταλαβαμε τι θελει να πει η ποιητρια και ξεχωρίσαμε.
    Αλο αλο σου τηλεφωνώ

    Μου αρέσει!

  • katabran

    τς τς τς και αχαχαχ!
    είτε ως λαός είτε ως όχλος είτε ως κακός τουρίστας λεβέντες μου σιγά μην χαλάσω λεφτά που με το «αίμα» μου τα βγάζω σε φαγιά και νες … δηλαδή κάτι που 24 ώρες μετά που θα καταναλώσω θα γίνει βιταμίνες & κουράδα ! θα πάρω μαζί μου κονσέρβες να τρώω εκεί κάτι στα πρόχειρα & τα εστιατόρια να πάνε να γαμηθούνε, θέλω να πάρω βιβλία και κάτι σιντιά…
    αλό αλό …γουανταφάκ!τζάστ α θόουτ αϊ τράι, οκ οκ, μου βγήκε!
    τι καλοσχηματισμένο κ με τέλεια ανταύγεια το κεφάλι μου! εσένα;

    Μου αρέσει!

  • MOODYTIMES

    Ναι αλλά το κείμενο μιλούσε για λαο και όχι όχλο οπότε test has been passed……έχουμε μάθει να τα ξεχωρίζουμε

    Μου αρέσει!

  • Αίολος

    Bρε Νιόνιο, άλλος λέγεται γκρίνιας, εσύ γκρινιάζεις. Ό,τι πεις φίλε. Δε χαλάμε τις καρδιές μας.
    Εσύ Αννούλα, ένα πιπεράκι στο στοματάκι, το χρειάζεσαι. Δασκάλα σού λέει, για τα παιδιά σου. Τστστσ (again)…

    Μου αρέσει!

    • katabran

      δηλαδή εσύ που βάζεις τα παπάκια αντί για «α» είσαι καθωσπρέπει;
      αυτή είναι η διαφορά μας γλυκέ μου φωτογράφε… και τα παιδιά σας έτσι μιλάννε όταν δεν είστε μπροστά τους!

      Μου αρέσει!

  • MOODYTIMES

    Επισήμανση λέγεται όχι γκρινια.

    Μου αρέσει!

  • MOODYTIMES

    Σαφώς και δε χαλάμε καρδιές άλλωστε το έχω εξηγήσει προ πολού η γκρίνια του χώρου μου έχει αποδέκτες άλλους εμείς απλά υμφωνούμε ή διαφωνούμε

    Μου αρέσει!

  • katabran

    πάντως εγώ έγραψα για το πώς ερμήνευσα την ταινία!
    δέστε τη και μετά δέστε!

    Μου αρέσει!

  • mplaougrinias

    Θα τη δω τη ταινία έστω και σε ντου βου ντου.
    Για δασκάλα θα σε ήθελα στα παιδιά μου….

    Μου αρέσει!

  • Αίολος

    Τα παιδιά μου, Αννούλα, μιλάνε χωρίς παπάκια. Και μπροστά μας.
    Φίλε Νιόνιο, όλα καλά. Μόνο, που σήμερα, ένα κομμάτι του λαού, μετατράπηκε σε όχλο και δολοφόνησε τρεις ανθρώπους. Για αυτό ακριβώς μιλούσα. Οι βρυκόλακες, μάλλον είναι διαταξικοί. Και όταν φέρονται ως λαός, είναι χειρότεροι…

    Μου αρέσει!

    • MOODYTIMES

      κομμάτι του λαου?
      Άρα τους έβγαλες τη κουκούλα και τους είδες…
      Ε σίγουρα όταν φέρονται ως λαός είναι χειρότεροι εις το όνομα του λαού έγιναν οι μεγαλύτερες κλεψιές στη χώρα…ο λαός δε κυβερνάει?
      Ποιός ωφελειται?Αναρωτιόταν κάποτε καποιος…αφήστε τον να αναρωτιέται!!!
      Εμένα με ενδιαφέρει να πιαστουν οι δολοφόνοι γιατι δολοφόνοι είναι ,τώρα η ταυτιση τους με χώρους είναι έργο ειδικών φαντάζομαι.Το πρόβλημα είναι πως κανείς δε τους ταυτισε με το λαό ούτε καν με τους διαδηλωτές ακόμα και οι καταστηματαρχες που έπεσαν θύματα..αλλα τι ξέρουν αυτοί?

      Μου αρέσει!

  • katabran

    ααχ βρε παιδιά, σταματήστε! τα γεγονότα αυτά κάνουν τρομερό κακό στον τουρισμό !

    Μου αρέσει!

  • Αίολος

    Αννούλα… Από τον τουρισμό, ζουν πολλές πολλές χιλιάδες οικογένειες.
    Κι έρχεται χρήμα, που κινείται σε μια τελείως ψόφια αγορά.
    Ας μην το κοροϊδεύουμε. Όσοι έχουν το μισθουλάκο τους να τρέχει, μιλάνε εκ του ασφαλούς. Οι άλλοι που ψάχνουν κάθε σαιζόν και καινούρια δουλειά…

    Μου αρέσει!

    • katabran

      ο μισθουλάκος μου έχει 2700 ευρά μείον το χρόνο!
      ο δικός σου;
      όσο για τον τουρισμό, της κοντής… ξέρεις!
      με λιγότερα λεφτά κάνεις διακοπές έξω…
      καποτε ο παππούς μου έλεγε ότι θα γίνουμε τα γκαρσόνια της εευρώπης…
      ο παππούς μου πέθανε το 87!
      ορεντουβάρ!

      Μου αρέσει!

  • Αίολος

    Δεν έχω μισθό, χαρά μου… Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας. Σε δύο δραστηριότητες. Που και οι δύο, πλήτονται από τη γενική κατάσταση.
    Έχω δουλειά, πληρώνομαι. Δεν έχω, παίρνω χαπάκια για την πίεση -και παίρνω…
    Δεν παραπονιέμαι. Οι πλάτες μου να είναι καλά. Κι αντέχουν ακόμη…
    Της κοντής ο τουρισμός λοιπόν, βγάζει το μισό χρήμα που κυκλοφορεί έξω. Που αν κοπεί στο μισό, θα κλείσουν τα μισά μαγαζιά της γειτονιάς μου και της γειτονιάς σου. Όσα ξέφυγαν δηλαδή, από το κάψιμο-εκδίκηση, των «κοινωνικών επαναστατών»…
    Άϊντε πάλι καλό πσκ (όχι πασοκ, φαντάζομαι…)

    Μου αρέσει!

  • katabran

    ελπίζω η φορο-διαφυγή σου να σε κάνει να απολαμβάνεις τα Τζουμέρκα!
    😉

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac