χαϊτεκποίηση…

στην υγειά σου,

πόνημα!

από τα σπλάχνα του πισί βγαλμένο

με δυο κλικ σε γκρεμίζω

και με επαναφορά σε χτίζω

σε κάνω κάθετο

σε οριζοντιώνω

σε επιλέγω

σε ακυρώνω

σε ανατρέπω

και σε μετατρέπω

αν θέλω, τη γραφή σού αλλάζω

τώρα τα γράμματά σου πλαγιάζω

τα μεγαλώνω, τα κάνω δεκάρια

τα μικραίνω, τα κάνω εφτάρια

αν θέλω σε κάνω έντονο

αν πάλι θέλω να σου δώσω σημασία, σε υπογραμμίζω

μπορεί και να σε στιχίσω ή να σου λύσω τους ζυγούς

η εργαλειοθήκη μου αυτή είναι πλήρης

εκδικούμαι αναγνώστη μου

εκδικούμαι για τους δημιουργούς που παρακάλεσαν

και ένα νεύμα σου μάταια ζήτησαν

λοιπόν,

τα «άειδε» και τα «έννεπε» κομμένα!

θα σε σβήσω από τη μνήμη μου αν θέλω!

έχω μια εξουσία πάνω σου!

όσο αντιστέκεσαι, θα σου αλλάζω τα φώτα!

σωρό με αναιρέσεις θα σε κάνω

να σωριάσω τις ανασφάλειές μου επάνω

5 responses to “χαϊτεκποίηση…

  • MPLAOUGRINIAS

    Σα να λέμε «στο κομπιουτερ το δικό μου καβαλάρης είμαι εγώ»
    Μπλογκερ είμαι ότι θελω κάνω
    Νομίζω κάποτε ο Σαλμαν Ρουσντι είπε «σκεφτειτε αν ο Ιησους ήξερε απο ηλεκτρονικούς υπολογιστες…»

    Μου αρέσει!

  • Mίνα

    Aπό τα καλά του γραπτού λόγου…
    Επιδέχονται χαιτεκοποίησης αδελφούλα…
    Τα άλλα να δούμε πως θα τα μαζέψουμε… Που απαξ και βγούνε και κάνουν τη ζημιά… πίσω δεν ξαναγυρνάνε και το κακό δε διορθώνεται ούτε με delete ή format… αλλά με κανονική λοβοτομή…
    ……. πόσο θα’θελα αυτόν τον καιρό μια… 😦

    Μου αρέσει!

  • Αίολος

    Εσύ στις λέξεις, εγώ στις εικόνες… Ψηφιακή η εποχή. Όσο κι αν την ξορκίζουμε, άλλο τόσο μας βολεύει. Να τα ξαναλέμε ?…
    Όμορφη η επίκλησή σου στο πνεύμα του πληκτρολογίου 🙂

    Μου αρέσει!

  • moodytimes

    Αλτ Πι -Σι?
    Πιτσιρικάς έγραφα εγραφα έγραφα..κάποιοι το θεωρούσαν αφύσικο
    Τώρα πληκτρολογώ πληκτολογώ..πάλι αφύσικο το θεωρούν
    Θυμασαι που στα έλεγα?
    Φυσιολογικός θεωρείσαι αν δεν εκφραζεσαι αλλά όταν ζεις «τυπικά»,στρωμένα,άχρωμα……με λίγα λόγια,άστπυς αυτους στο θανατό τους κι ετοιμάσου για νέα καταχώριση.
    Το ίδιο ισχύει και για σένα κοπρόσκυλο Μπλαουγκρίνια

    Μου αρέσει!

  • Aaylita

    Κάποτε ένας φίλος μου είπε κάτι που δεν είχα ποτέ σκεφτεί μέχρι τότε: «Τα γραφτά και ό’τι γίναν εδώ μέσα, μπορούν εύκολα να διαγραφούν και να ξεχαστούν»…Και είναι αλήθεια που τη σκέφτομαι (δεν ξέρω γιατί!) συνεχώς…Τόσα γράμματα, σκέψεις, φιλίες, δημιουργίες….Όλα μπορούν να σβήσουν με το πάτημα ενός κουμπιού. Άντε δυο-τριών.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac