2104196773

εδώ στο μέγα Πανελλήνιον

γενέτειρα χρωμάτων, οραμάτων κι εχιδνών

κάποιοι είχαν το θράσσος

να της δώσουν τον τίτλο: «επανάσταση»

ο σκηνοθέτης και το καστ έκαναν τη διακομιδή

της φόρεσαν γύψο της χώρας

σε υγρά υπόγεια έγινε η εγχείρηση

της φόρεσαν βίδες και λάμες

όχι, η σκηνή θεατή μου, δεν είναι αστυνομική

διότι,

η νεκρή χρησιμοποίησε το αίμα της

θεατή μου, συμμάζωξε τα πεπτικά σου όπως όπως

τώρα,

ζέχνει ψοφίμι ο μυελός των επωμίδων

ακόμα!

θέατρο: Πανελλήνιο,  » η χιονάτη και οι 7 απρίληδες»

κρατήσεις, τηλ. 2104196773

μαχαίρι εμφύλιο

τροχισμένο στο Τέξας

έκοψε 4 μέρες πριν

τη συναυλία των Rolling Stones…

( δεν πρόκειται για χόμπι, ούτε για μπίζνες ύποπτες ,σιχτίρρρ!)

3 responses to “2104196773

  • ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ….

    Μου αρέσει!

  • moodytimes

    Να σας πω,εγω το κάλεσα το νούμερο αλλα απάντησε κάποιος κύριος με σπαστα Ελληνικα και είπε
    «Κύριο Μπαρακ και Κυρία Αγγελα ντεν είναι εντω»
    Το ξαναδα το νούμερο δε πήρα λάθος

    Μου αρέσει!

  • MPLAOUGRINIAS

    Επι τη ευκαιρία να σου πω πως δεν ήμουν εγώ το άλλο νούμερο το 112..ήμουν διάλειμα εκείνη την ώρα.
    Πολυ έξυπνο το γραπτό σας Μανδαμ.
    Πάντως ευχαρίστως θα το έδινα σε κάτι ξεροκέφαλους αγενείς μαλάκες που αντιμετωπίζω καθημερινά.
    Καλό απόγευμα
    υ.γ…ξερεις τι με ανησυχεί?Ακούω πολλους τελευταία να λένε «ο Ελληνας θέλει βουρδουλα»..ρε μπας και φασιστεύουμε?

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac