δεν πληρώνω!

κι αν διαπραγματευτούμε την παραγραφή του;

αν όσοι χρωστάμε αρνηθούμε να πληρώσουμε;

αφού δουλεύουμε καθημερινά και τους λογαριασμούς πληρώνουμε γιατί να εξοφλήσουμε κα τα δικά τους χρέη;

δεν πληρώνω! δεν πληρώνω Nτάριο!

άλλη διέξοδο από το παγκόσμιο χρέος αναγνώστη μου δε βλέπω εκτός από την παραγραφή του …

κι οι τράπεζες;

χα! αυτές δανείζουν εικονικά λεφτά που στην πραγματικότητα δε διαθέτουν!

εγγυήσεις;

ναι υπάρχουν, χάρη σε κεφάλαια που στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν!

υποστήριξη;

ναι υπάρχει, από τα …κεντρικά τους. που τυπώνουν λεφτά από αέρα κοπανιστό!

οφειλές;

ναι, έχουμε κι αν δυσκολευτούμε να τις ξεπληρώσουμε τις επαχθείς, οι τραπεζίτες …

κατάσχεση;

ναι, υπάρχει, μόνο που είναι σε περουσιακά στοιχεία πραγματικά!

λοιπόν, κυνικό ή όχι,  το σύστημα δεν είναι παρά μια απάτη που είναι ανάγκη να καταρρεύσει κι όχι να …στηριχθεί με τον…πώς το είπε ο  DSK;

μηχανισμό!

ναι!υπάρχει και είναι ξεδιάντροπος και πέραν του καλού μας!

παιδί;

ναι! κάνω σαν παιδί που δε δανείζει ή δε χαρίζει τα παιχνίδια του!

σαν παιδί που φοβάται να παίξει…


χθες ένας φίλος έγραψε κάτι για ενηλικίωση και γω σκεφτόμουν σήμερα να γράψω κάτι για τον πολιτισμό μας, όχι εκείνο τον αρχαίο, αλλά για τον άλλο των παραγεμισμένων κάδων… μα μετά συνειδητοποίησα πως ο νέος, είναι σε προσχολική ηλικία ακόμα μιας και είμαστε ένα απέραντο νηπιαγωγείο!

θυμάσαι αναγνώστη μου τις πόρνες ατην αρχαία Ρώμη;

ανέβαιναν στις ταράτσες και χαϊδεύονταν και οι ηδονοβλεψίες περαστικοί χόρταιναν θέαμα!

εξάλλου ότι δεν αποτελεί αντικείμενο της αφής, πάντα θα παραμένει αντικείμενο της επιθυμίας!

πάμε τώρα στην Αθήνα, όχι την αρχαία αλλά τη νέα…

ήρθαν οι ευρωπαίοι και σαν πόρνες βασάνισαν το βλέμμα μας και την ανεκπλήρωτη πείνα μας…κι ούτε στήθος, ούτε μπούτι δεν πήραμε μάτι!

μην ξεχνάς όμως πως  το αντικείμενο του πόθου είναι το ήθος αναγνώστη μου, το ήθος και η αξιοπρέπεια της ανθρώπινης υπόστασης!

απ την άλλη είναι πάντα βολικό η πόρνη να ναι οι… άλλοι!

διότι πες μου αναγνώστη μου πόσες φορές αναρωτήθηκες μήπως εκπορνεύεις τον εαυτό σου κι αν το έκανες, είχες ποτέ την ωριμότητα ή τη διαστροφή, την ωμότητα ή την ψυχή να το αποδεχτείς ή να μην το ξανακάνεις;

γι αυτό σου λέω, νηπιαγωγείο!

πότε θα μεταμορφωθούμε σε ενήλικες;

ρητορικό ερώτημα και πάμε παρακάτω…

η μάνα Ελλάς, τρέχει να μας μπουκώσει κάθε φορά που σα μωρά κλαίμε…

λες και κάθε αίσθηση που βιώνουμε σα μωρά μεταφράζεται σε ανάγκη για φαγητό!

κι έτσι έχουμε ένα κράτος υπερταϊσμένων μωρών που όσο μεγαλώνουν δε βιώνουν καμμιά συναισθηματική ανάγκη!

φαΐ φαΐ, όταν παραγεμίζει η κοιλιά, ξερνάει, μην κοιτάς που άλλοτε με «ευλάβεια» νηστεύει από τα πάντα παύοντας να ζητά!

θα το χεις παραακούσει αυτό το «δε ζητάμε»…καταλαβαίνεις…

κάπως έτσι αναγνώστη μου μωρά ξεμωρά μάθαμε να επιθυμούμε, να έχουμε ή να μην έχουμε,  αλλά ποτέ να είμαστε!

κι αυτό το άτιμο το μάτι μας, σα γεννητικό όργανο, από της αντίληψης, έγινε της κατοχής!

στα «κατεχόμενα» όμως οι κατέχοντες βάζουν όρους όπως θα ξέρεις και οι κατεχόμενοι πρέπει να συμμορφωθούν όχι για να υπάρξουν αλλά πρώτα απ’ όλα για να επιβιώσουν!

α ρε μάνα! α ρε μάνα! με την υπερπροσφορά σου που δεν έχει όρια, μάνα παντοδύναμη, αργά θυμήθηκες να δεχτείς πλάι σου έναν πατέρα!

γιατί ο πατέρας έχει όριο αναγνώστη μου!

και τώρα, αναγκάστηκες, επειδή άδειασες…

και μεις, τα παιδιά σου, σου κάνουμε μουτράκια, είμαστε κακόκεφα και κακόκεφα υποδεχόμαστε τον… σύντροφό σου!

είχαμε βλέπεις μυηθεί στην αποκλειστικότητα!

νιώθαμε μοναδικοί!

διατηρούσαμε τη φαντασίωση του αιώνιου παιδιού!

ώρα να ενηλικιωθούμε…

βαρύ αναγνώστη μου, αλλά αναπόφευκτο!


7 responses to “δεν πληρώνω!

  • moodytimes

    Το ΔΕ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΕ ΠΛΗΡΩΝΩ ήταν το δεύτερο θεατρικό έργο που είδα σε ηλικία 13 ετών με το Στεφανο Ληναίο και την Ελλη Φωτίου….κάτι με έπιασε τότε και σκέφτηκα…»πραγματι αν όλοι αποφάσιζαν να μη πληρώσουν τι θα γινόταν?»..απορίες ενος παιδιού που δεν ενηλικιώθηκε ποτέ…αλλα πάλι εξαρτάται τι εννοεί κανείς ενηλικίωση.
    Όσο για το πατέρα..θυμήθηκα την άλλη ανεπανάληπτη ταινία με τον αξεπέραστο Βεγγο που ψάχνει το πατέρα του και τον βρίσκει στο πρόσωπο του πάμπλουτου Λαυρέντη Διανέλου.Οι υπηρέτες του μπαμπα δε τον θελουν και προσπαθούν να τον τρελλάνουν για να μη τους φάει τη κληρονομία…Ο Θανάσης έχασε το πτερα στου στη Μ.Ασία και απο τότε τον έψαχνε..έψαχνε ένα όνειρο..και όνειρο τελικά ήταν όλη η ιστορία..ο μέσος απλός έλληνας Θανασης ξυπνά,πατέρας δεν υπάρχει αλλά υπάρχει η Κατινίτσα που τον αγαπά και αυτό είναι το καλύτερο ξύπνημα.
    Ρε τι μου θυμίζει τι μου θυμίζει….

    Μου αρέσει!

    • katabran

      να!γι αυτό σου λέω πως έχω την έξη να σε παρακολουθώ, να παρακολουθώ τη σκέψη σου εννοώ!
      σε φχαριστώ που κάθε φορά ότι γράφεις με κάνει να … θυμάμαι εναλλακτικές μορφές έκφρασης!

      Μου αρέσει!

  • dimitris

    Βλακεία θεόσταλτο δώρο που διεκδικεί δημόσιες τιμές , οδηγεί την σκέψη μας και χαρακτηρίζει τις πράξεις μας, αντιμετωπίζει με το βλέμμα της αγελάδας και το ύφος κυπρίνου την εξέλιξη των γεγονότων που στρέφονται εναντίον μας.
    …Απαλλάσσεται λόγω βλακείας θα έλεγε ένα έντιμος δικαστής, αλλά μπα δεν νομίζω κομματάκι δύσκολο το κόβω γιατί οι εντιμοι σπανιο είδος προς εξαφάνηση….
    Και πάλι ο μαδαφακα poor θα πληρώσει την νυμφευμένη και τα έξοδα του γάμου.

    Μου αρέσει!

    • katabran

      κι ότι ήμουν έτοιμη να πω πως μου χε λείψει κι ένα άλλο είδος σκέψης…καθώς σε θυμήθηκα τέρας, διαβάζοντας ένα άλλο θεατρικό, με το Σόλωνα και το Λουκά!
      φχαριστώ για το σχόλιο και το …σφηνάκι!

      Μου αρέσει!

  • tatshs

    ‘κει που μας χρεωστάγανε
    μας πήραν και το βόδι

    λένε στο χωριό μου

    χαιρετω

    Μου αρέσει!

  • angiecillin

    Τι να σου πω ρε κοπελιά…
    το πα και γω το γμνο δεν πληρώνω και παραλίγο να μου στέλνετε τσιγάρα στο ευάερο κι ευήλιο ίδρυμα κοινωνικής απόδρασης του Κορυδαλλού…

    μου λέει το παιδάκι μου… «μαμά να πάμε και μεις να δώσουμε τα λεφτά μας στην Ελλάδα μας για να μας σβήσουν το χρέος»… και σιχτιρίζω την ώρα και τη στιγμή που αφήνω τη ρημάδα την τιβου ανοιχτή και παίρνει τέτοια μαθήμα πατριωτικού φρονήματος η μικρή…

    να μην πληρώσω… μη σώσω και σωθώ…
    άντε καλημέρα να χουμε

    Μου αρέσει!

  • Mίνα

    Oχι άλλα λεφτά σε νταβατζήδες (Τράπεζες)
    Οχι άλλο κάρβουνο… (μη μας υποτιμάτε!…)
    Οχι άλλα αποβράσματα… και σκουπίδια… σε θάλασσες και ακρογιαλιές (χορτάσαμε και τώρα γίναμε οικολόγοι)

    Τα τελευταία χρόνια που έκλεισα όλες τις πιστωτικές κάρτες και έκλεισα τον τραπεζικό μου λογαριασμό έχω μπει ολοφάνερα σε black list.
    Δεν εξηγείται διαφορετικά να με καλούν… ΝΑΙ! Εμένα! τον νομιμόφρονα ιδιωτικό υπάλληλο (καλα ντε όχι εγώ ο άντρας μου) ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ στην εφορία για προσωπικό έλεγχο!! Φοροτεχνικό δεν έχω… Την κάνω μόνη μου τη δήλωση σιγά τα ωά δηλαδή αλλά θεωρούσα ότι είναι συνηθισμένη διαδικασία και ότι συχνά πυκνά τους καλούν και τους άλλους!
    Ελα μου ντε που δεν τους καλούν!
    Και άρχισα να την ψιλιάζομαι την δουλειά όταν το συζήτησε ο σύζυγός μου με το Λογιστή της εταιρείας που δουλεύει… και κείνος του είπε ότι δεν είχε ξανακούσει για ελέγχους σε ιδιώτες… Ενας άλλος μας είπε ότι θα το σκίσει το πτυχίο του και ότι μάλλον πρόκειται για λάθος!
    Ελα όμως που το «λάθος» εξακολούθησε και επαναλήφθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά!
    Αλλά έτσι γίνεται!!! Για να σου δώσει επιστροφή η εφορία 2.500 ευρώ σε περνάει από κόσκινο και την παίρνεις μετά από καιρό σιτεμένη ενώ όταν είναι να πληρώσουμε η εκαθθάριση βγαίνει μέσα σε 10 μέρες!!
    Σιχτίρ πρωί πρωί…
    Με έπιασε και λογοδιάροια και συγχίστηκα.
    Γι’αυτό σας λέω… αν θέλετε να καταρρεύσει το σύστημα πάρτε τα λεφτά από τις τράπεζες και κλείστε τις κάρτες. ΟΛΕΣ! Ούτε πιστωτικές ούτε cashcard ούτε τίποτα!
    Αρκεί βέβαια να έχετε τα κότσια και να είστε έτοιμοι για παν ενδεχόμενο… όπως το να μπείτε σε black list όπως εγώ…

    Οπως και να’χει μια καλημέρα όμως θα την πω… ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑ! 🙂

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac