παχαχ… σκαλιά πάλι;

καλημέρα αναγνώστη μου, όλη τη μεγαλοβδομάδα προσπαθώ να καταλάβω τα πάθη, μα δεν ξέρω ποια είναι τα λάθη που κάνω και τα Πάθη ούτε που μπορώ να τα προσεγγίσω φέτος!
είναι μάλλον οι τόσες πολλές βδομάδες παθών που η μια μετά την άλλη έρχονται, και η αντοχή μας στα δεινά και στις κακουχίες αρχίζει και λαμβάνει παροιμειώδεις διαστάσεις!
δεν ξέρω πώς είναι η φυσική σου κατάσταση αναγνώστη μου αλλά σε βλέπω καλά προπονημένο, σα να κάνεις κάθε μέρα 8ωρο στο Γολγοθά και όχι μιά ώρα διάδρομο σε κάνα τρέντυκο τζυμ στη γειτονιά!
τώρα βέβαια η λέξη διάδρομος εμένα μου φέρνει στο νου κάτι φάσεις στενές και δυσκοίλιες που έτρεχα και δεν έφτανα…
αλλά και συ ίσως τις έχεις περάσει ή τις  περνάς, γιατί πολλές φορές ένιωσα και ένιωσες αγκωνιές στα πλευρά από το συνωστισμό στο λούκι!
σαν να τον έχουμε τρέξει λοιπόν αυτόν το διάδρομο με βαθμό δυσκολίας και ανηφόρα, και σαν ν’ αναρωτηθήκαμε όπως τα μικρά παιδιά εκείνο το πότε φτάνουμε, αλλά το γαμώτο είναι πως δεν φτάνουμε πουθενά!
ή λες να έχουμε προσπεράσει το πουθενά καιρό τώρα αναγνώστη μου;
κοιτάω καμμιά φορά τις κερκίδες και βλέπω ψηλά στα θεωρεία Ρωμαίους  να μιλάνε γερμανικά, να κατεβαίνουν κάτω και  κάθε φορά που είναι να πιάσω διασκελισμό να με σπρώχνουν και κάθε φορά που είναι να πατήσω το ποδάρι γερά και να σηκωθώ για το άλμα να σηκώνουν κόκκινο σημαιάκι!
τι κάνουμε αναγνώστη μου τώρα;
άλλοι προσεύχονται στον οίκο του θεού και άλλοι …δέονται σε οίκους Μούντυ!
και οι μεν και οι δε ψάχνουμε τους συμβολισμούς και οι Μούντυ σταυρούς να μας σταυρώσουν!
κατά τα  άλλα, όλα καλά αναγνώστη μου;
κατά τα άλλα, τα γνωστά!
μπα, μην είσαι τόσο χανκμουντιασμένος…θα δεις!
το αρνί θα βγάλει φτερά και θα πετάξει από τη σούβλα!
και θα πάει κάπου μακριά σαν μαλλιαρή Μαίρη Πόπινς με ομπρέλα ανοιχτή! βοήθειά μας!
θυμάσαι εκείνο το άσμα που λέει κάτι για τους ωραίους; οι ωραίοι, λέει, το τραγούδι, έχουν χρέη!
εμ το τραγούδι το λέει, το έλεγε μάλλον, χρόνια τώρα!
εμείς όμως δεν προσέξαμε τα χρέη , κολλήσαμε ωραίοι ως έλληνες στο ωραίοι!
εκεί την πατήσαμε!
στη μεσογειακή ομορφιά μας και το μεσογειακό  μας ταπεραμέντο!
μα, τους έχεις δει τους άλλους;ξανθομπάμπουρες, γουρούνια, απολίτιστοι, όλη μέρα δουλειά!ανέραστοι!γρουσούζηδες!
έσπασαν οι καθρέφτες που τους είδαν και μας έμεινε εμάς η γρουσουζιά όμως!
πάρε τώρα αναγνώστη μου τη σούβλα για ντεκόρ σε βουκολικό έργο τέχνης, λίγο σουρεάλ αν συνεκτιμήσεις το περιτύλιγμα που εξακολουθεί να ναι από σικ έως κιτς…
πάρε τη σούβλα λοιπόν και πέρνα τη γαλανόλευκη και στήσε την μπακράουντ στο πασχαλινό τραπέζι!
στα περιθώρια της διπλωματίας, οι συνδαιτυμόνες κλείνουν ο ένας με νόημα το μάτι στον άλλον!
το πρώτο πιάτο έχει σερβιριστεί!ζεστή σούπα, με τα πρησμένα μας τα σκώτια και τα άντερα που δε μας έχουν μείνει καιρό τώρα, μαγειρίτσα, οι καλοί τρόποι βλέπεις, εμ τόσο μαγείρεμα, αλλιώς θα τη λέγανε τη σούπα;
οι καλοί τρόποι αναγνώστη μου έχουν πάει από καιρό τώρα περίπατο!
στήσε αυτί και άκου πώς ρουφάνε όλοι κάνοντας θόρυβο ώς και τα ψίχουλα ακούγονται που πέφτουν χάμω!
μπορώ;μπορώ να έχω λίγη …χωριάτικη;
νάιν!, κουνάνε το δάκτυλο σχεδόν σαν τικ
(γιατί μένουν, τελικά, αυτά τα κόλπα τα γερμανικά όπως και τα γερμανικά νούμερα;)
σκεφτόμουν χθες μέρα της σταύρωσης, μήπως ο Καϊάφας είχε σήμερα άλλη άποψη;
καλός κι αυτός, μη σου πω καλύτερος, γνωστός και μη εξαιρετέος, τηρεί το έθιμο κάθε χρόνο, μα αφού τα ήθη αλλάζουν γιατί τα έθιμα όχι;
λένε πως οι συνθήκες φταίνε, όχι ο χαρακτήρας των ανθρώπων!
επειδή το έχω ψάξει και το έχω εξαντλήσει το θέμα, θα σου  έλεγα αναγνώστη μου πως εγώ πιστεύω στους χαρακτήρες και όχι στις συνθήκες!
πως εκεί στις κερκίδες δεν βλέπω πια Ρωμαίους ούτε Γερμανούς, αλλά Ιούδες πολλούς!
και έξω από το γήπεδο, όλοι σου λέω έξω για Ιούδες το πάνε!
ο ρόλος, παραδοσιακά, με μεγάλη ζήτηση από όλες τις σχολές θεάτρου… άσε που φιλάνε υπέροχα!
μαδαφάκα όλα με το σεξ φτιάχνουν;λες;
το σεξ πετυχαίνει όταν υπάρχει χρήμα!
χρήμα; ε τότε με τα 30 αργύρια ακόμα στο τραπέζι και την μπάνκα στον αέρα, όλα τα σενάρια είναι πιθανά!
τι σου λεγα αναγνώστη μου;
στην παρέα μας φέτος όχι μόνο τα πάθη δεν θα καταλάβουμε, αλλά ούτε και την προδοσία!
γελάμε επειδή ξέρουμε αναγνώστη μου πως για να σε προδώσει κανείς, πρέπει πρώτα να είναι φίλος σου!
από φίλους, άλλο τίποτε…θα μου πεις αχ αχ αχ!
τους είδα σαν έτοιμους από καιρό με το κόκκινο αυγό στο χέρι και τα αργύρια στην τσέπη να σε τσουγκρίσουν, να σε σταυρώσουν και να σου στείλουν τις ευχετήριες κάρτες τους με τα Χρόνια πολλά…και εδώ μέσα όπως και κει όξω, πώς όλα μοιάζουν ε;
αλλά εσύ αναγνώστη μου το πες πολλές φορές πως πρέπει να προσέχω…εγώ δε σε άκουσα!και πίστεψα!
πίστεψα;
ναι, καλά…
καλή ανάσταση και με αυγά και με πασχάλια μια φορά να δω σε τούτη εδώ τη χώρα και θα κόψω το βλόγκιν μωρόμου!
7 responses to “παχαχ… σκαλιά πάλι;

  • MPLAOUGRINIAS

    Κανονικά μετα απο τετοια εισαγωγή κόλλαγε δελτίο του λαμόγιου
    Τέλος πάντων είμαι τόσο αντικυριακοπασχαλιάτικος που θα περιοριστώ σε ένα απλο συμφωνω.
    Εγώ τη Κυριακή πλακώνομαι στη μουσική,όχι στα κλαρίνα επειδή ως γνωστόν είμαι και ανθελλην,τσιμπολογάω λίγο κρεατάκι κανα τυροπιτακι απο τα τέλεια της μαμας Ντε Μπάρτσαινας ουζάκι η τσιπουράκι και κατα το απόγευμα είμαι γκολ.
    Διοτι ως ανθέλλην που είμαι το Πάσχα το βλέπω σαν αφορμή να γλυτώσω απο τη καθημερινή καφρίλα και ρουτίνα.
    Πολλά τα πάθη μας και τα λάθη μας αλλα ανάσταση δε βλέπω άσε που μου γυρίζουν τ’άντερα με τη ψευτοκατάνυξη των καναλιών των δημοσιοκάφρων και των αρχόντων του τόπου….

    Μου αρέσει!

  • MPLAOUGRINIAS

    Βλέπω σας τον έμαθα τον Serj ε????

    Μου αρέσει!

  • moodytimes

    Oπως λέει και ο Τζιμάκος το Πάσχα μας πάει γιατι βγάζει μια θλίψη πάνω στην οποία ο Ελληνας δημιουργούσε.
    Το κακό είναι ότι η θλίψη που βγάζουν όχι μόνο τα τελευταία Πασχα αλλα τα τελευταία χρόνια έγιναν η αφορμή να γεννηθεί μια ανυπέρβλητη βλακεία και μια φτηνή ψευτοκατάνυξη και ελπίδα με αποβλακωτίνη που εκτόπισε την όποια δημιουργικότητα μας.
    Με κούρασε και ο φαρισαισμός και ο Τατιανισμός και ο Ορθόδοξος Αυτισμός του κάθε Άνθιμου……
    Monkeys Go Home.

    Μου αρέσει!

  • tommy

    ίσως φταίει ότι είμαι θολωμένη..τα μισά κατάλαβα
    τα άλλα μισά όχι..
    για ποιό πάσχα μιλάμε;;
    ααα ναι όπως έγραψε και ο μεγάλος..
    σταύρος κουγιουμτζής
    ΠΑΣΧΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΣΧΑ…
    άντε καλό βράδυ να έχουμε.

    Μου αρέσει!

  • dimitris

    Ο καθένας μας κρύβει έναν μικρό Ιούδα μέσα του ο οποίος καιροφυλαχτεί, απλά η εμφάνιση του εξαρτάται από το κατάλληλο των συνθηκών, ιδίως όταν καλείται να προστατέψει το εγωπαθητικό του κέλυφος .
    Γιατί πάντα εξαιρούμε τους εαυτούς μας? δεν το κατάλαβα ποτέ.
    Όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε.

    Μου αρέσει!

    • katabran

      σωστά τα λέτε αγαπητέ!
      αν διαβάσατε καλά τις 3 πρώτες μου σειρές, εκεί αναφέρθηκα, στα πάθη μου και στα λάθη μου, που πολλές φορές πρόδωσαν τα μεν τα δε!
      και εγωπαθητικό δεν είναι, αλλά δεν συμφωνώ πως όλοι βράζουμε στο ίδιο καζάνι, συμφωνώ όμως ότι …βράζουμε!

      Μου αρέσει!

  • Alexandros

    Ο Ιουδας φιλουσε υπεροχα.Κι αφου γεμισαμε ιουδες δεξια κι αριστερα,μακαριοι οσοι δεν εχουν ουτε φιλους ουτε μαθητες.Δε θα προδωθουν.
    Θυμαμαι ενα μαθημα απο τα παλια,αγωγη του πολιτη νομιζω.Η λογικη του παραλογου. «γελάμε επειδή ξέρουμε αναγνώστη μου πως για να σε προδώσει κανείς, πρέπει πρώτα να είναι φίλος σου!από φίλους, άλλο τίποτε…θα μου πεις αχ αχ αχ!
    πίστεψα;
    ναι, καλά… »
    Κι αφου φιλους δεν πιστευες οτι εχεις,δε σε προδωσε κανεις.Τυχερουλα 😉

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac