ιδιαιτερο

καλησπέρα αναγνώστη μου και σου χω κακά νέα και…πάλι από τα παλία!

ξεκινάμε;

στην πανάρχαιη ιστορία των θρησκειών λοιπόν, κανένας θεός δεν έτυχε ποτέ να εμφανιστεί αυτοπροσώπως, τουλάχιστον στους θνητούς εκείνους που τον πιστεύουν, τον επικαλούνται, τον λατρεύουν, αλλά και τον χρηματοδοτούν, είτε από το περίσσεμα είτε από το υστέρημά τους…
ούτε φωνή αυτού ακηκόατε πώποτε, ούτε είδος αυτού εωράκατε έλεγε ο Ιησούς, στην πιο έγκυρη μαρτυρία του ότι, όποιοι εμφανίζονται ως συνομιλητές του θεού αποτελούν αντικείμενο ψυχιατρικής, όταν δεν εμπίπτουν στην αρμοδιότητα της αστυνομίας!

κι επειδή η απόσταση είναι μητέρα της άγνοιας,
κι ο έλληνας γνωρίζει καλύτερα τον έλληνα απ’ ότι τον σενεγαλέζο ή τον περουβιανό,
φαίνεται πως ο θεός, παρά την αντίθετη άποψη των αυτοδιορισμένων εκπροσώπων του, γνωρίζει τους πιστούς πολύ λιγότερο απ’ όσο εκείνοι πιστεύουν ότι τον γνωρίζουν…

βέβαια το σωστό κατά τη γνώμη μου θα ήταν αναγνώστη μου,
μολονότι ένας παντογνώστης δε χρειάζεται τις δικές μου συμβουλές,
να κατεβαίνει τα βραδάκια ο πλάστης του παντός και να κουβεντιάζει λίγο, όχι μόνο με πιστούς αλλά και με άπιστους, τονώνοντας την πίστη των πρώτων και κονιορτοποιώντας την απιστία των δεύτερων με την απτή παρουσία του!
όμως εκείνος δεν το βλέπει έτσι, κάτι που εμείς πρέπει να θεωρήσουμε απόλυτο δικαίωμά του!

διαφωνώ μαζί σου, αλλά θα δώσω και τη ζωή μου για να σου εξασφαλίσω το δικαίωμα της διαφωνίας, όπως έλεγε και ο μακαρίτης Βολτέρος…

παραμένοντας λοιπόν πολύ μακριά από τα άθλια επίγεια, τα οποία πάντως ο ίδιος δημιούργησε, καθώς και από την απύθμενη βλακεία των ανθρώπων, τους οποίους πάντως ο ίδιος κατ’ εικόνα και ομοίωση παρήγαγε, ο θεός φαίνεται ότι προτιμάει να διαβιβάζει τις επιθυμίες και τις εντολές του μέσω κάποιων αγγέλων!
προσοχή όμως αναγνώστη μου, όχι των γνωστών φτερωτών και μη ορατών αξιωματούχων του παράδεισου!
αλλά των κατά τους αρχαίους αγγελιαφόρων και κατά τους σύγχρονους εκπροσώπων επικοινωνίας!
έτσι τουλάχιστον βεβαιώνουν οι αυτοδιορισμένοι άγγελοι, ή αγγελιαφόροι ή εκπρόσωποι επικοινωνίας και είναι πολύ επικίνδυνο εγχείρημα να δοκιμάσει να τους το αμφισβητήσει αυτό κανείς!

θα θυμάσαι αναγνώστη μου τότε που σου έλεγα για τις μεταβιβάσεις των θεϊκών εντολών…που ξεκίνησε από τους προϊστορικούς μάγους, κατόπιν πήγε στους μάντεις, μετά πήγε στους προφήτες, τους κήρυκες και τέλος στους άγιους…

ε λοιπόν, μου κάνει εντύπωση ότι από μια εποχή και μετά, πέρασε στα χέρια των κληρικών!

οι μάγοι ήταν ελάχιστοι, οι μάντεις και οι κήρυκες λίγοι, οι προφήτες και οι άγιοι κάπως πιο πολλοί…

αλλά οι κληρικοί!

καθώς ο χρόνος κυλούσε και το αντικείμενο παρουσίαζε τις όλο και πιο συμφέρουσες πλευρές του, άρχιζαν να πολλαπλσιάζονται, με ρυθμό μάλιστα τόσο ραγδαίο, ώστε, τελικά να σχηματίσουν μια ισχυρότατη κοινωνικοεπαγγελματική τάξη, με πολιτικές, ψυχολογικές πολιτισμικές και ίδίως οικονομικές προεκτάσεις!

πρόκειται για την τάξη εκείνη που:

τα μέλη της, με βαθύ αυτοσεβασμό, την ονομάζουν ιερό κλήρο…

οι άλλοι, ή πάντως οι περισσότεροι αρκούνται σε μια πιο λιτή ονομασία, κλήρος…

μερικοί αμφιλεγόμενοι του περίεργου νεφελώματος των κουλτουριάρηδων την αποκαλούν, ιερατείο, όρος που δε μου μοιάζει και ιδιαίτερα ευσεβής…

και κάποιοι θρασείς, που προσπερνώ το θράσσος τους, λανσάρουν εφεύρημα λεκτικό με τη λέξη, παπαδαριό!

(εδώ όπως είδες αναγνώστη μου απλά διαγράφουμε τη λέξη)

ανάλογα τώρα με την εσωτερική διαβάθμιση των μελών του , έχουμε ανώτερο και κατώτερο κλήρο…

ο κατώτερος έχει τις αναλογίες των πληβείων (plebs=πλέμπα), ενώ ο ανώτερος των πατρικίων!

που πάει να πει:

είναι προικισμένοι με ευφυΐα άνω του μετρίου, που τους επιτρέπει να εξουσιάζουν και να απομυζούν τους κάτω του μετρίου συνανθρώπους τους!

είναι εντελώς αμέτοχοι στην παραγωγική διαδικασία, στην οποία μετέχουν όλοι οι άλλοι συνάνθρωπόι τους, βλάκες και ευφυείς, χωρίς διάκριση…

μια μόνο υποχρέωση έχουν αλλά κι αυτή μη ελεγχόμενη με κάρτες παρουσίας:

συμμετοχή σε θρησκευτικές λειτουργίες Κυριακών και εορτών!

παρατηρείται ωστόσο, μια προθυμότερη παρουσία σε γάμους κα βαφτίσια και κηδείες επωνύμων, όπως οι ανώνυμοι ονομάζουν τους ξερετεποιούς!

οι ξερετεποιοί και οι ανώτεροι κληρικοί είναι ομόλογοι!

αυτό εξηγείται από τις έξτρα αμοιβές των νυμφευομένων, βαφτιζομένων και κηδευομένων…

κι εδώ είναι που τερματίζεται αναγνώστη μου, η εργασιακή προσφορά τους στο κοινωνικό σύνολο και την εθνική οικονομία!

τις υπόλοιπες μέρες και ώρες, ex officio μεν οφείλουν να επιδίδονται στην ανάγνωση ιερών κειμένων, στην πράξη όμως, επειδή με τον καιρό οι περισσότεροι απλά το μάθαν παπαγαλία, και πρέπει να βαριούνται, εξάλλου το πολύ το κυρελέησον…, μάλλον αναλίσκουν το χρόνο τους στην απλανή θέαση του κενού, ή στην εξόντωση ενοχλητικών εντόμων ή στην επινόηση αύξησης των υλικών αγαθών τους,εν αναμονή της μετακόμισής τους στον κήπο της Εδέμ…

και παρά το γεγονός αναγνώστη μου πως ο απόστολος Παύλος, ενώ για τον εαυτό του απαιτούσε να τον τρέφουν,
(μην ουκ έχομεν εξουσίαν , φαγείν και πιείν;ή ουκ έχομεν εξουσίαν του μη εργάζεσθαι;)
για τους άλλους, σε ένα γράμμα του προς τους θεσσαλονικείς,  δογμάτιζε πως ει τις ου θέλει εργάζεσθαι, μηδέ εσθιέτω!
οι περισσότεροι λοιπόν επίγονοί του, χωρίς να εργάζονται εσθιούν και μάλιστα τον αποκαλούμενο άμπακο!

έτσι όχι μόνο παραβιάζουν την εντολή του αποστόλου, αλλά και διαπράττουν ένα από τα θανάσσιμα αμαρτήματα:τη λαιμαργία 

και μη μου πεις αναγνώστη μου πως δεν είναι έτσι όπως σου τα λέω, γιατί θα σου δείξω τις τσιτωμένες ροδαλές παρειές τους και τις αιώνια εγκυμονούσες γαστέρες τους!

καλό βραδάκι αναγνώστη μου, τα ξαναλέμε, τώρα που βρεθήκαμε εμείς και μεις εσένα δε θα σου χω εκπλήξεις, αλλά … του θεού…

9 responses to “ιδιαιτερο

  • moodytimes

    Ti το θελες απογιοματιάτικα Ταγαααρρρ να μου θυμίσεις τα προνόμια του κλήρου….α προπο α λοττο και μπαι δε γουέι…ποιά θα είναι η επιβάρυνση της εκκλησιάς τώρα με τα νέα μέτρα?
    Δε ρώτησα και το κύριο Παπανδρέου αν εκτός απο ανθρώπους του μόχθου είδε και κανα κληρικό έτοιμο να δώσει τίποτις

    Μου αρέσει!

  • MASTER ΑΛΕΦΑΣ

    Έλα μωρε τώρα εμενα θα μου πείς οι παππαδες είναι σα τους διαιτητες φοράνε μαύρα παριστάνουν τους άρχοντες και δε κάνουν τίποτα.Θα ξεχάσω εγώ τα κοράκια που μου φαγαν τιτλους και νίκες…έλα μωρε με τους κεφτέδες και βγαίνουν και στη τηλεόραση και αναλύουν..τι αναλύετε ρε ταρατατζούμια α πατε να κάνετε καμμιά ανάλυση ούρων που είσαστε με τη μπακα στο γόνατο οι περισσότεροι…κυρα Καταμαραν μου..πέστα γιατι αμα μιλάει ο Μάστερ οι άλλοι κλείνουν τον ήχο

    Μου αρέσει!

    • katabran

      υπογράψτε να φορολογηθεί η εκκλησία!
      κώουτς τα σέβη μου!
      μόνο για τις ταυτότητες ήξεραν να υπογράφουν οι υπέρ πίστης και πατρίδας, αϊ και τωρα που κινδυνεύει η πατρίς, λόγια και ποιηματακια και βζουνάκι γουργό φούντα φές καμάρι, λεβεντιά περηφάνεια, σωστός διπλωμένος κατιφές!
      σταδγιάλα!

      Μου αρέσει!

  • yannidakis

    ο Θεος με την τριαδικη Του υποσταση εμφανιστηκε τρις στην ιστορια της Καινης Διαθηκης, στην Παλαια Διαθηκη εμφανιζεται ως Φωτια.
    Ολα ειναι σχετικα. Πως να δουμε τον Θεο οταν δε μπορουμε να δουμε τον ανθρωπο;
    Ολα ειναι σχετικα :[
    http://yannidakis.spaces.live.com

    Μου αρέσει!

    • tommy

      και πως να δούμε τον ανθρωπο αν δε δούμε
      τον ΘΕΟ;; γιατί κρυβεται;
      ΦΙΛΕ ΓΙΑΝΝΙΔΑΚΗ ΘΕΛΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ
      αλλα δε βλέπω ουτε ενα του σημάδι
      (εδω που τα λέμε όμως και εκείνοι οι παλαιοί
      που είδαν οπως λεν οι γραφες σημαδια του ακομα
      κι εκεινοι τον ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΑΝ)
      αντιθέτως βλέπω σεισμούς κ καταποντισμούς
      παιδια να βιαζονται,πεινανε,δειψανε,που ειναι
      ΕΚΕΙΝΟΣ;;ο μεγαλόψυχος;
      μαλλόν μικρόψυχος μου κάνει αφου δε χωρούν
      ολοι κατω απο τη σκέπη του

      (με πλήρη συνειδηση το εννοώ) ΤΟ ΜΙΚΡΟΨΥΧΟΣ

      Μου αρέσει!

    • katabran

      τρεις ε;κι όλες μαζεμένες απ ότι ξέρω…
      ε εντάξει, θαρρώ…αρκούν!

      Μου αρέσει!

      • tommy

        πρώτη φορά βλέπω μαθήτρια να περιμένει πως κ πως
        την καθηγήτρια να (γράψει)
        μην με αφήνεις χωρίς (ιδιαίτερα) γιατί θα τα ξεχάσω
        και θέλω μια φορά να αριστεύσω μια και στο σχολείο
        δεν (πήγα)
        οχι κυρία δεν έκανα κοπάνες ποτέ…
        απλα ..για γνωστούς λόγους ..τα παράτησα

        υγ..κρέμομαι απο τα χείλη σου….

        Μου αρέσει!

  • MPLAOUGRINIAS

    Με αυτά που διαβαζω δε μπορώ θα το γράψω……ωωωχ Θεούλη μου!!!
    Καλα εγώ φταίω που δε βλέπω το Θεό τα παιδάκια που πεθαίνουν απο πείνα απο φυσικές καταστροφές απο πολέμους κι αυτα μυωπία έχουν?
    Τέλος πάντων τη τοποθετηση μου στη σχέση εκκλησίας θρησκείας την έκανα σε προηγούμενο σχόλιο.Δεν έχω αποδειξη ότι δεν υπάρχει Θεός απλά δε πιστευω και δε πιστεύω γιατι αυτοί που προσπάθησαν να με φέρουν κοντα του σε κρίσιμα ερωτήματα απαντούσαν με μπούρδες,όχι όλοι αλλά οι περισσότεροι…να θυμίσω τη περιουσία βρέθηκε στο όνομα του Χριστόδουλου…κάμποσα εκατομμύρια ευρώ…γιατι όλα αυτά τα λεφτα να μη πάνε στο κρατος τη δυσκολη τούτη ώρα?Ο Ιησους κυκλοφορούσε με διαμαντια μερσεντες και χρυσάφια????….μωρε δε με παρατάνε λέω εγώ.Κύριε Παπανδρέου,μια και είστε όπως λέτε σοσιαλιστής μη χτυπάτε μόνο το λαό που σας πίστεψε στρέψτε και το βλέμμα σας στην αμύθητη εκκλησιαστική περιουσία που τι τη θέλει η εκκλησία αλήθεια?
    Δε θελω όμως να είμαι άδικος υπήρχαν και ιερείς αληθινά ταγμένοι στη πίστη τους που βοήθησαν κόσμο απο το υστέρημα τους…εκεί προσκυνώ που λένε.

    Μου αρέσει!

  • tommy

    Μαλιστα και φτασαμε στο διαταυτα…
    το ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ λέω εγω..οχι ιερατείο
    γιατι αν και άπιστη σέβομαι τους πιστούς
    άνα των αιώνων λοιπόν το παπαδαριό
    που κατειχε υψηλες θέσεις στην κυριαρχία του κράτους
    ηταν κ ειναι …ΠΑΜΦΑΓΟ…

    αν η σθεναρή μνήμη μου δεν με απατά
    Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ…ΠΑΝΤ(ΕΛΕΗΜΩΝ)
    εκείνος ο καημένος 80χρονοςγεροντας
    δικαιολόγησε την πενιχρη (προσωπική του περιουσία)
    6..δις ευρουλάκια οτι τα ειχε μαζεψει για τα γεραματά του
    (καποιος ξεχασε να του πει πως το ενα κ μισο ποδι ηδη ηταν στον τάφο)κ πως η περιουσια ΤΟΥ δεν ηταν απο
    τον πενιχρο μισθο των παπαδαριών

    επίσης αν πάλι δε με απατα η μνημη μου καποια ερμη
    ΘΡΗΣΚΕΥΟΜΕΝΗ ΠΙΣΤΗ γυναίκα ακολουθούσε πιστά
    των ΑΝΘΙΜΟ..μεχρι κ στο κρεββάτι του πήγε για να του
    αποδειξει την αγάπη της…
    και άφου της ΕΦΑΓΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ την πεταξε
    στο κάλαθο των αχρήστων

    ΑΥΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΜΑΣ
    ΠΟΥ ΕΞΑΙΡΕΙΤΑΙ ..ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ

    και για να μην αρχίσω τα μπινελίκια αλλωστε προειπαν
    τα τρία φιλαράκια μου…
    ΜΟΥΝΤΥ-ΑΛΕΦΑΣ-ΜΠΛΑΟΥΓΚΡΙΝΙΑΣ

    ΔΩΣΤΕ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΛΑΟ..
    ΤΟΥ ΑΝΗΚΕΙ…
    ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ…
    ΔΙΑΒΟΛΟΣΑΤΑΝΑΔΕΣ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ …ΙΕΡΕΩΝ

    εδω θέλω να δω κυβέρνηση να ΑΠΑΙΤΕΙ να δώσουνε
    οι έχοντες κ κατέχοντες ..
    αη σιχτηρ πιά εμεις δεν ειμαστε κράτος ελληνων
    αλλα (καημένα) κατω απο την εξουσια του εκλησιαστικου
    κλήρου….

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac