τα ιδιαίτερα μαθήματα της…Κλεονίκης στη χώρα των θαυμάτων

θαύμα! θαύμα!

άκου αναγνώστη μου τον άπιαστο Θωμά και διάβασε  το θαύμα που έγραψα πάλι!

θαύμα λοιπόν!

με μια ευρεία έννοια, όπως το λέει και η λέξη, είναι ότι προκαλεί θαυμασμό:

από την απλότητα ενός γυμνού σώματος μέχρι την ακτινοβολία ενός μεγάλου πολιτισμού!

«ελληνικό θαύμα»

και…

 από την επιβλητική μεγαλοπρέπεια ενός μνημείου μέχρι την εξαίσια γεύση ενός πιάτου της…γαλλικής κουζίνας!

«θαύμα αυτό το chateaubriand! Αλλά κι αυτό το coq au vin, θαύμα!θαύμα!»

με τη στενότερη έννοια όμως, θαύμα τι είναι;

μα η δυνατότητα μιας εξωγήινης δύναμης, μάλλον φανταστικής παρά αληθινής, να πραγματοποιεί τα θεωρούμενα από τους ανθρώπους απραγματοποίητα:

από τη θεραπεία μιας ανίατης ασθένειας μέχρι την αστραπιαία μετατροπή ενός φτωχοδιάβολου σε Κροίσο και από νίκη ελάχιστων αδύνατων ενάντια σε πάμπολλους ισχυρούς μέχρι την ανάσταση ενός νεκρού!

το είπαμε και στο προηγούμενο μάθημα αναγνώστη μου, βασικό στοιχείο στον ακούσιο και αναγκαστικό ανθρώπινο βίο είναι η απελπισία!

άρα και η δυστυχία!

άλλοτε πρόσκαιρη, άλλοτε μόνιμη…

η ελπίδα για μια κεραυνοβόλα παρέμβαση από τον άγνωστο Χ, τον «από μηχανής θεό» των αρχαίων ημών, που «ως ωκ θαύματος» θα υποκαταστήσει στη δυστυχία την ευτυχία, αποτελεί το ισχυρότερο τονωτικό φάρμακο για όσους έχουν βαθύτατη συνείδηση της αδυναμίας τους…

Dum spiro spero, κληρονομημένο από τους ρωμαίους, ελπιδοφόρο σύνθημα των απελπισμένων ευρωπαίων του μεσαίωνα…τσιτάτο κοινότυπο και σήμερα όμως!

σκέφτομαι όμως πως, μια τέτοια ελπίδα, εφόσον  στηρίζεται στο φανταστικό ουράνιο θαύμα, δεν είναι παρά το φαΐ των αφελών, δεν το λέω εγώ, το χει πει ο αρχαίος Μένανδρος!

εγώ προσφεύγω στη λέξη – κλειδί , βλακεία !

και εξηγώ γιατί , αν θέλουμε να μην κοροϊδευόμαστε:

αυτός ο μυθικός άγνωστος Χ, που αυτοί οι ελπίζοντες απελπισμένοι τον θεωρούν ως πλάστη δισεκατομμυρίων ουράνιων σωμάτων, ακατοίκητων και κατοικημένων, είναι μάλλον απίθανο να τρέφει προσωπικό ενδιαφέρον για τα οικονομικά του καστανά της γωνίας κυρίου Αριστείδη ή για τα αισθηματικά προβλήματα της κυρίας Κλεονίκης, 1ος όροφος, διαμέρισμα 4, στην Τρίτη πολυκατοικία αριστερά απ τον κυρ Αριστείδη…

όμως, λέω όμως, αν η προσφυγή στην «εξ ύψους βοήθεια» θα μπορούσε αντικειμενικά και λογικά να θεωρηθεί βλακεία, αυτό βέβαια δεν αποτελεί λόγο να θεωρηθούν βλάκες όλοι οι δυστυχείς που προσφεύγουν, όταν κυρίαρχο στοιχείο τους είναι η δυστυχία, με παρεπόμενη μόνο τη βλακεία…

εξάλλου ο πνιγμένος απ τα μαλλιά πιάνεται…

με τη στενότερη έννοια λοιπόν το θαύμα, αν και μη υπαρκτό από μια εξωγήινη παρέμβαση, γίνεται εφικτό όταν ο ενδιαφερόμενος το πιστέψει βαθειά, όπως κι αν βαθειά πιστέψει στον εαυτό του ή σε οτιδήποτε άλλο…

γιατί;

γιατί τότε, αυτόματα κινητοποιούνται στο έπακρο όλοι οι μηχανισμοί οι αμυντικοί, η λανθάνουσα ενέργεια επίσης και γενικά όλες οι φανερές αλλά και κρυφές ανθρώπινες δυνάμεις!

γι αυτό το θαύμα είναι το προσφιλές τέκνο της πίστης, δίκιο είχε ο Γκαίτε!

αλλά καλομελέτα κι έρχεται αναγνώστη μου, άσε το Γκαίτε και πιάσε τη λαϊκή σοφία!

η πίστη σου σε έσωσε, έλεγε ο Χριστός επανειλημμένα στους σωζόμενους!

πάντως στον ιουδαϊκό/χριστιανικό  κόσμο τα θαύματα είναι μια ολόκληρη ιστορία!

αρχίζουν με την παλιά διαθήκη, επαναλαμβάνονται με την καινή και συνεχίζονται, με πολύ εντονότερο ρυθμό, στους πεζούς αιώνες των επιγενομένων…

ας τα πάρουμε με τη σειρά!

η πρώτη σειρά είναι απόρροια των διαδοχικών τετ α τετ του θεού με το Μωυσή, ήρωα και νομοθέτη του εβραϊσμού, όπως, σε τόνο μη επιδεχόμενο αμφισβήτηση, μας διαβεβαιώνουν οι συγγραφείς του πρώτου μέρους της βίβλου…

σύμφωνα λοιπόν με θεϊκές οδηγίες, λένε, ο Μωυσής χρησιμοποίησε το (μαγικό) ραβδί του, που πότε πότε μεταμορφωνότανε και σε φίδι,

πρώτον, για να φιλοδωρήσει με τις δέκα πληγές του φαραώ τους εχθρούς αιγύπτιους

δεύτερο, για να μετατρέψει το θαλασσινό νερό σε αίμα, και

τρίτο, για να χωρίσει στα δυο και να ξαναενώσει την ερυθρά θάλασσα, έτσι ώστε να σωθούν όλοι οι εβραίοι και να πνιγούν όλοι οι αιγύπτιοι

το τέταρτο περνάει στη δικαιοδοσία του ιουδαίου στρατηγού Ιησού του Ναυή, που, πάλι με συμβουλές ουράνιου προστάτη του εβραϊκού λαού, πρόσταξε τους σαλπιγκτές του να σαλπίσουν με όλη τους τη δύναμη και τους στρατιώτες να ουρλιάξουν με όλα τους τα πνευμόνια, οπότε, μέσα σε ένα ασύλληπτο, ανατριχιαστικό πανδαιμόνιο, ιδού τα τείχη της Ιεριχούς καταρρέουν και ο εβραϊκός στρατός μπαίνει θριαμβευτής στην ατείχιστη πόλη…

και μετά αναγνώστη μου έρχεται η καινή διαθήκη να συμπληρώσει τη θαυματουργική τέχνη με ένα σωρό ανάλογες ή και σπουδαιότερες πράξεις του ιδρυτή του χριστιανισμού, που

θεραπεύει έναν παράλυτο, έναν επιληπτικό, μια δαιμονισμένη και διάφορους τυφλούς, στρεβλούς, κουφούς, κουτσούς,

διαβάζει, παρά το γεγονός ότι δεν ξέρει γράμματα,

γκρεμίζει σε ένα βάραθρο 2000 γουρούνια, επίσης δαιμονισμένα

(ευτυχώς δεν υπήρχαν τότε φιλοζωικές οργανώσεις)

σταματάει με ένα νεύμα, τη θαλασσοταραχή,

βαδίζει πάνω στην επιφάνεια του νερού χωρίς να βουλιάζει,

ταΐζει  και χορταίνει με 5 καρβέλια 5000 πεινασμένους,

μετατρέπει το νερό σε κρασί για να ευφρανθούν οι καλεσμένοι μιας γαμήλιας τελετής,

τιμωρεί με θανατερή αποξήρανση  μια συκιά, επειδή έτυχε, η καημένη να μην έχει σύκα την ώρα που αυτός πεινούσε,

ανασταίνει ένα κορίτσι, ένα νέο κι ένα φίλο του, ονόματι Λάζαρο

και τέλος:

ανασταίνεται ο ίδιος, διαψεύδοντας τους αρχιερείς και γραμματείς που έλεγαν πως έσωσε άλλους αλλά δεν μπορεί να σώσει τον εαυτό του!

από τότε αναγνώστη μου, οι παράγοντες της νέας θρησκείας, γοητευμένοι από την ιδέα όλων αυτών των θαυμάτων κι έχοντας έτοιμη τη συνταγή, θα χρησιμοποιήσουν κατά κόρο το όπλο του θαύματος, για να καταπλήξουν και να προσηλυτίσουν τις απαίδευτες πολυθεϊστικές μάζες!

με συμπεριφορά

(όχι έξυπνων προς βλάκες, αλλά)

πονηρών προς απελπισμένους και για αυτό εύπιστους, αρχίζουν δήθεν, να οραματίζονται γύρω τους θαύματα και να τα προπαγανδίζουν σε όλους τους τόνους:

αιφνίδιες θεραπείες ασθενών, αιφνίδιους θανάτους ασεβών, αιφνίδια επιστροφή νεκρών στη ζωή, ακόμη και την αιφνίδια προσχώρηση του (λεγόμενου) μεγάλου Κων/νου στο χριστιανισμό την απέδωσαν σε θαύμα!

κι επειδή που λες, όπως είναι ευνόητο από κάθε μη παρωπιδοφόρο, η θαυματολογία υποθάλπει την αγυρτεία, το βυζάντιο και η δυτική Ευρώπη κατακλύστηκαν από επαγγελματίες θαυματοποιούς, που που υπόσχονταν στους αφελείς να μεσολαβήσουν, ο καθένας σε μια συγκεκριμένη θεότητα και, βέβαια, με μια συγκεκριμένη αμοιβή, για να ικανοποιηθεί το αίτημα…

μερικοί μάλιστα , αντί να δηλώνουν μεσολαβητές, προτιμούσαν να εμφανίζονται οι ίδιοι απ ευθείας σα θεότητες- Χριστοί, Παναγίες κλπ

τόσο που το 2ο αιώνα που λες αναγνώστη μου, ο μέγας διδάσκαλος Ωριγένης, οργισμένος για όλα αυτά, εκτοξεύει τη βαρύτατη καταγγελία ότι, στον καθένα τίποτα πιο εύκολο και πιο συνηθισμένο από το να πει: είμαι ο θεός! ή είμαι το άγιο πνεύμα!

όμως, τόση πολλή ειλικρίνεια από ένα τόσο σημαντικό πρόσωπο, αποδείχτηκε ενοχλητική, όχι φυσικά για τους αγύρτες που λέγαμε πριν , αλλά για την εκκλησία!

συνεκτιμώντας και μερικές ερμηνευτικές του τολμηρότητες, τον αφόρισε, όχι μία, αλλά τρεις φορές!

θα αναρωτιέσαι που το πάω αναγνώστη μου εεε;

υπομονή έχεις;

έλα από δευτέρα πάλι!

καλό πσκ και να περάσεις θαύμα!

11 responses to “τα ιδιαίτερα μαθήματα της…Κλεονίκης στη χώρα των θαυμάτων

  • Georgia Papa

    ΧΑΙΡΕ ΑΝΝΑ….

    ΚΑΛΟ Π/ Σ/ Κ……

    Καλημεραααααααα!!!!

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    αρχικα, για να παρουμε τα πραγματα απο την αρχη πρεπει να σου πω πως διαφωνω στον ορισμο του θαυματος. Θαύμα λοιπον ειναι, «η επεμβαση Του Θεου στη φυση & τον ανθρωπο». Προκειται για μια λεξη, για εναν ορο, οποτε δεν εχεις τη δυνατοτητα να αμφισβητησεις τον ορισμο που μολις εδωσα, μπορεις απλα να διαφωνησεις.
    συνεχιζοντας.. διαβαζω μια μικρη περιληψη της Π.Δ. με λιγο απο Κ.Δ. η οποια ομως δε χρηζει σχολιασμου καθως ειναι ειρωνικη & υποτιμητικη. Κατι σαν το δημοσιευμα των γερμανων για την Ελλαδα…
    Τελος θα κανω μια προσωπικη διευκρινηση λεγοντας πως ειμαι περηφανος (για τον εαυτο μου) γιατι μπορει να χαρακτηριζομαι απο πολλα, αλλα σιγουρα ενα απ’ αυτα δεν ειναι ο.. απελπισμενος! Παραυτα πιστευω στο Θεο, ειμαι πιστος της Εκκλησιας Του & αναρωτιεμαι πως αυτη η αντιφαση μπορει να εξηγηθει φιλολογικα :[
    http://yannidakis.spaces.live.com

    Μου αρέσει!

  • MOODYTIMES

    «Αντε πάλι, αφήστε με μωρε να πα να αθληθώ και να σπάσω κοντερ και νεύρα..αμα μιλατε για ανάσταση του Λάζαρου φέρε μου εμενα το Λάζαρο Χριστοδουλόπουλο που τον έκανε ο Τεν Κατες ο τσιγγανοσουβλατζής σκετο οβερλαυ απο το γυάλισμα του πάγκου να δεις πως θα τον αναστήσω αμα τον βάλω πίσω απο το φορ εκεί να δεις θαματα που θα κάνει.Τον Ολυμπιακό το πεθαμένο που τον άφησε ο Μπλαχίν το πήρα εγώ και τον έκανα ομάδα…θαυμα θαυμα έλεγε ο πρόεδρος ο τεράστιος…παραμιλάγανε όλοι…που θα μου πουνε εμένα..ρε οι φωνές του Αλέφαντου ρίξανε και τις καραμούζες στη Τούμπα όταν έφερα διπλό και κόντεψε να γκρεμιστει ο Λευκός Πύργος…τι να λέμε μωρε τώρα για να ρχεται ο Νικολακόπουλος ο καρπαζοεισπράκτορας και να με λέει δηθεν θαυματοποιό..ρε α πάγενε φλουφλάκο που ούτε με θαύμα δε μαθαίνεις μπάλλα…ρώτα να σου πουν πως ο Αλέφαντος με ένα νεύμα σταμάτησε τη λαοθάλασσα του Ολυμπαικού όταν αποδοκίμαζε τον Αμανατίδη…αλλα πάνω στην απελπισία του ακούμπησε πάνω μου και τον έκανα πρώτη φίρμα.
    Και σ’ εκείνη η παλιά διαθήκη σε ποιόν τα άφηνε ο μακαρίτης και την αλλάξανε και κάνανε και καινούργια..αυτό είναι σκάνδαλο αλλά ποιά κότα δημοσιογραφος να τα γράψει αυτά κυρα Καταμαραν μου..εμένα να ακούς….ποιές 7 πληγές του Φαραώ μωρέ εδώ ο Κρόιφ 15 κλωτσιές μέσα σένα ημίχρονο είχε φάει κι έπαιζε σα καινούργιος…και τι που τον αφορήσανε αυτόν τον Οριφλέιμ…Ορι..κατι..εμενα με έχουν αφορήσει απο την ΕΠΟ πάνω απο τρεις φορές και τα 3 μου θα πάρουν μασαει ο Αλέφαντος?»

    Νικος Αλέφαντος στο Moodytimes

    Μου αρέσει!

    • tommy

      αααααααα!! δε θα τα πάμε καλα λεμεεεεεεεε!!
      πως βρέθηκες βρε (αθεοφοβε)απο πάνω μου
      και μου χάλασες τη σειρά;;;

      φρονιμα λέμε..μην αναστήσω τον πελέ (πεθανε;)
      και σε βάλω τερματοφύλακα να σου χτυπήσει
      ανάποδο ψαλίδι…και να τρέμουν τα ποδαράκια σου
      εκει να σε δω …θα το κάμεις το ΘΑΥΜΑ;

      Μου αρέσει!

  • tommy

    εφόσον η αγάπη η απόλυτη πίστη ο θαυμασμός
    η διδασκαλία ειναι θεμιτή και δεν είναι μονοπώλιο
    προς τον ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ…
    ΔΗΛΩΝΩ οτι …πιστεύω σε σένα και σε αυτα που
    με τη ΛΟΓΙΚΗ οδηγό γράφεις.
    ΔΕΝ με προσυλιτιζεις ΔΕΝ προσπαθείς να εισαι
    η ΜΙΑ Κ ΜΟΝΑΔΙΚΗ..ΔΕΝ μου ζητάς να σε ακολουθήσω
    για να σωθώ ΔΕΝ μου τάζεις την αιώνια ζωή αντιθέτως
    μου λες πολύ λογικα οτι θα …
    ψοφήσω σα το σκυλι στ΄αμπέλι όταν ερθει η ώρα μου

    άλλωστε αυτα που λες τα ΖΩ δε τα έζησαν άλλοι
    και μου τα περιγράφουν …
    αλλα και αυτοι που ΖΟΥΝ στο ΤΩΡΑ δεν έζησαν και δεν
    έχουν την παραμικρή ίδεα αν ΑΛΗΘΕΥΟΥΝ ολα αυτα
    που τους περιγράφει ενα βιβλίο που παρεπιπτοντως ….
    ΔΕΝ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ
    αλλα ΓΗΙΝΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ
    μπορεί να το παίζω τρελίτσα αλλα τα πόδια μου ακουμπουν
    γερά στο χώμα κ το μυαλό μου όποτε θέλω κ κάνω κέφι
    το παω μια βόλτα στα σύννεφα και όταν θέλω το καρφώνω
    με δύναμη στη γη..

    θα τσουρνέψω και μια πρόταση απο το φίλο Γιννιδάκη
    (Θαύμα λοιπον ειναι, “η επεμβαση Του Θεου στη φυση & τον ανθρωπο”. )

    να ρωτήσω;…μπα ‘ετσι κι αλλίως απάντηση δε θα΄πάρω
    όμως θα ήθελα να μάθω ….αυτη τη θείκη επέμβαση
    γιατι δεν την εχουμε δει σε ΚΑΜΙΑ καταστροφή της φύσης;
    γιατι δεν έχουμε ΔΕΙ έστω ενα θαύμα που να σώζει
    ΟΧΙ εμας τους μεγάλους αμαρτωλούς αλλα τα
    ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ που ειναι αγνά;;
    γιατί πεινάνε;
    γιατι διψάνε;
    γιατι υποφέρουν απο χίλιες δυό αρρώστιες;
    ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ γιατι δε τα βοηθά;
    που ειναι η μεγαλοσύνη του;
    που ειναι η αγάπη του για το δημιουργημά του;

    ενας απλός άνθρωπος ειμαι και πιο απλές ειναι
    οι ερωτήσεις που θέτω ….μα κανείς δε θα μου απαντήσει
    εδω θα τελειωσω με λόγια χριστιανων
    ΦΩΝΗ ΒΟΩΝΤΟΣ ΕΝ ΤΗ ΕΡΗΜΩ…

    τα σέβη μου!!!

    Μου αρέσει!

  • MPLAOUGRINIAS

    Τι να πω και τι να ομολογήσω ο πιστός του Κόουτς!
    Ωρες ώρες σκέφτομαι πως δεν είναι και τόσο κακο να πιστευεις αμα σε κάνει να νοιώθεις καλύτερα αλλα μεγαλώνοντας έχασα τη δική μου πίστη με το απλό σκεπτικό ότι δεν έβρισκα πουθενα τη Θεική παρέμβαση γύρω μου….άσε που μου την έδινε στο νεφρό αυτό το..άγνωσται αι βουλαί του Κυρίου…ε δηλαδή τόσο κόπο του κάνει να μας τις γνωστοποιήσει.
    Συγγνώμη απο τον όποιο θρησκευάμενο αλλα όταν βλέπω το άδικο να θριαμβεύει και όταν ρωτάω «γιατι?» παίρνω σαν απαντηση το…»δε φταίει ο Θεός γι’αυτό αλλά ο άνθρωπος» μου ρχεται να βγώ απο τα ρούχα μου,εμ τότε θέλω τη θεική παρέμβαση αμα δε την έχω τότε…..χεσε μέσα!
    Δε ξέρω αν υπάρχει Θεός αλλά σίγουρα δεν είναι αυτός που μου πλασσάρουν μόνο ένα κλειστό μυαλό δε το βλέπει!
    Διαβασα και τις άλλες καταχωρίσεις σας μανδαμ ντε Καταμπρανυ αλλά πάνω κάτω τα ‘ίδια θα έλεγα οπότε είπα να συνοψίσω
    Καλησπέρες

    Μου αρέσει!

  • dimitris

    Όταν η πνευματική αναζήτηση μερικών περιορίζεται εκ των πραγμάτων μόνο στα δυο αυτά βιβλία και τα παρατρεχάμενα τους ερμηνεύοντας τυχάρπαστα και μετέχοντας στο τυπικό καθιστώντας το πιστεύω τους ως θεατρικό δρώμενο, καλά να πάθουν.

    Μου αρέσει!

  • dimitris

    … και λέω εκ των πραγμάτων γιατι δεν μπορούν να δεχτούν άλλες αλήθειες εκτός από αυτές που πιστευουν πως απορρέουν από κει μέσα.

    Μου αρέσει!

  • Annyra Math

    Λατρεμένη καλημέρα και ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο να έχεις.

    Νεοφώτιστος, από άδηλη αρχαία κωμωδία.

    Τους παρακάτω στίχους τους λέει στους θεατές ένς νέος που πριν λίγο καιρό άρχισε να φοιτά σε κάποια φιλοσοφική σχολή…

    «Παντού ερημιά κοντά δεν είναι
    τα λόγια τούτα που λέω να ακούσει. Κύριοι
    θεατές, στη ζωή που έχω ζήσει ως τα τώρα
    ήμουν νεκρός πιστέψε το. Το ωραίο,
    το σεβαστό και τ’ αγαθό ήταν ένα κακό γι μένα,
    ένα με το κακό σκοτάδι
    γύρω απ’ το νου μου, ως φαίνεται, χυμένο
    μου έκρυβε κι εξαφάνιζε τα πάντα
    Μα τώρα που ήρθα εδώ -σα να ‘χω πάρει
    μες στ’ Ασκληπιού το ναό κανέναν ύπνο
    και γιατρεύτηκα- να, έχω ζωντανέψει,
    σξέφτομαι, περπατώ, μιλώ. Τον ήλιο,
    τον τόσο ωραίο, τόσο μεγάλο, τώρα,
    θεατές, τον πρωτοβρήκα, τώρα πράγματι βλέπω!!!
    στη σημερινή την ξαστεριά, τον αέρα,
    το θέατρο, την Ακρόπολη εσάς».

    Λές, λατρεμένη φίλη?
    Μέσα απ’ τις παντώς ήδους κονσέρβες να μάθω ή να πάθω…
    Ο Ασκληπιός σίγουρα θα γνωρίζει.

    Να είσαι πάντα δημιουργική, φωτεινή, χαρούμενη.
    Άννα

    Μου αρέσει!

  • ΧΗΡΑ ΜΗΤΣΗ

    Αν υποψιαστώωωω ότι και η λεξοπρέσσααα θα γίνει sssspace…θα πεθάαανωωωω

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac