γερό κράτημα!

και θέλω να σου πω «αυτά» και χιλιάδες άλλα!

το φιλί,

τα συνεπακόλουθά του και το σώμα που ζητάει την επαφή όσο πιο ζωώδη και βρώμικα γίνεται,

μπορείς μα δεν το θέλεις!

θέλεις και σε εμποδίζουν…

είναι σαν να έγινε στο μυαλό,

μα στην πραγματικότητα δεν έχω καμμιά σφραγίδα πάνω μου, να γράφει τ’όνομά σου και να περιφέρει την μυρωδιά σου, περήφανα!

φαντάσου πως κάθεσαι σ’ένα ακρωτήρι, της «καλής ελπίδας» ας πούμε, άκρη-άκρη στον γκρεμό….

και ξέρεις, εκεί φυσάνε χίλιων λογιών άνεμοι,

ουυυυυυυυυ!

από αυτούς που σου ανακατεύουν μοιραία τα μαλλιά…

και σε κάνουν να λες «πωωωωω ρε τι γκόμενα θα είμαι τώρα με το μαλλί να ανεμίζει!»

αλλά τελικά καμμία σχέση,

είσαι αναμαλλιασμένη και χάλια και μόνη,

έχεις φυσικά ξεχάσει να βάλεις την λακ ,

έχεις μόλις προσγειωθεί,

μόνιμη κάτοικος αεροδρομίου αλλά όσες τουρμπίνες κι αν σου φυσήξουν,

το μαλλί μένει κόκκαλο γιατί έχεις βάλει λακ!

δεν λέω μάρκα…

σε βλέπω συνεχώς στο όνειρό μου…

σου φιλάω τα χέρια και τα χείλια και μετά ξυπνάω και έχει καταστραφεί όλη η υπόλοιπη μέρα μου!

ξυπνάω!

4 responses to “γερό κράτημα!

  • MOODYTIMES

    Τελικά σε ένα πραγμα έχω απορία
    Είναι ένα κείμενο «απο καρδιάς» η μια μορφή κριτικής του τραγουδιού?
    Θα μου πεις μηπως και το να γράφεις για μουσική «απο καρδιάς» δεν είναι?
    Ή αν γραφεις «απο καρδιάς» δεν είναι σα να γραφεις για μουσική……
    Ευτυχώς που τελείωσα σήμερα το Σιμενόν αλλιώς ακόμα θα έγραφα
    Παω να ακούσω κανα τραγούδι

    Μου αρέσει!

  • tommy

    αμα κάτσω στο ακρωτηρι της καλής ελπίδας
    με τη μαλλούρα που εχω δεν θα ειμαι μοιραία
    μοιραία θα ειναι η πτώση μου στο γκρεμό
    με τόσους αέρηδες (θα με κλάψετε τουλάχιστον)
    κράτα γερά…απο καρδιάς!!!!

    Α ενικό…

    Μου αρέσει!

  • MPLAOUGRINIAS

    Δε βαριέσαι…έχεις τη σφραγίδα σε ένα μέρος που θα μείνει,κι ας μη φαίνεται.
    Πάντως εμένα αμα φυσάει αέρας σκέφτομαι…»πάλι κουρεμα θέλω ο π…ης»

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac