κατεβαζω τους …τονους

ενα μαυρο προβατο ειμαι τις καθημερινες
απο συνηθεια δρουν  οι αλλοι
απο συνηθεια αντιδρω  εγω
το ιδιο junk  food μασουλαμε
απλα εχουμε διαφορετικη ορεξη και πεψη
και οταν οι αλλοι με οδοντοβουρτσες
αντιβακτηριακα νηματα και οδοντογλυφιδες
νοιαζονται για την υγιεινη
και βαρανε και καμια τσιχλιτσα για την αναπνοη
εγω την οδοντοστοιχια αφηνω να εκτροχιαστει
τον μουτζουρη να χαλασει
γιατι απο εκει ξεκινανε ολα τα δεινα
λενε οι ειδικοι σταθμαρχες και μη
ετσι καπως στο αντιθετο ρευμα περνω
και αν και ξερω να οδηγω και εχω
διπλωμα και φωτα πορειας
αντι για μπροστα τ’αναποδα τραβαω
και ετσι
απο τα πολλα σφυριγματα
των βοσκων
και απο τα βελασματα
των λευκων και καθαρων αμνων
για να γλυτωσω
τα σαββατοκυριακα πηδαω την μαντρα
και ξεχυνομαι στο κακο στο ελευθερο
το αναρχο και επικινδυνο τοπιο
ρισκαροντας πισω να μην γυρισω να χαθω
θηραμα για τους θηρευτες της αγριας φυσης
που δεν καταλαβαινουν
απο συμβολισμους και ποιητικη αδεια
αλλα βαρανε στο ψαχνο
αλλα ακομα και της ιδιας μου της περιεργειας
θυμα που απεχθανεται τα εξοχικα και τις ξεναγησεις
σε αξιοθεατα και ιστορικα μνημεια
και προς τα αποκρυμνα τα απροσπελαστα
και τα χαοτικα με σερνει απο τη μυτη
την μοιρα μου να συναντησω
 να αλλαξω ή απλα
 ενα καλο τριημερο  να
ουρλιαξω στο θεο των φτωχων
των καταραμενων των μουρλων
και  στην ηχω να ξεσπασω
το νεροπιστολο μου acidfloyd
με κινηση αργη γεμιζω
κλεφτες κι αστυνομοι ενα μηδεν
ενα μηδεν οχι
ενα – μηδεν
κι εμεινα τελευταιο οσο κι αν βιαζομουν να
κυνηγημενο να νιωσω μη νιωσω
απο χαρταετους το χαρτοσπουργιτο
5 responses to “κατεβαζω τους …τονους

  • yannidakis

    αρνουμε να συμμετεχω στην ανιση μαχη με ανθρωπους, βοσκοτοπια και πτηνα.
    Εγω τραβαω το δρομο μου κι οταν αυτος μπλεκεται με τον αλλον, τον κοινο, τοτε ο ελιγμος γινεται θεαματικος. δεεεες :[
    http://yannidakis.spaces.live.com

    Μου αρέσει!

  • Annyra Math

    Καλημέρα με πάρα πολλές ευχές λατρεμένη katabranαννα

    Πράξιλλα 5ος αιώνας..Μεγάλης φήμης ποιήτρια.

    «…να τι άφησε ομορφότερο στον κόσμο,
    Το ηλιοφώς και το φεγγάρι με τα’ αστέρια,
    Τα μελένια τα πεπόνια και τα μήλα και τ’ αχλάδια…

    Έλα παρέα να πιούμε
    αγάπη να βρούμε κι οι δυο
    πλέξε μαζί μου στεφάνια
    ξεφάντωσε όπως εγώ…»

    Το ηλιοφώς λοιπόν φωτίζει όλες τις απόψεις της ζωής είτε είναι ένα μηδέν…είτε 1-0.
    Να περνάς πανέμορφαααααααααααααα
    Σε λατρεύω για όσα το πνεύμα σου καθοδηγεί την νεοελληνική γραφή σου.
    Άννα

    Μου αρέσει!

  • tommy

    κι αφήνεις τις λ-έξεις άτονες;;
    τώρα που έμαθα εγω να ανεβάζω τόνους;;
    σε λίγο θα τονίζω και τις μονοσύλλαβες λέξεις

    για ανέβαστους λίγο.
    και γω απο συνήθεια αντιδρώ
    περνώ απο την δράση στην αντίδραση.
    λες να χρειάζομαι γιατρό;

    δηλαδή όποιος αρνείται να σε συμμετέχει…
    σε μάχες ειναι και ανώτερος;;
    σα να λέμε ρίχνω το βέλος και φεύγω;;
    αναρωτιέμαι… το πολύχρωμο ερίφιο αγναντεύοντας
    τον κάμπο μας….(χωρίς να ειμαι τοπικίστρια)
    απλα καμαρώνω…το σπερματογέννημα του!!!

    καλησπέρα καμάρι μου!!!

    Μου αρέσει!

  • MOODYTIMES

    Ως Μαύρο προβατο προς Μαύρο πρόβατο ένα ΄χω να σου πω…..κατεβαζε τα ρολλά για κάποιους όχι μόνο τους τόνους.
    Άντε και καλές λαγάνες

    Μου αρέσει!

  • MPLAOUGRINIAS

    Άσε μωρε…έτσι είναι τα χαρτοσπούργιτα???
    Η καταχώριση είναι πολύ προσωπική για να τη καταλάβω η αν θες εννοείς περισσότερα απ’όσα μπορώ να κατανοήσω..ας είναι ήταν όμορφο όμως κι αυτό μετράει.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac