κόλλα…αναφοράς

{… }

εδώ θα γραφτεί το κείμενο όταν … το γράψω

σημ. αισθανόμουν όλη τη μέρα μια λανθάνουσα αηδία…

σα να έφαγα ληγμένες λέξεις και να μη μπορούσα μετά ούτε να τις χωνέψω ούτε να τις ξεράσω…

παρόλα αυτά, χθες βράδυ ονειρεύτηκα ότι υπήρχαν λέει άλλες λέξεις, τελείως διαφορετικές, που τρύπωσαν μέσα μου δεν ξέρω από πού, από τα αυτιά από τα μάτια από τα δάχτυλα, από τα υγρά του κορμιού μου που ενώθηκαν νοητά με τα υγρά άλλου κορμιού, και χώθηκαν στην κοιλιά μου και φώλιασαν εκεί και από την κοιλιά μου ξεκίνησαν να ξεφυτρώνουν κάτι πράσινα τρυφερά κλαδάκια ενός νεογέννητου δέντρου…

δεν ήξερα τι δέντρο ήταν και πόσο θα μεγάλωνε…

ούτε την επιστημονική του ονομασία ήξερα και επίσης στο όνειρο κρατούσα λέει ένα τσεκούρι στο χέρι μου…

αλλά το δέντρο μύριζε όμορφα…

5 responses to “κόλλα…αναφοράς

  • tommy

    μου αρέσει ο τρόπος που δείχνει το (δρόμο-πέρασμα)
    των λεξεων.
    αλλα αυτο το τσεκούρι αυτοκαταστροφικό κάθεται
    και αναμένει την ωρα που θα χρειαστεί;
    δε νομίζω,σε ενα δένδρο που μυρίζει τοσο όμορφα
    να χρείαστει.

    καλησπέρα καμάρι του κάμπου μας!!

    υγ…και μην λογοκριθώ για την προσφώνηση
    γιατι θα σου παρω το τσεκούρι απο το χέρι
    φιλιά πολλά..

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    α, καλααααα.. ξεφυγαμε τελειως.
    τετοια ιστορια με τις λεξεις; εγω τις παιρνω και τις καθηλωνω. δεν θελω πολλα-πολλα :[
    http://yannidakis.spaces.live.com

    Μου αρέσει!

  • Αίολος

    Tι σου έκανε βρε Αννούλα το δεντράκι ? Άνθος του κακού ήταν, μήπως ?
    Εσύ ξέρεις. Ίσως και όχι. Εμείς πάντως, παρακολουθούμε. Και αναμένουμε, να γεμίσει η κόλλα …
    Μια γλυκειά καλησπέρα…

    Μου αρέσει!

  • MOODYTIMES

    Kαι λέω κι εγώ…»ποιός με κόλλησε πρωι πρωι ναυτία και δε μπορώ να ξεστομίσω τις λέξεις που θέλω?»
    Μάθε τρόπους κοριτσάκι μου μάθε μαθε…βάλε το χεράκι μπροστά στα πλήκτρα να μη κολλάς κι εμάς τους υπόλοιπους…τι σου χρωστάμε ανισόρροποι άνθρωποι?

    Μου αρέσει!

    • katabran

      αυτό φταίει Μούντυ, το κωλόχερο που δεν είναι μπρος στα πλήκτρα!έχεις δίκιο! τώρα κατάλαβα πως δεν φταίει το νερό που πίνουμε, ούτε τα λεφτά που μας δυσκολεύουν, κάτι μας ραντίζουν, είναι σίγουρο!
      κοίτα ας πούμε τους άγγλους και άλλους λαούς που κρατάνε ομπρέλες…

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac