ένα δέμα με λ}έξεις…

 

 

 

 

 

 

 

 

περίεργα νιώθω σήμερα, πολύ περίεργα…

είναι που θέλω να γράψω και δεν έχω τον τρόπο να πω τις λέξεις απλά, καθαρά,

να, όπως το ποστ που διάβασα , πριν δυο τρεις μέρες, της Γεωργίας  και της περιπέτειάς της με την χαρά !

…κάτι τέτοιο…

κείμενα που με χαρά διάβασα και δάκρυσα και χαμογέλασα και βρήκα και κομμάτια μου μέσα αλλά και ξένη ένιωσα με την διήγηση,

περίεργα ξένη,

σαν οι λέξεις νάταν ξένες στην ψυχή μου,

περίεργα ξένες,

ίσως δεν είναι η κατάλληλη λέξη…μα…δεν έχω άλλη τώρα!

πάντα όταν διάβαζα με συγκινούσαν οι περίεργες γραφές, τα σκοτεινά κείμενα, τα αμφιλεγόμενα συναισθήματα, οι αδιευκρίνιστες και θολές σκέψεις…

ποτέ δεν ήμουν των ξεκάθαρων καταστάσεων στα βιβλία,

σε αντίθεση με την ζωή μου που θέλω πάντα νάναι τακτοποιημένη και χωρίς σκοτεινές γωνιές,

σε αντίθεση με τους ανθρώπους που συναναστρέφομαι που πάντα θέλω νάναι απόλυτα καθαροί μπροστά μου…

το ξέρουν καλά αυτό οι φίλοι μου, μπορεί ν’ αποχωρήσω αυτόματα, αν νιώσω πως η καθαρότητα  θόλωσε προς στιγμήν…

όμως στα βιβλία αναζητώ ό,τι και στους πίνακες, κάθε ζευγάρι μάτια και άλλη οπτική!

έχω την ανάγκη ένα κείμενο που διαβάζω νάχει πολλαπλές αναγνώσεις,

σαν τις ταινίες του Αλμοδοβάρ, σαν τους πίνακες της Φρίντα Κάλο,

νάχει σκοτεινές γωνιές και η ψυχή να σκύβει με αγωνία μήπως και ανοίξει κάποιο πακέτο…

ναί, σαν πακέτα με δώρα τις θέλω τις λέξεις,

όχι περίτεχνα συσκευασμένα,

αλλά όταν τα ανοίγω να αναρωτιέμαι,

γιατί μου το χάρισαν, μ΄αγαπάνε πολύ, σκέφτηκαν για ν’ αποφασίσουν το δώρο μου;

θα κάνω προσπάθεια να το συναρμολογήσω σωστά,

να το περιεργαστώ,

να καταλάβω την χρήση του,

θα χαρώ ν’ ανακαλύψω κομμάτια του που δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά…

θα χαρώ να καταλάβω πως έχει κι άλλες οπτικές, που κάποιος άλλος θα δει και θα τις συζητήσουμε,

να μπορεί να μοιάζει με περιδέραιο και να γίνεται και ζώνη,

μεταξύ μας, πολλά περιδέραια κατέληξαν ζώνες και βραχιόλια στα χέρια μου…

είναι μέρες που αισθάνομαι πως κάποιες φορές τα γραφόμενά μου προσωποποιούνται,

προσπαθούν ν’ αναγνωσθούν πέρα απ’ την χαρά της ανάγνωσης που μπορεί νάχει ένα κείμενο, να ερμηνευτούν τέλος πάντων!

και ξέρω πως δεν υπάρχει αμπαλάζ και αρκετοί από σας το καταλαβαίνουν,

έτσι γράφω,

έτσι βγαίνει,

αυτή είναι η ψυχή μου,

πολλές φορές δυσανάγνωστη αλλά πάντα έτοιμη να με αφουγκραστεί…

και κάποιες φορές τυλίγω τα δώρα μου σφιχτά, όχι με φιογκάκια, ούτε με χρωματιστά χαρτιά, αλλά σφιχτά…

ελπίζοντας πως ο καθένας θα σκίσει τα χαρτιά όπως τον βολεύει, όπως του ταιριάζει…

χωρίς ερμηνείες, με κατανόηση που εξυπηρετεί τις δικές του και μόνον ανάγκες…

4 responses to “ένα δέμα με λ}έξεις…

  • yannidakis

    γμτ. εχω κι εγω αυτην την… διαστροφη με την καθαροτητα & την ασταθεια του σκοταδιου.
    δεν υπαρχει ορισμος, δεν υπαρχει καν περιγραφη. μην μπλεκεις με νυχτεριδες, μην μπλεκεις καν με διαστροφικους :[
    http://yannidakis.spaces.live.com

    Μου αρέσει!

  • MOODYTIMES

    Τα ωραιότερα δωρα δεν ερμηνεύονται,απλά μένουν αλησμόνητα

    Μου αρέσει!

  • tommy

    έτσι γράφω,
    έτσι βγαίνει,
    αυτή είναι η ψυχή μου,

    χωρίς ερμηνείες, με κατανόηση που εξυπηρετεί τις δικές του και μόνον ανάγκες…

    Και αυτή να μείνεις…η ψυχή σου!!!

    Μου αρέσει!

  • Georgia Papa

    Καλημερα Ανουλα…..συγνωμη αλλα δεν την ειχα δει αυτη την αναρτηση σου….δυστυχως χανω πολλες οι ωρες μου δε μου επιτρεπουν…οταν μπορω να σχολιασω οι περισσοτερες αναρτησεις εχου παει στη πισω σελιδα…..

    για ορισμενους το περιτυλιγμα ειναι το πρωταρχικο…..για μενα οχι μου αρεσει το δωρο απλο σε μια ναυλον απλη σακουλα ….για μενα μεττραει το μοιρασμα της σκεψης….να με θυμηθηκε..

    προσπαθω να αφουγκραζομαι τη κινηση της ψυχης…της τελετουργιας της σκεψης…..αυτο με μαγευει ……
    μη αναλωνεσαι στους διαδρομους σε μια περιπλανηση με δαιδαλοδους δδιαδρομες…..τη στρατα σου τη ξερεις κ αυτο ειναι που μετραει τελικα….
    ναχεις μια ομορφη μερα…..ευχαριστω…..

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac