σώματα ανασφαλείας

ο ένας υμνεί το ιππικό σαν το πιο όμορφο πράμα πάνω στη γη

ένας άλλος, το πεζικό

κι ένας τρίτος το ναυτικό

εντάξει, είναι εύκολο να το καταλάβω και να το εξηγήσω

σκέψου!

αυτή που τις ξεπέρναγε όλες σε ομορφιά

εγκατέλειψε το σύζυγό της

άρχοντα μέσα σε άρχοντες,

κι άνοιξε πανιά για την «Τροία»…

δε  νοιάστηκε για τα πίσω της αφημένα…

ακολούθησε λεν την Κυπρίδα

δεν ξέρω, μύθος ή αλήθεια δε θα ψάξω εγώ να  δω…

εκείνο που θα προτιμούσα να έβλεπα εγω,

είναι η ακτινοβολία του προσώπου της και το αγαπημένο βήμα της,

παρά τα άρματα των Λυδών και τους βαριά οπλισμένους Αχαιούς!

 

καλό μήνα …Ελένη!

6 responses to “σώματα ανασφαλείας

  • yannidakis

    καλο αγωνα συντροφοι και συντροφισσες :[
    http://yannidakis.spaces.live.com

    Μου αρέσει!

  • tommy

    ματια μου ..πραγματικα και γω αυτο θα ηθελα να δω
    (την ακτινοβολία του προσώπου της και το αγαπημένο βήμα της.)

    επισης ακομα πιο πολυ θα ηθελα να δω τη λαμψη και
    την περπατησια τη δικη σου..
    σε (βλεπω)μια αερινη λεπτη φιγουρα..να λαμπεις στο
    περασμα σου αφηνεις την μυρωδια σου…
    το αποτυπωμα σου απο οπου κι αν περασεις

    φιγουρα μου ομορφη καλο ξημερωμα!!!

    Μου αρέσει!

    • katabran

      έχω αρχίσει και …διχάζομαι!
      η μια λατρεμένο αιγαίο, εσύ αέρινη φιγούρα…

      Μου αρέσει!

      • tommy

        τα δικα μου ματια ετσι σε (βλεπουν)
        αλλα με περπατησια λεβεντικη
        ασε που το προφιλ σου που βλεπω
        ειναι τοσο αρμονικο που κανει για πινακας
        ζωγραφικης

        καλεεεεεεε!! τι επαθα και μιλαω ετσι;;
        μπας κ να σταματησω το διαβασμα τωρα που
        το αρχισα;
        (μου βγαινει αυθορμητα η περιγραφη σου)

        εσυ και διχαζεσαι;;;;
        το αλλο με τον τοτο το ξερεις;;
        χαχαχαχχαχαχαχα

        Μου αρέσει!

  • MOODYTIMES

    Πάντως εμείς του Ναυικού σεντσι δε δίναμε για το Λενιώ της Πελοποννήσου.
    Ασε τα Αιγαία και της φιγούρες και μείνε στο «ακατέργαστο Ταγαααρρρ» το δικό μου για να μη διχάζεσαι.

    Μου αρέσει!

  • MPLAOUGRINIAS

    Εγώ ήθελα να δώ τα πανηγύρια που θα έκαναν στο ΓΕΝ όταν κάποιος απολύθηκε και τους απήλλαξε απο τη παρουσία του……
    Φήμες ότι αυτός που «έφαγε» την Ελένη απο το Μενέλαο δεν ήταν Τρώας αλλα κάτοικος Ν.Σμύρνης με ροπή στην απάτη φαίρονται ως ανακριβείς

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac